Kolmatta kuumeilevat!!

Mä tosin en ehkä kuulu enää kuumeilijoihin kun kävi oviksen kaa hassusti ja nyt nautitaan pahasta olosta, (heh) mutta kolmas olisi tuloillaan ja katotaan jos pysyisi sisällä loppuun asti. Peukut pystyyn.
Eli mä 28 kohta 29 ja mies 30. Meillä entuudestaan kaksi ihanaa lasta.Tyttö 12/02 ja poika 10/05. Ehkäsy lopetettu helmikuussa ja yritystä ei vielä ole ollut kun keskenmenojen vuoksi tasaan kiertoa,(edell.raskauksien vuoksi kun kierto liian epäsään.) kunnes sitten se kuitenkin tapahtui. Ovis teki tenät, mutta onnelliset sellaiset.
 
.. kuulumisia! Olipas sivut kokeneet muodonmuutoksen, kun en ole hetkeen vieraillut. Onnittelut jo raskautuneille! :hug: Helpottunein mielin luin, että on muitakin jotka haaveilevat kolmannesta lapsesta joskus -08-09 vuosien tienoilla.. Ehditään "treffailla" tällä palstalla piiitkäään! =) Ja käykäähän tekin jo raskautuneet ( ja myös sitten vauvan saaneina) kertomassa kuulumisianne. Mielessä vauvahaave on lähes päivittäin, välillä "työnnän" sen tarkoituksella taka-alalle. Kaapissa toki polttelee pieni mekko, jota en malttanutkaan antaa ystäväni vauvalle, jos vaikka joskus kahdesta pojasta tulisi isoveljiä pikkusiskolle.. :whistle: Miehelle en ole haaveestani puhellut mitään sen jälkeen, kun hänen mielestään oli (No okei, myös mun työkuvioiden takia) aiheellista unohtaa toistaiseksi vauvan yritys. Välillä toki salaa haaveilen "vahinkovauvasta" mutta sattuu meidän kohdalla nuo sukelluspuvut olla hyvinkin varmaa sorttia eikä pirhanan ukko niitä unohdakkaan ikinä.. :LOL: Mutta ihanintahan se on saada toivottu vauveli! Kuulumisiin..
 
Mä ole kahden tytön onnellinen isä, mut mä haaveilen kolmannesta lapsesta :heart: ... Mut perhe on yritys jossa kaikkea ei voi saada... No täytyy varoivasti tunnustella vaimon mielialoja ja tunnelmia ja tulevaisuuden suunnitelmia... No onneksi ollaan kohtuu nuoria...
-Ripa-
 
Täällä olisi myös 3:sta kuumeileva, 27- vuotias äiti. Lapset ennestään, poika 07/01 ja tyttö 08/05 ja nyt odotellaan että pääsisikö parin päivän päästä testailemaan. Takana 2 keskenmenoa viime marraskuussa ja tammikuussa ja nyt pidetty tauko yrityksissä ja rakennettu taloa ja suunniteltu elokuisia häitä.

Onnea kaikille yritykseen :hug: !!! :)
 
Yksi kolmannesta kuumeileva mamma :wave: Vm. -79 (27 ja 28) ollaan avokin kanssa ja kaksospoikamme tulevat juuri 11kk :heart:
Vauvakuume alkoi nostaa päätään siinävaiheessa kun pojat lähti liikekannalle ja iski kun salama kirkkaalta taivaalta :D En olis ikuna voinu kuvitella että näin pian kaksosten synnyttyä alkaisin kuumeilla.

Aiemmin oli puhetta n. 3v ikäerosta mutta itse olisin valmis antamaan luvan kolmannelle jo nyt. Isännän kanssa on asiasta puhetta ollut vaan vielä en ole varma isännän todellisista ajatuksista, tyrmännytkään ei ajatusta kuitenkaan ole.
Pallo on siis isännällä,itse lopetin juuri ehkäisyn ja katsotaan mitä tuleman pitää ;)

Kovasti plussaonnea kaikille joilla yritys on jo käynnissä ja meille jotka vielä haaveilemme niin toivottavasti mekin pääsisimme lähitulevaisuudessa tuumasta toimeen :heart:
Niin ja tietysti hirmusesti onnea odotukseen nille joille vauva on jo tulossa :hug:
 
täällä myös yksi kolmannesta lapsesta haaveilija :wave:
Ikää minulla 26v, mies pian 27v. Tytöt 2v3kk ja 8kk. Ehkäisy käytössä edelleen mutta luultavastikin aloitamme yrityksen vuoden lopulla.

Perhoinen, onnea "rouviintumisen" johdosta! :)
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Isebel81:
täällä myös yksi kolmannesta lapsesta haaveilija :wave:
Ikää minulla 26v, mies pian 27v. Tytöt 2v3kk ja 8kk. Ehkäisy käytössä edelleen mutta luultavastikin aloitamme yrityksen vuoden lopulla.

Perhoinen, onnea "rouviintumisen" johdosta! :)

kiitoksia..
 
Meillä on kaksi lasta poika 04 ja tyttö 05 syntyneet. Nyt olen puoli vuotta kuumeillut kolmannesta. Olen puhunut miehelleni asiasta aivan suoraan. Ensin hän oli vastaan koko ajatusta, mutta kuitenkin kuukauden kuluessa muutti mielensä ja suostui yrittämään. Itse kävin lääkärissä varmistamassa, että kaikki olisi kunnossa tulokasta varten. Mies kuiten päätti yht äkkiä ensimmäisen yritys kerran jälkeen muuttaa mielensä, ettei haluakkaan. Minä olen ollut asiasta melkoisen maassa. Olen yrittänyt puhua asiasta ja kysellyt mitä voisin tehdä, että hänkin haluaisi vielä kolmannen lapsen, mutten saa mitään irti hänestä. Syitä siihen miksei hän halua olen saanut, on niin rankkaa, ei halua taas vauva-aikaa takaisin taloon, kun juuri siitä päässyt. Olen pohtinut tätä asiaa myös omalta kannaltani. Minulle tämä kuumeilu on ennen kaikkea biologinen tarve ja halu antaa kahdelle lapselleni sisarrus. Raskauteni ja synnytykseni ovat olleet helppoja, joten siinäkään asiassa en näe mitään syytä miksei kolmas saisi tulla. Olen miettynyt asiaa joka kannalta niin negatiivisia kuin positiivisiakin asioita, mutta en vain näytä pääsevän asiasta yli. Välillä tuntuu, että koko asia saa minut sekaisin enkä voi muuta ajatellakaan. Onko kellään samanlaisia kokomuksia tai tunteita? Millä saisin mieheni ymmärtämään lapsi haluni?
 
perhoinen84
millä tän kuumeilun sais kuriin?Välillä toivoo että sais kolmannen ja uskottelee ja käy ettii kaikkea tekstiä että kuinka muut on pärjännyt kolmen pienen kanssa.Mutta välillä sitten taas kauhistuttaa ajatus 3lapsesta"miten mä pärjääääään"
Kaikki odotusjutut,masukuvat,vauvauutiset saa mut ihan sekoamispisteeseen.voi tätä elämää. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
millä tän kuumeilun sais kuriin?Välillä toivoo että sais kolmannen ja uskottelee ja käy ettii kaikkea tekstiä että kuinka muut on pärjännyt kolmen pienen kanssa.Mutta välillä sitten taas kauhistuttaa ajatus 3lapsesta"miten mä pärjääääään"
Kaikki odotusjutut,masukuvat,vauvauutiset saa mut ihan sekoamispisteeseen.voi tätä elämää. :ashamed:
Mulla lähes sama tilanne :hug:
Hirmunen vauvakuume,ei kuitenkaan ihan niin paha kuin ennen kaksosia että säätelis täysin mun elämääni mutta päivittäin aatokset mielessä pyörii ja olisin ihan valmis ottamaan sen riskin että kolmas sais tulla.
Välillä kylläkin tulee takapakkia jos on ollut rankka päivä ja pojat raskaita mut pääsääntösesti tuo kooova kuume vaivaa ;)

Mulla on vaan sellanen ongelma että tuo meidän isäntä ei tunnu olevan vielä valmis ajatukselle. Vaikka meillä oli jo kovasti puhetta kolmannesta,lähinnä kyllä sellasta vitsailua niin ei isäntä sit ollukkaan valmis :ashamed:
Tulipa pudottua aika korkeelta ja tää on piinaavaa kun ei malttais kuukausi tolkulla odottaakaan :(
Oon yrittäny olla puhumatta asiasta ettei toinen ahdistu mutta en mä siihen kovin hyvin pysty vaan aina tilaisuuden tullen saatan aiheesta jonkun kommentin heittää :snotty:

 
Juu oon ja muistanki sut kyllä :D
Ite vaan tosi harvoin kirjottelin siellä,nyt kyllä hain kerhon jäsenyyttä.

Nii olitko lopettanu ehkäisyn just vai miten? Ja testannukin oot?
Tiäks mä lopetin kans ehkäsyn tässä hiljan (nuvaring) ja mun oireet on ollu ihan ku raskaana olis :eek:
Yks vahinko meillä kävi ja sit testasinki mut en oo raskaana.
Ja kp mulla nyt 31 ja edellinen vuoto kesti rapiat 2vkoa :/
Tossa kp 21-22 tienoilla olin tunnistavinani selkeen ovulaation ja nyt sit oottelen et kuukautiset alkais viim. ensviikon alussa.
Mut ehkäisyn jälkeen voi näköjään olla niin raskautta muistuttavia oloja ja siihen viel mielikuvitus päälle,hohhoi :kieh:
 
Mulla ei todellakaan ole vinkkejä millä kuumeilun saisi kuriin :LOL: Sama täällä, on tullut luettua ja kyseltyä miten muut ovat pärjänneet kolmen muksun kanssa kun tekisi mieli aloittaa yritys jo nyt (vaikka nuorimmainen on vasta 8kk). Ja kuumetta pahentaa vielä se että lähipiirissä on pari odottajaa joiden hössötys tarttuu =) On ikävä raskausaikaa ja kaikkea siihen liittyvää. Vaikka järki sanookin että työtä on jo näissä kahdessa, tulee helposti sanottua itselleen että kyllä sitä kolmenkin kanssa pärjää

:whistle:

Minulla myös käytössä Nuvaring enkä ole tyytyväinen. Nyt on vasta 3. kierto menossa renkaan kanssa ja samoja oireita pukkaa kuin pillereissä: on raivokohtauksia, migreenikohtauksia, jatkuvaa nälkää, vatsan juilintaa jne. "kivaa" :( Voi olla että ehkäisy loppuu tämän kierron jälkeen...
 
Huolitteko mukaan...??? :heart:

Meillä on -04 syntynyt tyttö ja -06 syntynyt poika. Itse olen 30 ja mies 33. Kuumeilu kolmannesta on kova! Mies ei tosin vielä ole lämmennyt ajatukselle... :headwall:

Nyt on n. kuukauden ajan ollut hormoonikierukka käytössä, mutta olen jo miettinyt sen poistamista kamalien vuotojen, mahan juilinnan ja raivokohtausten takia (lapsiraukat...). Toivottavasti saan ylipuhutta miehen ja pääsisimme yrittämään joskus tuossa ensi vuonna...Siihen asti on vain kärsittävä tästä kuumeilusta... :/
 
.. kaikki uudet ja vanhat palstailijat! Täällä kuumeillaan taas vähän "voimakkaammin". Kumma juttu miten kesäloman aikana sai vähän kuumeen laantumaan, mutta nyt intaantui uudelleen. Olisikohan osuutta sillä, että parilla kaverilla on lasketut ajat ihan näillä näppäimillä?!

Olipas mukava huomata, että joukkoon oli löytynyt miespuolinenkin palstailija. Sinähän, Ripa, voisit antaa meille naisille vähän vinkkejä miehen näkökulmasta, kuinka miehen voisi ylipuhua "vauvapuuhiin"... Tai no, "puuhiin" se ei (siis mieheni) ole mitenkään vastahankainen, mutta tuohon etuliitteeseen kylläkin.. :whistle:

Perhoinen, oletkos jo testaillut? Vai vierailiko täti kuitenkin kp 47:n jälkeen?! Olis niin mukavaa päästä itsekin testailemaan, mutta on tehtävä jotain mitä testailla.. En itse asiassa ole maininut miehelleni vauvakuumeestani aikoihin mitään. Antaa nyt ajan kulua. Olen itsekin sillä mielellä, että ensi vuoden loppusyksy voisi olla "paras" ajankohta kolmannelle lapselle, joten eipä tässä mitään kiirettä ole painostuksen suhteen. Vaikka eihän se tärppikään niin varmaa ikinä ole..

Näin yövuorossa tulee surffailtua ja katseltua vauvatarvikkeita ym. aiheeseen liittyvää. Olen poikien jälkeen antanut/myynyt melkein kaiken vaunuista lähtien, joten sekin ihanuus olisi sitten edessä. Olen jo mielestäni löytänyt sopivat vaunutkin, jotka kolmoselle hankittaisiin.

Kertoilkaahan taas edistymisistänne ja muistakin kuulumisista!! =)
 
perhoinen84
boobs testattu on nyt yhteensä 4testiä ja kaikki negoja.tätiä ei näy eikä kuulu ja kierto taitaa olla nyt 57/31. Lääkäri aika on varattuna viikon päähän,kyllä sitä varmaan joutuu vielä testin käydä ostamassa.Eräskin kaveri sanoi eilen että sai itse vasta rv8 positiivisen testin ja sitä ennen kaikki negoja.Mistähän tuo muuten johtuu jos negaa näyttää testit vaikka raskaana.
Paljon on ollut vieläkin oireita että raskaana olisi mutta mieli varmasti tekee vain tepposet.Nyt olen pisätnyt merkille kovan alavatsan paineen tunteen.On muuten pirun epämiellyttävää :ashamed:
 
kolmatta kuumeillaan täälläkin. meidän perhe tällä hetkellä minä 31 v. mies 31 v, tyttö kohta 4 v. ja poika kohta 2 v. , pillerit on heitetty jo metsään mutta mitään yrittämis yrittämistä ei ole vielä aloteltu mutta pikku hiljaa tahtia muutetaan ;)
 
kolmatta täälläkin kuumeillaan...lapset ovat syntyneet 07/96 ja 01/07...kakkosen kanssa luontoäitiä autettiin ja pas:n tuloksena syntyi pieni pojan pallero. Ja kolmannen kohdalla varmaan tarvitaan samaa apua. Molemmat lapset ovat siis poikia.
Minulla ikää on 31v ja miehellä 29v.
 
Onnea nelHM !!

Liitynpä minäki tähän kuumeilija ketjuun :) Meillä ennestään 3v11kk ja 2v6kk ikäset tytöt ja kolmatta kuumeillaan. Mulla ollu viime joulukuusta asti kova vauvakuume, mutta yritys alotettiin viimekuussa. Ei vielä ainakaan tärpänny, kovasti harmitti :ashamed:
 
Hei vaan!! Täälläkin yksi kolmatta kuumeileva äitykkä :D

Meillä ennenstään lapset Tyttö 4v5kk ja poika pian (syyskuussa) 3 vuotta..
Yritystä tulee ensi kuussa vuosi täyteen jos ei nyt tässä kuussa ole sattunut onnistumaan..
On ollut minulle ylltätys kuinka sitkeessä tämä kolmas on ollut tullakseen.. Aikasemmat raskaudet alkaneet ihan kohtuu ajoissa kuitenkin..
Välillä kuumein helpottaa mutta aina se nostaa päästään kun vauvoja näkyy :heart:

-Taika-
 
Miten teillä menee kuumeilujen kanssa? :)

Täällä jätetty ehkäisy pois ja kp 2/? menossa, ensimmäinen luomukierto alkoi siis. Ei vielä yritystä päällä, syksymmällä olisi tarkoitus aloittaa. Siihen asti mennään kumilla tai keskeytetyllä.
 

Yhteistyössä