.. kaikki uudet ja vanhat palstailijat! Täällä kuumeillaan taas vähän "voimakkaammin". Kumma juttu miten kesäloman aikana sai vähän kuumeen laantumaan, mutta nyt intaantui uudelleen. Olisikohan osuutta sillä, että parilla kaverilla on lasketut ajat ihan näillä näppäimillä?!
Olipas mukava huomata, että joukkoon oli löytynyt miespuolinenkin palstailija. Sinähän, Ripa, voisit antaa meille naisille vähän vinkkejä miehen näkökulmasta, kuinka miehen voisi ylipuhua "vauvapuuhiin"... Tai no, "puuhiin" se ei (siis mieheni) ole mitenkään vastahankainen, mutta tuohon etuliitteeseen kylläkin..
Perhoinen, oletkos jo testaillut? Vai vierailiko täti kuitenkin kp 47:n jälkeen?! Olis niin mukavaa päästä itsekin testailemaan, mutta on tehtävä jotain mitä testailla.. En itse asiassa ole maininut miehelleni vauvakuumeestani aikoihin mitään. Antaa nyt ajan kulua. Olen itsekin sillä mielellä, että ensi vuoden loppusyksy voisi olla "paras" ajankohta kolmannelle lapselle, joten eipä tässä mitään kiirettä ole painostuksen suhteen. Vaikka eihän se tärppikään niin varmaa ikinä ole..
Näin yövuorossa tulee surffailtua ja katseltua vauvatarvikkeita ym. aiheeseen liittyvää. Olen poikien jälkeen antanut/myynyt melkein kaiken vaunuista lähtien, joten sekin ihanuus olisi sitten edessä. Olen jo mielestäni löytänyt sopivat vaunutkin, jotka kolmoselle hankittaisiin.
Kertoilkaahan taas edistymisistänne ja muistakin kuulumisista!! =)