Kolmatta kuumeilevat!!

heippa,

täällä kuume vaan yltyy kun näkee kaveripiiriin syntyneitä pikkasia...toki toi oma pikkuinenkin on vasta 6kk, mutta nyt on kavereilla sellaisia 3vkon ikäisiä pikkuisia...että ne onkin ihania, sitä ei jotenkin edes muista että omakin oli vielä hetki sitten samanlainen nyytti.

Meillä tätä kuumeilun "poistamista" eli raskautumista hidastaa vielä se ettei menkkoja ole ilmaantunut... no niitä odotellessa kuume vaan kasvaa.
 
Heippa kaikki kolmosesta kuumeilevat! :wave:
Taidan minäkin uskaltautua liittyä joukkoonne. Meillä mieheni kanssa on jo kaksi poikaa (reilu 2½-vuotias ja vähän alle 1-vuotias) ja pikkuisesta prinsessasta vielä haaveilemme. :heart: Tietenkin poikakin on yhtä tervetullut! ;) Ikää minulla 24 vuotta ja miehellä melkein 28. Yritys ei vielä varsinaisesti ole "päällä" eikä ajankohtaa ole lyöty lukkoon. Meidän vauhdikkaat pojat laittavat eniten miettimään jaksamista sitten kolmen kanssa. :p Katsotaan miten tämä tästä lähtee... :D
 
Täällä kuumeillaan kanssa kolmatta =).
Ennestään jo kaksi tyttöä. Esikoinen täytti maaliskuussa kolme vuotta ja kuopus täyttää syyskuussa kaksi vuotta :heart: .
Yritys on jo alkanut. Odottelen, että menkat menis kunnolla ohi..
Kp 4/21 ja yk 2. Jos nyt tällä kierrolla tärppäis, ni la olis minun syntymäpäivä :whistle:
 
juups..täällä myös kolomatta...yritetty jo joulukuusta asti ja km juhannusviikolla...eli lapset tyttö 7v ja poika 3v...
nyt siis 9/28 ja yk 6.

kovasti olis haaveissa jo tässä kierrossa raskautua..siis fiilikset on tosi voimakkaat siihen.. :saint:
 
Täällä myös kolmas haaveissa. Minä 32 ja mieheni 30 vuotias. Miehelläni ei ole yhtään lasta, nyt siis yritetään ensimmäistä yhteistä. Minun lapseni tyttö -96 ja poika -01 syntyneet.
Yritys aloitettu heinäkuun alussa -06. Syyskuussa ensimmäinen keskenmeno, helmikuussa toinen :'(
Nyt kovasti vauvakuume vieläkin enemmän kasvussa, jos mahdollista. Eli tsemppiä meille :heart: Siis ihan kaikille kuumeilijoille =)
 
täällä kans kolmosen kuumeilija. ikää 28 ja mies 26(ihan just 27) ja lapset 5 ja 3,5. kolmas oli tulos, mut keskenmeni. iloinen vahinko toi meidän kolmonen oli, mut km:n jälkeen on alkanu ihan tekeminen. toinen yrityskerta meneillä. täällä kans ympärille putkahtelee vauvoja suuntaan jos toiseen. mistään se johtuu, et kaikkialla on mahoja ja vauvoja; varmaan siitä ku näin kahden äitinä tuppaa liikkumaan sellaisissa ympyröissä, joissa noita vauvoja putkahtelee. :LOL:

ihanaahan niitä pieniä on nuuskutella(tosin ei tän kuumeen kannalta kovin viisasta).
toivotaan et tästä pinosta tulis pikku kolmosten odotus pino++++
 
Täällä alkoi tjottailu :) Mies enkä minäkään lämmennyt ajatukselle kumien kanssa sähläämiselle joten katsellaan mitä tuleman pitää...Nyt menossa kp8 ja ilman mitään ollaan "puuhasteltu" :whistle: Kunnon yritystä ei ole päällä.
 
Heippa!

Piti vaan tulla päivittelemään, että mitähän hormoonitasapainon heittelyä ( :LOL: ) tämä on, kun yhtenä päivänä tuottaa ongelmia selviytyä päivän askareista kuumeilun takia ja toisena päivänä mietin, että mikä hulluus kohtaus on minut saanu tekemään nämä nykyisetkin. :ashamed: :snotty: :LOL:

Onko muilla tällaisia ajatuksia..? :whistle:
 
Vihdoin häät pidetty ja voi yrittää kolmatta. Itse olen 27 ja mieheni 32, lapset tyttö 8v ja poika 1v8kk. Itsellä älytön kuume mieheltä piti pari kertaa varmistaa et onko ihan varma et haluaa vauvan.
 
mami-03
Mulla myös tullut hirveä vauvakuume. Vielä kuukausi sitten ajattelin että ei ihan vielä mutta tässä sitä ollaan. Pitäisi töitä etsiä välillä jotta onnistuisi vähän helpottamaan miehenkin paineita asuntolainan maksussa..onneksi hällä sentään vakituinen työpaikka. Mutta miten kauan jaksaakaan odottaa, kun vauvakuume pukkaa kovaa vauhtia päälle..äh..

Meillä esikoinen on 3,5v ja toinen 1,3v..molemmat tyttöjä. Minä taas olen 23v ja mies 25v. Koiravauvakin meiltä löytyy ja vähän vanhempikin. Tai ei se mikään koiravauva enää ole mutta alle vuoden kuitenkin. :)

Onko kellään muulla tilannetta että pitäisi töihin mennä mutta kova vauvakuume? Mitä muille kuumeilijoille kuuluu? :)
 
Niin, meillä miehen kanssa oli puhetta että ensi vuonna palaan työelämään (ei tosin ole työpaikkaa tiedossa) kun olisihan noita asunto- ja autolainoja ihan riittävästi maksettavana :/ Äitiysloma loppui ja kotihoidontuella tällä hetkellä kärvistellään. Mutta kun tämä vauvakuume polttelee niin minkäs teet :) Vielä kun kolmannen lapsen voisi tehdä "samaan syssyyn" ja sen jälkeen jatkaa työelämässä.
 
Hei kaikki,
Täältä tullaan ... kolmatta aletaan yrittämään. Mies sanoi eilen että eiköhän me aleta sitä kolmosta jo yrittämään ettei tulla liian mukavuudenhaluisiksi :LOL: . Meillä tosiaan syksyllä 3v täyttävä tyttö ja 9kk poika. Että sutinaa pitää. Sisarukset rakastaa toisiaan silminnähden, niin miksei heille soisi lisää rakkautta :D .
 
Hei!
Täällä kans kolmatta kuumeillaan, minä oon 24v, mies 28v, pojat on vajaa 5v ja 1v4kk. Ihan muutama päivä sitten jätin pillerit pois. Ei varsinaisesti yrittämällä yritetä, vaan saapi tulla jos on tullakseen, ja toivottavasti tulee. :)
 
Minulla on ollut nyt muutaman päivän aivan järjetön kuumeilu päällä. :whistle: Taitaa tuo kuumeilu voittaa epäröinnin.... :snotty: Onko teillä muilla kuumeilu kovempaa nyt kolmosen aikaan? Minun täytyy myöntää, että itse kuumeilen tällä hetkellä pahiten.... :D Mutta myös epäröin eniten. :LOL:
 
Täälläkin kuumeillaan kovasti mutta myös epäröidään enemmän kuin aikaisemmilla kerroilla. Kun tuota hommaa on jo nyt tarpeeksi, tulee mietittyä millaista elämä olisi sitten kolmen muksun kanssa :) Ja myös käytännön asioitakin on tullut mietittyä, miten nukkumis-, asumis-, autojärjestelyt menee...kolme kun ei ole sama kuin kaksi :LOL:

Ja meidän piti ottaa rauhallisesti nämä muutamat tjottailukuukaudet, mutta niin minä yllätin itseni laskemasta kiertopäiviä ja mittailemasta aamulämpöjä :LOL: Menossa kp21 ja pientä jännitystä ilmassa, ovis oli mitä luultavammin viikonloppuna...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shanna-83:
Heippa!

Piti vaan tulla päivittelemään, että mitähän hormoonitasapainon heittelyä ( :LOL: ) tämä on, kun yhtenä päivänä tuottaa ongelmia selviytyä päivän askareista kuumeilun takia ja toisena päivänä mietin, että mikä hulluus kohtaus on minut saanu tekemään nämä nykyisetkin. :ashamed: :snotty: :LOL:

Onko muilla tällaisia ajatuksia..? :whistle:
Tismalleen :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Isebel81:
Alkuperäinen kirjoittaja Shanna-83:
Heippa!

Piti vaan tulla päivittelemään, että mitähän hormoonitasapainon heittelyä ( :LOL: ) tämä on, kun yhtenä päivänä tuottaa ongelmia selviytyä päivän askareista kuumeilun takia ja toisena päivänä mietin, että mikä hulluus kohtaus on minut saanu tekemään nämä nykyisetkin. :ashamed: :snotty: :LOL:

Onko muilla tällaisia ajatuksia..? :whistle:
Tismalleen :LOL:
Onpa rauhoittavaa kuulla, että en ole ainut. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja saaramanta:
Mulla kans on kuume alkanut nostaa päätään :) mutta mies ei oikein oo lämmennyt ajatukselle :headwall: Miten te muut ootte saanut miehen innostuun?
Mulla tuli vauvakuume tuossa viime joulun aikoihin, mies ei sillon lämmenny ajatukseen mut nytte kesäkuussa alko yritys. Kyllä se mies innostuu jos haluu varmasti lapsen, ei kai siinä muukaan auta =)
 

Yhteistyössä