Kolmatta kuumeilevat!!

eli pinotaampa kaikki jotka kuumeilee kolmatta lasta. Millon yritys alkaa ja minkä ikäisiä muut lapset on? Niin ja tyttöjä vai poikia vai molempia jo ennestään? Muutakin ois kiva kirjotella, jos meistä sit jotku pääsee samaan odotus pinoon. eli..

Ite oon 23v. mies 25v. Tyttöjä kaksi, 6v ja 3v. Nyt on kova vauvakuume taas iskenyt. yritys meillä alkaa ehkä kesän jälkeen. Vähän vielä arveluttaa aloittaa yritys kun molemmilla tytöillä on ollut koliikki vauvana.

Kertokaa tekin jotain ja jos vaikka sais myös uusia kavereita kun suurin osa kavereista on "hävinnyt" lasten saannin myötä.
 
pulttis pikana
täällä täällä-- :D :wave:

meillä pojat nyt 4,2v ja 2,5v ja kolmatta kuumeillaan. kolmas oli jo tuloillaan mutta meni helmikuussa kesken rv 13 joten nyt otetaan uudestaan vauhtia ja toivotaan plussaa..
juuri tipahdin ensimmäisestä yritys kerrassa maanpinnalle mutta lisää vauhtia vaan =)
joten toinen "yritys" kert lähti käyntiin, pikku kolmonen on todella tervetullut meille :heart: :wave:

meillä esikoinen ollut aika helppo, kuopus taas "vaikea" joten ollaan aika helpolla päästy ;)
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 pulttis pikana kirjoitti:
täällä täällä-- :D :wave:

meillä pojat nyt 4,2v ja 2,5v ja kolmatta kuumeillaan. kolmas oli jo tuloillaan mutta meni helmikuussa kesken rv 13 joten nyt otetaan uudestaan vauhtia ja toivotaan plussaa..
juuri tipahdin ensimmäisestä yritys kerrassa maanpinnalle mutta lisää vauhtia vaan =)
joten toinen "yritys" kert lähti käyntiin, pikku kolmonen on todella tervetullut meille :heart: :wave:

meillä esikoinen ollut aika helppo, kuopus taas "vaikea" joten ollaan aika helpolla päästy ;)
niin ja mä oon 25v ja mies 30v ja pk seudulla asutaan- ainakin vielä =)
 
:wave: ilmottaudun!
Mulla on kaksi tyttöä, 3v11kk ja 2v4kk, miehellä ei yhtään. Ollaan uusperhe ja siis yhteistä lasta toivotaan. Poika ois iha jees, mutta kunhan terve, se pääasia, mut ainahan sitä voi toivoa ;) . Nyt on yk3 ja kuunvaihteessa/alkukuusta jännäillään taas.
Tytöt oli molemmat koliikkeja, mut sen jälkeen erittäin mukavia ja helppojakin vauvoja =) . Ja mä jäin yh:ksi, ku toka vasta reilut 2kk, sillonen aviomies pakkas kampsunsa keskellä yötä ja jätti lapun veskiin..Että ei mua kolmas lapsi sillai mietitytä oman jaksamisen kannalta, koska nyt on terve ja onnellinen suhde ja kaikilla mun lapsilla on nyt kaksi aikuista elämässään huolehtimassa.
Niin, mä oon 25v ja mies 29v.

Toivotaas plussia tähänki pinoon paljon ja pian!! :heart: :heart: :heart:
 
haaveissako vain
Minulla vauva kuume, mies ei halua....... :'(
Minä 30 v.ja mies 33v. lapset 9v. ja 7v.
Raskauteni olleet vaikeita ja siksi mies pistää kapuloita rattaisiin.
Mutta kun haluan vielä yhden......
 
kuumeilija myös
Taidan olla jo "vanha konkari" kolmannen kuuleilijoissa, yritystä on takana nyt syyskuusta 06 lähtien ja alan olla jo ihan toivoton.
Elikkä meidän perhe on: minä 29v, mies 29v, yhteinen poika -05 ja mun poika -99. Nyt siis toivotaan sitä kolmatta.
Rohkaistuin kirjoittamaan, koska asiasta en ole puhunut kellekään ja nyt tuntuu että taakkaa(kun ei tärppääkään) on mahdoton kantaa yksinään. Siis onhan toki mies, mutta jollekin on kiva tilittää tuntojaan, miehet ei välttämättä ihan ymmärrä miltä tuntuu. Tuntuuko teistä joskus samalta?
Mutta ei tällä kertaa tän enempää, kiva kun olitte laittaneet pinon pystyyn!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:27 kuumeilija myös kirjoitti:
Taidan olla jo "vanha konkari" kolmannen kuuleilijoissa, yritystä on takana nyt syyskuusta 06 lähtien ja alan olla jo ihan toivoton.
Elikkä meidän perhe on: minä 29v, mies 29v, yhteinen poika -05 ja mun poika -99. Nyt siis toivotaan sitä kolmatta.
Rohkaistuin kirjoittamaan, koska asiasta en ole puhunut kellekään ja nyt tuntuu että taakkaa(kun ei tärppääkään) on mahdoton kantaa yksinään. Siis onhan toki mies, mutta jollekin on kiva tilittää tuntojaan, miehet ei välttämättä ihan ymmärrä miltä tuntuu. Tuntuuko teistä joskus samalta?
Mutta ei tällä kertaa tän enempää, kiva kun olitte laittaneet pinon pystyyn!! :)
Tervetuloa tähän pinoon. Oon pahoillani teidän puolesta kun ei oo vielä tärpänny mut kyllä se vielä onnistuu, usko pois. Meillä molemmat tytöt on saannu helposti alkunsa, mut kuitenkin jo valmiiksi jännitän että jos nyt ei olekkaan yhtä hyvä onni. Tätä meillä ei oikein mies ymmärrä, on sitä mieltä että tottakai se menee hyvin. En oikein tiedä itsekkään miksi tota niin paljon pelkään.
Mitä te muuten luulette, onko kolme paljon enemmän kun kaksi? :whistle: Mitä jos ei sitten jaksakkaan kun lapsia on kolme? Miettiikö kukaan muu tälläsiä vai oonko mä ainut? meillä siis yritys alkaa n. elokuun paikkeilla. Kiva muuten kun ootte kirjotellu tähän pinoon! :flower:
 
Meilläkin kuumeillaan komatta. Esikko poika on nyt 3v. ja nuorempi poika 1v4kk. Nyt on keskenmenon jälkeen menossa toinen yrityskierto joten toivotaan parasta. Ei kuitenkaan mitään kiirettä. Yritän olla parhaani mukaan ajattelematta ja stressaaamatta koko asiaa. Tähän mennessä on raskautunut varsin helposti, joten nytkin toivon samaa.

Me asustamme Riihimäessä ja ikää mulla 25v. ja miehellä 29v. Lisäksi kotinurkissa pyörii yksi kissa ja kohta myös kissanpentu.

piutsuli
 
tiuti
Moi,

olen 36 ja mies 41,poika 6 ja tyttö 4. Kuume alkaa olla kolmannen suuntaan, mieskin sanoi että kesän aikana voitas jättää muovit pois välistä. Toisaalta mietityttää että miten sitä enää jaksaa kun tyttö oli pitkään yöhuutaja ja itellä voimat loppui totaalisesti.

Elämäntilanne on nyt seesteinen monelta osin, että siinä mielessä voisi alkaa yrittämäänkin. Välillä kyllä mietin että nämä 2 riittää meille. Useimmiten kylläkin haaveilen siitä uudesta vauvasta. Me aletaan olla jo niin vanhoja ettei auttaisi enää kauaa jahkailla.

Oma mieliala ja jaksaminen tässä eniten mietityttää, mulla heittelee aika lailla kuukaudessa, välillä karjun lapsille ihan typerän pienestä ja mökötän ukolle, ja kohta taas olen tasaisen mukava ja jaksava mutsi. Ukko on rakas ja ymmärtävä, mutta ei se silti voi täysin tajuta tätä naisen mielialan heittelyä ja hormoonien taistelua.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:27 kuumeilija myös kirjoitti:
Rohkaistuin kirjoittamaan, koska asiasta en ole puhunut kellekään ja nyt tuntuu että taakkaa(kun ei tärppääkään) on mahdoton kantaa yksinään. Siis onhan toki mies, mutta jollekin on kiva tilittää tuntojaan, miehet ei välttämättä ihan ymmärrä miltä tuntuu. Tuntuuko teistä joskus samalta?
Mutta ei tällä kertaa tän enempää, kiva kun olitte laittaneet pinon pystyyn!! :)
täällä palstalla on hyvä sellaisia asioida puida mitä ei halua kavereiden kanssa jakaa tai miehen kanssa ei jaksa aina "vääntää" samoista asioista- eli tuttua tuo miehen "ymmärtämättömyys" :D
kolmatta silti kuumeilleen miehen kanssa
 
pultis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 07:40 piutsuli kirjoitti:
. Tähän mennessä on raskautunut varsin helposti, joten nytkin toivon samaa.
piutsuli
näin mullekin käynyt, mies vitsailikin aina ettei tarvi ku koskee :LOL: mutta eipä näin km jälkeen olekaan käynyt. toinen yk lähti juuri käyntiin kun ennen ekalla tullut (ja esikoinen puoli vahingossa vielä) :heart:

joten nyt täytyy tsempata oikein, ei riitä katsominen :D
 
:wave:

Onhan meitä kolmosestakin haaveilijoita, mukavaa. Minulla ja aviomiehelläni on entuudestaan pian 2 vuotias poika ja nyt tämä meidän kuopus täyttää piakkoin 8kk.
Meillä yritys vasta aluillaan, pillerit jätän tämän liuskan syötyäni - eli noin viikko vielä. Sitten vain pitäisi koittaa malttaa odottaa niitä ensimmäisi kuukautisia..
Edelliset raskaudet alkoi minulla nopeasti, esikoisen kanssa meillä meni 2kk kun jätin ehkäisyn ja tämä kuopus sitten olikin iloinen yllätysvauva. Ei siis oltu suunniteltu toista lasta laisinkaan, mutta hyvä että näin kävi =) Toki toivoisin että tämä kolmaskin saisi alkunsa helposti, mutta eihän sitä voi tietää.
Tässä näin pikaisesti meidän poppoosta.
 
Täälläkin on yks kolmosesta haaveileva. Meillä pian 4 v täyttävä poika ja 2 vuotias poika. Mies on 35 ja minä 27. Viides yrityskerta alkaa kunhan pääsen tätin pois nurkista :) (tuli vasta kylään tänään) :'( Kova vauvakuume on molemmilla ja pojat on tärpänny ekoista kierroista. Nyt me epäilläänkin miehen käyttämiä hormoneja syyksi, ettei millään tärpää, lopetti kyllä käytön alkuvuodesta. Tuntuu että nyt kesää kohti kaikki näyttää taas olevan raskaana, se tuntuu kyllä väliin itsestä kauheelta, mutta yritetään tässä jatkaa eteenpäin.
 
kuumeilija myös
Hei!! Ja hyvää alkanutta viiikkoa! Mä en jotenkin osaa "pelätä" tulevaa, että miten sitä jaksaa ja pärjää yms. Taitaa kuume jyllätä niin kovana, ettei tule sitä ajateltua. Olisin halunnut näille pienimmille n. kahden vuoden ikäeron, mutta ei sitä näköjään voi suunnitella. Kun muut on tärpännyt niin helposti, niin tulee ilmeisesti hiukan "ylimieliseksi" ja ajattelee vain että kyllähän meille nyt heti tärppää...
Ehkäpä tämäkin jakso elämästä kasvattaa taas lisää, mutta jokakuukausi kun "täti" tulee uudestaan kylään ei kyllä kykene siltä kantilta katsomaan. Mutta uutta päin vain....
Mukava kun saatiin tälläinen pino aikaiseksi, kiitos aloittajalle vain :flower: Voi tosiaan hiukan keventää mieltään ja ajatuksiaan, ettei mies raukka joudu kuuntelemaan koko ajan juttuja vauvoista, ja kuumeista ja kuukautisista... ( no kyllä meillä muustakin puhutaan... =) )
Mutta hyvää kesäisen päivän(ainakin täällä Kainuussa paistaa aurinko) jatkoa kaikille'!!
 
Mä en vissiin ihan suoranaisesti tähän pinoon kuulu, koska meillä ei oo minkäänlaista yritystä nyt päällä, eikä taideta alkaa yrittämäänkään.
Mies ei oo niin innostunut, mutta mä salaa haaveilen siitä kolmannesta.

Meillä pojat 10/03 ja 08/05. Tytön vielä joskus haluaisin, mutta jos nyt niin kivasti kävis että kolmas ois tulossa niin sukupuolella ei olis väliä. =)

Mulla pitäis tällä viikolla menkat alkaa, mutta toivon todella, että ei alkais. Ehkäisyn kanssa on vähän ollut hankaluuksia (oli kierukka joka ei sopinut, ja laastari jonka ehkäsytehoon en niin kauheesti luota...) eli odotellaan nyt perjantaihin.
Viimesistä menkoistakaan ei oo minkäänlaista tietoa, koska tosta epäonnistuneesta hormonikierukka-kokeilusta johtuen oli vuotoa ja ei ollut vuotoa vähän sillon tällön...
 
Huomenta. PrisessaRusina, toivon ja pidän peukkuja ettei sinulla ala kuukautiset =) . Minulla itselläni oli myös hiukan sitä sun tätä tuo kierto ensimmäisen lapsen lapsen jälkeen, sillä olinkin yllättynyt kun kävin ostamassa testin ja se näytti plussaa. Muutenkin kiertoni ollut välillä ihan hukassa - välillä oli 26pv ja välillä heitti 38pv kierron väli, mutta nyt se on onneksi jo ihan hyvällä mallillaan - en sitten tiedä käykö taas niin kun pillerit loppuu että se heittää ihan härän pyllyä. Toivottavasti ei..

Jotenkin tuntuu välistä, että onko ihan hullua haaveilla kolmannesta lapsesta jo nyt, koska tuo neitikin on kuitenkin vasta(tai jo) pian 8kk.. Mutta, kun ajattelen asiaa, niin enemmän se kääntyy sille puolelle että juu - haluan/haluamme lapset pienellä ikäerolla.. Heistä kuitenkin sitten niin paljon seuraa toisilleen. Onhan eittämättä sellainen pieni pelko takalistossa että kuinka sitä sitten jaksaa.. Unettomia öitä, vaipan vaihtoa.. no, sitähän minun elämä on nyttenkin ollut, etenkin se neljä ensimmäistä kuukautta. Joten miksi en jaksaisi kolmen pienen kanssa?? Hmm.. Olen kyllä nytkin huomannut, että välistä niitä käsipareja saisi olla ainakin yksi lisää =)

Mukavaa päivän jatkoa teille kaikille! Minä lähden lukemaan päivän lehteä.

LaSi
 
Juuri tätä pinoa olen etsinyt, olin jo aikeissa perustaa kolmosesta haaveilijoiden pinon kunnes bongasin tään, jes!

Minä 30v. ja mies 33 lapset 7v. ja 4v. Pääasiassa minä haaveilen kolmosesta.. Itse asiassa piinailin jo tuolla vk:n 19 porukassa, mutta sitten täti kurvaili kylään.. Työkuviotkin muuttuivat vähän yllättäen samassa rytäkässä ja totesin, että nyt joudun luopumaan yrityksestä. Siitä"innostuneena" mieskin tuli katumapäälle koko vauva-asian suhteen. Minun haaveeni olisi, että kolmonen syntyisi ensi vuoden loppupuolella vaikka tiedän, että sitä asiaa ei parane niin tarkasti suunnitella.. Kaksi ensimmäistäkin ovat vähän antaneet odottaa itseään... Mutta joskus vielä haluan sen pienen tuhisevan nyytin syliini ja onneksi teitä on monta muutakin jakamassa fiiliksen. Tästä kun ei ihan kaikkien ystävienkään kanssa voi keskustella!
 
:wave: Tämä kans pinoutuu tänne!
Kovasti kolmas lapsonen (poika tietenkin ;) ) olisi tervetullut.. ennestään tytöt 09/03 ja 01/05... Nyt 4. luomukierto meneillään ja meinaa jo epätoivo iskeä, kun aiemmissa raskauksissa on tärppi käynyt heti... :LOL:
 
Heippa taas.....
eipä oo tännekkään tullut hetkeen eksyttyä. Sivutkin on kokeneet hurjan muutoksen. Yritän kovasti opetella käyttämään, kun on niin erilaiset nyt. ;)
Meillä lähtee nyt sitten kolmas kierto käyntiin keskenmenon jälkeen. Toivotaan taas parasta =) Kovasti toivoisin kevät/kesävauvaa.... mutta kun ei voi itse päättää.
Voikaahan hyvin....! Täällä ainakin ihanat ilmat nyt, täytyy nauttia niistä.
 
Täällä yx 26wee äippä on tuntenut kuukauden päivät polttelua aina kun näkee raskaana olevan naisen. Esikko poika 11/03 ja tytteli 12/05.
Mietin vain onko nyt hyvä ajankohta vai myöhemmin...toivottavasti joskus meille se vaavi vielä suodaan, vaikka rakastankin yli kaiken näitä kahta rasavilliä...

Jos vain itseäni ajattelisin niin ehkä yritettäisiin suht piakkoin, mutta mietin näitä kahta palleroa mitä he asiasta tuumaisivat jos vaavi veisi äiteen ajasta ison osan...haluan onnitella kaikkia jotka ovat jo tämän ajatuksen yli päässeet...

Pelottaa myös ajatus keskenmenoista ja ajatuksesta ettei lapsi olisi terve...nyt miettii näitä asioita paljon enemmän. Esikko oli todella haluttu ja hänelle leikkikaveri myös, mutta nyt ajattelin PALJON laajemmin tätä vaavikuume asiaa...onko muita?

Sain muuten toukokuun alusta osa-aika työnkin(vakipaikka) joten mietityttää työnkin puolesta...painokakin täytyisi pudottaa ja kyse ei ole mistään muutamasta kilosta :heart: :heart: :heart:
 
Iltaa
Piti tännekin tullakertoon, ku oon remmissä kerta mukana..Plussasin just äsken!! Olo on uskomaton. Epätodellinen ja sydän hakkaa! Toinenkin viiva siis tuli, ei yhtä tummana, mutta selkeesti kuiteskin!! Huomen aamuna vielä varmistustesti..Tosin tein mä äskenki kaksi testiä, ku en uskonu ekaa :ashamed: .
 
Oikein paljon onnea nelHM!

Toivottavasti minäkin voin pian ilmoitella iloisia uutisia raskautumisesta

=) Tosin , olen koittanut itselleni sanoa, etten ota asiasta liiaksi stressiä. Kuitenkin meillä jo kaksi pientä - kolmas olisi ihana, mutta jos niin käy ettei enää tärppää on oltava iloinen että on edes kaksi ihanaa lasta.
Nyt pitänee lähteä laittamaan tuo meidän pikku neiti unille, alkaa olemaan jo iso väsy toisella.
Mukavaa alkavaa viikkoa!
 
En oikein kuulu vissiin tähän pinoon, koska yritys ei ole päällä, eikä tule olemaan vielä ainakaan vuoteen. Ehkä vuonna 2009 aikasintaan alkaa yritys.

Siis olen 27 v kotiäiti (tällähetkellä) ja lapset 1,5v ja 2kk =) Kolmas vielä tulevaisuudessa toiveissa :) Mutta vaikka yritys ei nyt ole päällä, olis kiva jakaa ajatuksia jonkun kanssa. Tarkotus olis aikasintaan alkaa yrittään 2009, ettei tulis noin pientä ikäeroa kuin viimeksi :LOL: On nimittäin aikamoinen savotta kahden noin pienen kanssa :LOL:
 

Yhteistyössä