Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Santtu81 ja mädchen onnittelut plussasta.

Mulle voi päivittää kp 2/29-33. Ja mieli maassa. :( Eilen vielä viha oli päällimmäinen tunne, mutta nyt paremminkin mullakin luovuttamisen fiilis. Ainut mistä voin olla iloinen, on se ettei kierto tällä kertaa venynyt.
Mullakin ikää jo yli 30v niin silläkin huolettaa, että kuinka kauan kestää tulla raskaaksi. Seksin vähyydestä se ei ainakaan johdu, ettei tärppiä ole tullut. :D Mielen vetää apeaksi vielä se, että kaverit ja tutut ilmoittavat vauvauutisiaan ja olen heidän puolesta todella iloinen, mutta silti tuntuu pahalta, kun itselle sitä nyyttiä ei näytä tulevan. :(

Olipas purkaus. :D

mitäs mieltä ootte : apteekin omalla testillä aamulla testasin 5min testiajan sisällä ei viivaa mutta alle 10 min oli jo näkyvä viiva ja alle 15min päästä selkeä punertava viiva.... onko plussa vai roskis haamu?: /

kiitos kosinta onnitteluista:heart:

Tails :hug: :hug:

äiti88, en osaa sanoa kyllä tuohon muutakuin etten itse ole koskaan saanut viivoja kuin raskaana ollessa, en edes testiajan jälkeen, mutta silti olisin kovin varuillani asian kanssa ja testaisin uudelleen myöhemmin. :) Pidän kovasti peukkuja että siellä masussa joku olisi! :heart:

mymosa
MENKAT!!! sieltä se tuhrutus alkoi, eli voi jo varmasti päivittää kp1/46.. Vähän on nyt hyvä mieli, olihan tää ennustettavissa, kun juilintaa ollut ja mieli on kuin persuuksiin ammutulla talviunta nukkuvalla karhulla..

Tekisi mieli halata teitä kaikkia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
äiti88 ONNEA :heart:

Mulla alkoi tänään menkat, eli nyt on sit kp1/28. Ovulaatiota odotellessa...:cool:

En kerkee muuta nyt kommentoimaan, täällä on kuopus kuumeessa, kova yskä ja nuha pisteenä iin päälle :snotty: joten, nyt tarvitaan äitiä ihan koko aika...

Plussatuulia puhallellen, Hertta

Santtu ja äiti88 onnittelut plussista! :D

mymosa :hug: :)

:hug: pettyneille ja luovutusmielialan kanssa painiville. Pitkään yrittäneitä löytyy lähipiiristä monta. Ja yllättävän usein toistunut kuvio on ollut se, että "toivo on menetetty" ja sitten on juuri sellaisesta kierrosta plussa pärähtänyt testiin kun sen ei olisi edes oletettu olevan mahdollista.

ON: Kaunis päivä ja hyvä mieli.:cool:

Santtu ja äiti: ONNEA :flower: ja paaaaljon tarrasukkia pienille mukaan matkaan :heart: Ihania uutisia! =) Siirsin teidät molemmat plussanneisiin.

mymosa: halaus tädistä :hug: Onnea uuteen kiertoon!

Tails: lohdutushalaus sinullekin :hug:

Tervetuloa uusille! Lisäsin teitä tuonne ensimmäisen sivun listalle. Käykääs kurkkaamassa onko omat tietonne oikein. Kaikkia tietoja minulla ei ollut, joten siellä on x sellaisten kohdalla. Mikäli haluatte tiedot (esim. lasten syntymävuodet ja sukupuolet) sinne, ilmoitelkaa tietoja.

_Maria: Sinulta kaipaisin kuinka mones kiertopäivä nyt on ja kuukautiskiertosi normaalia mittaa, jotta voin lisätä listalle =)

Minnarun ja m0308: Jaksuja! :hug:

Painonpudotushaasteen seuraava punnitus olisikin huomenna. Käykääs siis vaa'alla ja tänne raporttia miten on sujunut. Mulla on mennyt ihan hyvin tähän asti, mutta tämä viikonloppu on mennyt kyllä ihan päin mäntyä tuon suhteen... On juhlittu, vähän juotukin, on ollut vieraita ym. Jännityksellä odotan onko tullut lisää torstain jälkeen, jolloin kävin välipunnituksella... :whistle:

tarvis kanssa pudottaa painoa, mut mun vaaka on vielä jossain muuttolaatikossa.

Eikä näy tätiä vieläkään. Ukkokulta paineli taas aamusti viikoks töihin, tulee sit varmaan perjantaina takas tai ehkä torstaina. Voi tietysti olla et käy viikolla kotona, koskaan ei tiedä millain noi ajot menee.

Onnea äiti88 :flower: :heart:

mymosa ja Tails :hug:

Barbamama täällä sama meininki viikonlopun suhteen ja sehän näkyi heti vaa'alla, niinkuin osasin odottaakin! Mutta oli se vaan niin rentouttavaa napostella herkkuja :LOL: nyt sitten palaan takaisin ruotuun. Ja koitan ensi viikonloppuna pysyä tiukkana :) On se muuten silti ärsyttävää, miten parin päivän syömisellä pystyy heilauttamaan lukemat takaisin lähtöruutuun : /

Maijamehi jännää!! meinaatko testailla pian?

Viimeksi muokattu:
Santtu ja äiti88: Plajon onnea!!!

Maijamehi: testaa :D

Täällä alkaa olla menkat kärsitty.. nyt rauhassa odotellaan 2vk sitä lääkäri aikaa.. helpommin sanoittu kuin tehty.,. pelottaa mitä tulee vastaan ja eniten pelottaa mahdolliset pettymykset :/ Onko jotain mitä kannattais osata "vaatia" kun siellä lääkärissä käyn??

Sunflower11
Taitaa ne menkat tehdä tuloaan :( juilii alavatstaan ja just sellanen olo et täytyy käydä vessassa tarkistamassa... :(
Mie oon jo luopunut toivosta että tässä kuussa olisi tärpännyt..

Osaako joku neuvoa, meinasimme ensi kierrolla ottaa ovistikkuja käyttöön.. koska niiden tikuttaminen kannattaa aloittaa, että bongaa sen oviksen? Koska ei minulla oikeastaan ole hajuakaan missävaiheessa se on. Ilmeisesti aiemmissa raskauksissa on ollut oletettua myöhemmin.

Sunflower, siinä ovispaketin ohjeessa on neuvottu milloin kannttaa aloittaa tikuttaminen. Mulla esim. on lyhin kierto ollut 28pvää ja sen mukaan aloitin tuikuttamisen kp:nä 11, plussaa kuitenkin näytti tänään kp:nä 17 eli viimeinen tikku meni jo paketista. Olin kyllä varautunut että menee toiselle paketille. Jatkossa sitten varmaan aloitan testaamisen vähän myöhemmin, mutta nyt ekassa kierrossa en uskaltanut poiketa ohjeesta. :)

Danjuska, ehkä ne hormonimäärityksen kannattais ottaa aluksi. Ainakin hyvin usein niistä aloitetaan lapsettomuustutkimukset. Mulle on myös tehty munatorvien aukiolotutkimus hyvin alku vaiheessa. Ja miehen näyte on tutkittu. En sitten tiedä mitä ne noista voivat tavallisen lääkärin kautta määrätä vai voivatko jopa kaikki, luulisin että verikokeet nyt ainakin onnistuu. :)

Miranda-81 Onnea!! Vähän liiankin selkee plussa :hug:

Kaikille painoaan pudottaville tsemppiä ja itsekuria toivottelen! Ei oo helppoa kieltäytyä herkkupöydän antimista...

Moni on pettynyt tädin tulosta, eihän se kiva ylläri, kun vauva on toiveissa :( Tiedän että itsekin nostan riman aika korkeelle tässä kierrossa....sit putoan korkealta kun täti kurvaakin paikalle...
Sitä tietty kuvittelee heti tulevansa raskaaksi kun lupakin kerran on annettu...
Noooo, nähtäväksi jää, miten tämän kierron kanssa käy. Odotukset ovat suuuuuret :D

Minä en ole ovulaatiota tikuttanut, sen verran selkeät limat on joka kierrossa että tikkuja ei oo tarvittu koskaan. Osaatko Sunflower limoista seurailla oviksen ajankohtaa?

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Täällä koitetaan saada pieni potilas terveeksi...Surkeeta kun lapsi sairastaa : /

Hertta

miranda: Onnea pudotuksesta ja ovisplussasta! =)

Sunflower: Joo paketissa on tosiaan ohje. Jos ovis on tullut aiemminkin oletettua myöhemmin, voit tietysti aloittaa testaamisen muutamaa päivää ohjeistettua myöhemmin. Siinä säästää muutaman tikun, mutta on myös riski, että ovis meneekin jo ohi. Kannattaa varmaan ostaa pari pakettia niitä tikkuja ensimmäiseen kiertoon, jos et yhtään tiedä koska se on. Ainakin nuo marketin liuskatestit on aika edullisia. Monet varmistelevat sitten sillä cb digitaalisella, kun halppisliuska näyttää vahvaa viivaa. Ovistestiin tulee siis aina jonkin sortin haamu, mutta plussa on vasta, kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin vertailuviiva.

Kiitos onnitteluista herttaliisa ja Barbamama! =) Olo on niin tyytyväinen, kun mulla kuitenkin ollut ennen ekaa lasta vikaa ovuloimisessa. Ja olisin ilman testejä ihan väärin tulkinnut oviksenkin.

Tuo onkin aika hyvä vinkki jonka Barbamama sanoi, että varmistelee tuolla clearbluen digitaalisella testillä ja eka testaa niillä halvemmilla. Ite kun koko ajan nyt digitaalisella testailin ja vielä toisenkin paketin varuille ostin niin onhan se todella tyyristä. En siis tajunnut tehdä tuon vinkin mukaisesti. Noi digit maksoi meidän apteekissa lähemmäs 50e, mutta tilaisin ~30eurolla netistä niitä...silti kallista. Seuraavaksi sitten osaankin hyödyntää tuota vinkkiä. ;) Vaikka mulle mikään tässä touhussa ei ole liian kallista! :D Vauvakuume kun on niin se on... :LOL:

Yhteistyössä