*Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

Liljan Kukka: :hug: Parempaa onnea tähän kiertoon!

PieniTytönTylleröinen: Tsemppiä! Mulla kävi samoin, että clomit jäivät 3 kiertoon. Nyt mennään luomusti ainakin ensimmäiseen kunnallisen sairaalan lapsettomuushoito käyntiin asti. Saa nähdä mitä siellä sitten päätetään meidän jatkosta...

mymosa: Jos se vuoto loppui jo, on ihan todennäköistä, että johtuu ultrasta. Mulla ainakin on melko herkät limakalvot ja vuotaa joskus vähäsen ihan yhdynnässäkin. Koita rauhoittua ja ottaa lepoa viikonlopun yli. Ota vaikka joku hyvä kirja ja rentoudut sen äärellä, niin saat ajatukset muualle. Pistä mies hoitamaan lapset ja kodin, niin saat oikeasti lepoa. Minä menisin sinne yksityiselle hermojen vuoksi ensi viikolla joku päivä. 1,5 viikkoa on tosi pitkä aika odottaa, kun on huolissaan. Voimia! :hug:
 
mymosa Tarrasukkia :hug:

Liljan Kukka Pahoittelut tädin tulemisesta ja parempaa onnea tähän kiertoon

Omaa napaa: Oon malttanut olla testaamatta, mutta kovasti polttelee.. Niin kauhean kovasti toivoisin plussaa. Tuntemuksia ei vieläkään oikein suuntaan eikä toiseen.. :popcorn:
 
mymosa Nyt oli kuule ihan pakko kaivaa esiin vanhat ultrakuvat pojista. Ja mulla pitää raskausviikot päivälleen paikkaansa koksa hedelmöityshetki tiedettiin tarkkaan.
Alkion mitat: esikoisesta rv 6+6 9.7mm ja tästä juniorista rv 6+2 5.5ml. Ja siis tää on ihan päivävistä kiinni tää mittaus juttu eli sillä hedelmöityshetkellä tosiaankin on väliä ja paljon. Samoin vaikuttaa mittaaja ja laitteet. Ja mun mittaukset on tehnyt yksityisen lapsettomuusklinikan ylilääkäri joka ihan varmasti osaa asiansa. :) Elikkäs ei sulla ole yhtään mitään hätää, odota nyt vaan rauhassa :)
 
mymosa
Kiitos kultaiset tsempeistä :heart:
Yö meni hyvin ja aamulla kouras kerran mahassa kovasti ja aattelin, että nyt mennään mutta ei mitään. Ainoa vaan, ettei oikein ole enää mitään oireita.. etova olo silloin tällöin ja väsymys päivästä/iltapäivästä.

En siis saanut yksityiselle aikaa, molemmat gynet pois ens viikon, joka varmaan onkin ihan hyvä asia. Joten odotellaan sitä maanantaita.. ja niin kauan kuin ei ole vuotoa, on toivoa. Eikä mua niinkään se koko vaan se veltto syke, kun siitä ei tunnu edes netissä olevan kokemuksia :(
 
mymosa voimia sulle! ja koita olla stressaamatta!! henkinen vointi on nyt tärkeää:)
Tiedän tuon raastavan tilanteen,itse ramppasin kuopuksesta ultrauksissa,ja meni rahaa: / muistelen et kävin ekan kerran ultrassa kun luulin olevani 6+ viikoilla,mutta ultra näytti vasta 4+ viikkoja,ja silloin ei näkynyt kuin se pussi,ei muistaakseni edes sykettä...ja tuolloin gyne antoi uuden ajan 2 vk päähän,ja sanoi että voi olla mahd.tuulimunakin.
mutta mulla alkoi vuoto n.5+ viikoilla,ja pelästyin ja pääsin ultraukseen äityspolille,ja siellä olikin jo kaikkin hyvin,näkyi syke ja pikkuinen:heart:

joten odottavan aika on pitkä.

omaan napaan ei ihmeitä,vielä ei ole edes peitot heiluneet:( vaikka ei menkkoja enää ja kp8
 
Mymosa:Kuvittelisin että pahoinvoinnin jatkuminen olisi ainakin hyvä merkki. Kun itse menin sen keskenmenoepäilyni myötä aikoinani lääkärille, yksi ensimmäisiä kysymyksiä oli: "Onko pahoinvointi jatkunut?" Yksi keskenmenon kokenut ystäväni taas kertoi hänellä homman menneen niin, että tuntui sellainen kouristus alavatsassa ja sitten pahoinvointi loppui yhtäkkiä kuin seinään. Totuus selvisi vasta reilun viikon kuluttua ultrassa. (Hänellä ei tullut mitään vuotoja, vaan joutui sieltä ultrasta lähtemään sairaalaan kaavintaan.)

Sitä ei tietysti kannata vielä säikähtää jos pahoinvointia on jonain hetkenä vähän vähemmän. Voihan se olo vaihdella muutenkin. Toivotaan joka tapauksessa parasta!
 
mymosa :hug: tarrasukkia pienelle matkaan ja äiskälle voimia odotukseen!

Tänne ei ihmeitä, tissit alkaa olemaan arat ja iltaisin turvottaa mahaa. Mies tuossa eilen illalla kyseliki, et ootkohan kuinkaki pitkällä ko toi sun maha näyttää jo uhkaavan isolta. :) Omien laskujen mukaan olin ny rv 4+5, jos laskee siitä oviksesta. Sen jälkee ollukki hiljasta tuolla peittojen alla. Buahhaa...
Tässä siis pitäis kituuttaa vielä toiset 4 viikkoa, ennenku pääsis tonne nlaan käymään... Omalla laillaan jo ikävä niitä joka kuukausittaisia käyntejä.
Mut pessimistihän on jo tietenki varautunu pahimpaan, eli ei näillä viikoilla vielä kuuhun mennä.

Plussatuulia kaikille! :heart:

- Malania
 
Onpas täällä nyt hiljaista..

Tein eilen raskaustestin, negaa näytti. Rinnat vähän arat, mutta niin ne on olleet muissakin kierroissa. Menkkatuntemuksiakaan ei vielä, eli saas nähdä miten käy. Jos huomenna tai tiistaina tekis uuden testin ellei täti yllätä sitä ennen..
 
morjens! täällä kolmas alkaa olemaan haaveissa...virallisesti yk1 siis menossa. Tuli vähän yllättäen kun mies on tähän asti ollut ihan täysin ajatusta vastaan, mutta siis perjantaina yhtäkkiä sanoi että kerranhan täälä eletään ja että sama se on jo alkaa yrittämään...meillä on siis esikko 2006 ja kuopus 2009. Ja olen haaveillut itse jo pidemmän aikaa kolmannesta, varsinkin kun takana on monta keskenmenoa ja niitä yrityskiertoja esikoisesta noin 2 vuoden verran ja kuopuksesta samanverran. jospa kolmoseen ei menisi kahta vuotta! :) sopivasti osui oviskin tähän viikonloppuun joten tästä vaan samantien jännäämään ;)
 
Moi piiiitkästä aikaa!
Täällä menossa kp 33 eikä tätiä näy. Toki olen jo kahdesti varmuuden vuoksi testannut - negaa. Joten uskottava on, että kierrot ovat sekaisin. Rinnat ovat vähän arat ja eilen ja edellispäivänä oli menkkamaisia kipujakin. Selkeitä raskausoireita siis ;) mutta mulla tosiaan kierrot eivät taida ottaa käynnistyäkseen.
Nyt on sen verran kiire, etten ehdi lukea teidän kaikkia kuulumisia. Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Hei kaikille!

Täällä menossa kp 26 ja minä hätähousu testasin jo tänä aamuna, vaikka vakaa tarkoitus oli testata vasta torstaina... :ashamed: Eihän siinä mitään näkyny eli puhdas nega...

Odotukset ei oo kovin korkealla, sillä en saanu kunnon ovisplussaa, vaikka testailin ahkerasti... Viiva kyllä vahvistui tuossa kp 18 paikkeilla, mutta ei ollu missään nimessä yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tiedä sitten siis olenko edes ovuloinut!

Oireita kyllä on... lievää huonoa oloa, joka voi tosin johtua myös siitä, että flunssaa pukkaa. Iho on alkanut rasvottuun tosi helposti ja finnejä pukkaa. Se voi tosin myös johtua ihan puhtaasti pillereiden lopettamisesta, mutta toisaalta mulla on molemmissa raskauksissa kukkinut naama, joten siinä mielessä tämä oire herättää toiveita...:rolleyes: Nyt pitää vaan malttaa torstaihin saakka, ennen sitä en VARMASTI testaa!

Miekin kaipailen Mymosan kuulumisia...? Toivottavasti vuoto ei oo jatkunu...
 
Bindi:Tervetuloa mukaan!

Viikonloppu mennä hujahti esikoisen 3-vuotissynttäreiden merkeissä. Tädin lisäksi sain bonuksena vielä migreenin. (Ilmeisesti tuli stressattua vähän liikaa juhlajärjestelyistä ym.) Jospa tuo päänsärky alkaisi tänään jo hellittää. Onneksi juhlat alkoivat sentään olla jo loppusuoralla kun jomotus alkoi.

Jos tästä nyt jotain positiivista yrittää löytää, niin ainakin tuo lyhyempi kierto takasi sen että seuraava ovis olisi vielä tämän kuun puolella. Mies voi siis tämän asian puolesta huoleti lähteä lokakuun alkupuolella reissuun. Mutta kieltämättä edelleen vähän mieli maassa kun yrityskiertoja alkaa olla takana jo useampi. Ensimmäiset puoli vuotta meni vielä asiaa sen enempää murehtimatta, mutta kyllä sitä plussaa on nyt alkanut jo tosissaan toivoa. Varsinkin kun ei tuo ensimmäinen ovisplussakaan vielä tuottanut tulosta...
 
Meillä täällä nyt päätetty, että kunhan se vaadittava 3kk on mennyt niin aloitamme nelosen yrityksen. Nelosesta siis puhutaan, mutta tähän ketjuun ja porukkaan kuitenkin palaan. Ajankohtana paluulle siis on joulukuun alku. Kun pääsisi tästä jälkivuodosta eroon ja oman kierron käyntiin ;)

Täällä mä siis nyt jo notkun, mutta yritystä ei todellakaan vielä ole. Taustalle voi laittaa jos haluaa.

mymosan kuulumisia täälläkin odotellaan... Ei tuolla odotuspuolellakaan ole kirjoitellut pariin päivään...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sain luettua teidän kuulumisia!
Pahoittelut Liljankukalle kp1:stä. Samaa kuuluu tänne, toisaalta toki hyväkin, että kierrot käynnistyivät, mutta oishan se raskaus ollut nyt toivottu!! Nyt siis kp1/ yk2. Eli mulla eka kierto kesti sitten 33 päivää. Voi olla, etten ovuloinut lainkaan. Pääasia, että sentään on kierrot. Mulla on myös se pco.
Mitähän mymosalle kuuluu? Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin!!

Mulla oli aikanaan toive saada edes yksi lapsi ennen 30v ikää. Ja yhden ehdinkin saamaan, toisen sitten 31-vuotiaana. Nyt oon 34 ja 35 ainakin sitten, jos (ja toiveikkaana:kun) kolmas joskus syntyy. Kuitenkin lapset on hyvä saada nuorena. Toisaalta en laittaisi mitään ehdottomia rajoja itselle, kun ikää tulee, sitä voi ajatella, että haluaakin vielä yhden :) Pelottaa vaan kaikenmaailman riskit iän myötä, lähinnä lapsen kannalta. Sen puoleen toivon, että olisin nuorempi :D Mutta elämä meni nyt näin, mitä sitä ihmettelemään. Lapsen olisin halunnut jo 25-vuotiaana, siitä alkaen kamala vauvakuume, mutta ei kaikki aina mene niin kuin itse haluaa.
 
Sori, kerkesin päivittämään listaa vasta nyt, kun en ole ollut päivällä koneella. Toivottavasti meni oikein.. Eli korjatkaa taas virheet ;)

Mymosasta tahtoisin minäkin kuulla, toivottavasti kertoisi pian kuulumisia.. :)

Pahoittelut Aannalle tädistä :hug:

Täällä ei ihmeitä. Tätiä ei ole vielä kuulunut, jos vaikka huomenna tekisin testin uudelleen..
 
Ovis+ testattu eilen aamupäivällä :) Hassua että toissapäivänä oli jo suht vahvat viivat aamupäivästä lähtien, kun yleensä on tullut suoraan "oikea plussa". Jospa (kunpa) tämä olisi nyt sitten oikein mega ovis :D Hyvin vähäiset ovistuntemukset kyllä muuten, limojakaan ei ole greippimehun lipittämisestä huolimatta.. No yritetty on taas joka päivä, joten siitä ei ainakaan jää kiinni :D Nyt sitten piinaavat kaksi viikkoa edessä. En tiedä miksi, mutta jotenkin vaan tiedän ettei tälläkään kerralla tule plussaa :(

Liljan kukka, Aanna ja Kati82: Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppäisi :hug:

mymosan kuulumisia täälläkin kaipaillaan!

Miima81: Oletko testannut uudestaan, aika hyvät kp:t jo sinulla :)

Bindi: Tervetuloa :wave:

Santtu81: Nopeaa palautumista, toivottavasti saisit kiertosi kuntoon ennen joulukuuta! Miten olet muuten jaksellut?
 

Yhteistyössä