* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

Kerran vielä: jos tää nyt on totta, niin tosiaan ekasta kierrosta, samoin kuin tuo edellinen lapsukaiseni. Fiilis on epätodellinen... Ja samalla mahtava. Aamulla uusi testi. Tsemppiä pojallesi leikkaukseen!
 
Kiitos Neamma. Jännittää vähän huominen, mutta kyseessä on melko pieni operaatio, eli toivottavasti menis hyvin. Toipuminen on tietty aina vähän kivuliaampaa pikkulapsilla kun ne ei sillä tavalla vielä sielä kipua, pienissäkään määrin.. Mutta saa nähdä, tuun sitten tänne itkee jos en jaksa.. :LOL:

Meilläkin pikkukakkonen sai alkunsa heti ekasta kierrosta, mutta nyt ei näytä millään onnistavan. Noh, kyllä se tästä! Hyvää kannattaa odottaa. Onnea viellä kerran teille! Mieskin varmaan siellä into-piukeena :D
 
voimia pienelle pojalle leikkaukseen. toivotaan tosiaan et saat levätä sairaalalla niin jaksaa paremmin hoitaa pientä potilasta.

Neamma, ihana juttu kyllä. voin kuvitella olosi, on se vaan ihana tunne :heart:

Kirjoitelkaas nyt kovasti tänne et viihdyn yön töissä :D työt onki mua kovasti mietityttäny. mulla kun ei vakipaikkaa ole, ja nyt puolisen vuotta ollu täällä, niin jos raskaaksi tulisin niin hyvästit saisin tälle työpaikalle jättää. täällä kuitenki viihdyn tosi hyvin, eikä mahdoton ajatus olis et joskus tulevaisuudessa voisin saada vaikkapa vakipaikankin. huoh. nykyään tosin teen niin lyhyillä sopimuksilla kerrallaan et vakituinen sopimus sen puolesta tuntuu valovuosien päässä olevalta. voishan sitä sit myös hakee töitä muualta mut en millään haluais jättää tätä paikkaa. kyl on taas vaikeaa kaikki. sori ku vaihteeks taas vuodatan.
 
Tuoli: vähän sama juttu mulla. sain juuri uuden työn, josta pidän ja etenimismahdollisuuksiakin jo luvattu. Mitenköhän nyt sitten käy, jos olen raskaana... Voinhan tietty aika pitkään jatkaa töitä, mutta en mä kyllä alle vuoden ikäistä hoitoon vie. Eli pitkä äitiysloma toiveissa. No, kyllähän sitä sitten uuden työn saa kun on sen aika. Ja nykyinen työpaikka niin kiva, että ehkä saan sovittua asiat.
Joo, edelleen kukun ja kehittelen raskausoireita! Nyt jo muka oksettaa...:LOL: Ihan sikana jännittää huominen!
 
kyllä sieltä plussa pärähtää :) mun työssä ei voi edetä, seuraava ja vika taso olis vakkaripaikka :D oon siis lähihoitaja. uuden työn etsiminenkin olis lähes huijausta, koska jos lapsen saan niin olen kotona niin kauan kunnes lapsi olis 3v. No, koitetaan olla murehtimatta, mikään ei kuitenkaan tärkeysjärjestyksessä mene lapsen edelle :) sitä mies mulle hokee et turha toistä murehtia kun hänellä on työpaikka, ja mä ehdin kyllä loppuelämäni töitä tehdä jossain.

toivottavasti nukut jo :)
 
Huomenta! Kyllä siihen testiin taas toinen viiva tuli, tosin aika vaalea. Äh, enpä tiedä vieläkö uskoa. No, jahka tuo kuopus herää, kävellään apteekkiin ostamaan muutama uusi testi ja testaileen! Vinkkejä? Mikä olis tosi herkkä ja näyttäisi mahdollisen plussan varmasti?
Olo on kyllä niin oksettava että oksat pois... :x:x:x
 
Huomenta tännekkin..,.. ovis pongattu aamunäytteestä ei ihan niin vahva kuin kontrolli mut tosi vahva huomattavasti vahvempi kuin eilinen ja monta kertaa vahvempi kuin aikaisemmat viivoina pitämäni viivat =)=)=)=)=) on siis kehon tulkinta ollu pielessä... olen arvioinut oviksen aikaisemmin tapahtuneeksi... no tänään toivottavasti peitot heiluu jotta saisin edes tästä kierrosta tunteen ettö kaikki voitava on tehty... mieskin on alkanu ymmärtää tän....
 
Uskottava se vihdoin on, OLEN RASKAANA! :heart: Ostin sen digitaalisen testin ja siinä lukee ihan selvällä suomenkielellä että raskaana viikot 1-2. Niin, ja pari muutakin testiä...:ashamed:
Kiitos teille kaikille kuumeiluseurasta ja toivon teille sydämeni pohjasta pikaista raskautumista! Vaikka olikin kiva yhdessä turista, toivon ettei tarvitse tänne palata, vaan kaikki menee hyvin.
Neamma ja pikkuinen:wave:
 
Miuski ja kaneli: Pahoittelut tädistä :hug: Onnea joka tapauksessa tähän uuteen kiertoon!

m0308: Vastaan tuohon limajuttuun ihan maallikon mielipiteen. En siis ole koskaan oviksia testaillut, mutta olen ymmärtänyt, että oviksen aikaan olisi juuri sitä paksua venyvää limaa. Vuodon muuttuminen runsaan vetiseksi voisi olla merkki raskautumisesta =) Ainakin tuo kuvauksesi kuulosti ihan samalta miten itselläni limailut meni raskautuessa. Peukutuksia bd
 
Neammalle onnea monta tuhatta kiloa :)
Barbamama : nyt on kyllä sellanen 50/50 olo. menkat on nyt myöhäs. ovis taisi olla silloin 4-6.11. vuoto on muuttunu ihan kirkkaan keltaseks, siis ihan sellaseks läpi näkyväks ja parina aamuna tullu sellanen peukalon pään kokonen limalöntti,misnkä seas on ollu veri viiru. maha on ollu tajuttoman kipeä. tän päivän aikana mahakipu on kadonnu ja vuoto on taas iltaamyöten muuttunu ihan kirkaaks ja sitä tulee tooosi paljoon. joudun koko ajan vaihtamaan pikkareita ku siteitä en tykkää pitää koko aikaa. eilen ja tänää tuli keskellä päivää yksi selittämätön pahoinvointi kohtaus. kohdun kohta on TOdelLA turvonnu. sylykeä erittyy aivan kamalasti (luin jostain että sekin olisi raskaus oire) ,MUTTA tissit ei oo kipeät ja toki tuo keltanen "valkkari" voi enteillä menkkojakin ...taas.... on niin omituinen olo koko ajan. tuo mua ihmetyttää ,tuo mahan nyppiminen. en muista tota ollenkaan. kohdus tuntuu niinku pienet kirput hyppelis :D
 
Moikka kaikille!
En oo pitkään aikaan kerinny tänne mitään kirjottelemaan, mutta oon kyllä käyny lueskelemassa teijän juttuja.
Onnea Neammalle!

).( ei mitään tuntemuksia, vähän etova olo välillä, la-aamuna aattelin testailla, jos tätiä ei näy..
 
Paljon onnea Neammalle!!! Toivottavasti tullaan pian perässä :)

Mulla alavatsa aivan älyttömän turvoksissa, ja kokoajan ihmeellistä pientätunnetta. Tuntuu kuin jokin pallo olisi mahassa. Viime kierrossa tuli tissit ihan sika kipeeksi pari päivää oviksesta, nyt ei mitään... Kummallista... Mä kun ent osiaan muista mitn nää nomristi menee kun kierukka oli 4v ja sitä ennen raskaana.. Tai olihan mulla kahdet menkat synnytyksen ja kierukan välissä ;)

Eli tänne ei mitään maailmaa mullistavaa. Päivät lisääntyy ja odotan kovasti mun ja miehen kahden keskistä hotellireissua :) Reilu viikko vielä.

Lisään vielä...
Tuo m0308 mainitsema mahan nyppiminen ja kirput kuvaavat juuri tätä mun mahan tunnetta!! Ja muutenkin kuvauksesi valkkarista, mahan turvotuksesta ym on kuin multa ;) Tosin mulla aikaa menkkoihin on vielä reilu viikko...
 
Viimeksi muokattu:
No niin nyt palattiin kotiin sairaalasta, onneksi ei tarvinnut jäädä yöksi. Barbamama :Kiitos kysymästä. Poika voi hyvin ja oli äärimmäisen reipas koko reissun. Huominen on meillä vapaa vielä eli saadaan tällänen pitkä viikonloppu nyt.

Täti on pakannut sopivasti kamansa ja tänään toivottavasti päästäis jo peittoja pöllyttelemään :D Mä oon taas päättänyt että tästä kierrosta mä raskaudun! Niin kun kaikista kierroista tähän asti :kieh:
m0308 : peukut täällä pystyssä! Tuu sit heti raportoimaan jos testin teet :)
 
Ai niin tuosta työpaikka jutusta.. Mulla on taas niin päin että kun menin nykyiseen työpaikkaani vuonna 2008, ni vihasin työtäni. Jäin sinne vaan siksi että tiesin että ala on haastava ja vakkaripaikan saa helposti, jos vaan jaksaa jäädä. Ja mä jäin koska ajattelin tyhmänä että helpostihan se raskautuminen käy kun on tähän astikin käynyt.. :ashamed:
Eli rehellisesti ajattelin et kun saan vakkaripaikan ni on sitten kivempi jäädä äippälomalle. Noh, eipä oo näkynyt eikä kuulunut vauvaa, vakkari oon ollut jo yli vuoden. Mutta se hyvä puoli on tässä ollut että oon alkanut tykätä työstäni :) Koska jos vielä vihaisin sitä ni olis tosi masentavaa raahautua sinne joka aamu vaan siksi ettei viitsi nyt vaihtaa työpaikkaa jos on heti jäämässä mammalomalle sitten..
 
Tässä on minun aamuiset testit - Juu, täytyi tehdä 3 eri testiä! Pöhkö ku oon. Mies vain totesi aamulla, että tuota mäkin ymmärrän, kun katsoi Clearblueta.



Mutta tässä vielä jännäillään maanantaihin asti.. silloin kun pitäisi menkat alkaa.. eli piinailu jatkuu vielä sekä testailu.. täytyyhän sitä nähdä kuinka viiva tummuu.

Anteeksi oma napaisuus.. kohta paneudun lukemaan teidän kuulumisia! (nyt vain tärisen) :) Joku muukin oli plussannut - Onnea! :)
 
Manzu, ei sun tartte mitää jännittää enää :hug: Ihan selkeät viivathan noissa on, ja huomasitko mitä tossa ylimmässä LUKEE? :D ONNEA!! :flower: :heart:

Mulla ei ole taaskaan mitään kerrottavaa.
 
Huomenta tännekkin.... mie jatkan ovistelua...

http://kuvaton.com/k/cZJ.jpg[/IMG

hieman olen ymmälläni... eli viime kierron ajatukset kiinnittymis yrityksistä ni olikin vain ovis, en olisi uskonut että se tulee näin myöhäisillä kiertopäivillä. Hieman alkaa pupuilu tuntua työltä. Täytyy kyllä vieolä tänään varmistella ja toivon testin jo haalenevan huomiseksi...jos ei haalene teen raskaustestin sitten siitä samasta.
 
Manzu Onnea!! Teilläkin oli jo noita yrityskertoja kertynyt useampia ja tämä uutisesi antaa kyllä meille muillekin paljon toivoa :heart: Itsellä kun on noi 2 ekaa tullut niin nopeesti että alkoi jo toivo hiipua, et josko meille ei sitten enää syystä tai toisesta vauvaa tule. Mutta toivoa siis vielä on :xmas:

Onnea vielä kerran :flower:
 
Paljon onnea Manzu! :flower:

En malttanutkaan odottaa lauantaihin, vaan testailin äsken töitten jälkeen, samanlainen tuli kuin tuo Manzun alin kuva, eli eiköhän se plussa ole =)

Mieskin oli ihan ihmeissään, että näinkö helposti tää kävi? ;)

Meillä siis kolmosta yritettiin ensin 1,5 vuotta ja sitten mulla meni hermo ja hain pillerit, söin niitä 9 kk ja nyt siis tärppäs heti kun lopetin ne.

Oon jotenkin niin sekasin ja innossani nyt. Lapsillekin tekis mieli kertoa, mutta enpä taida vielä ettei koko päiväkotikin kuule tätä uutista..
 
täti on toistaseks pysyny vielä poissa.suussa maistuu kissan paska ja mulla on koko ajan kamalan huono olo,jo neljättä päivää ja pahempi vielä sillon kun tulee nälkä, jotenka joudun koko ajan napsimaan jotain. masussa hyppii ainavaa joku. menkka kipu on täysin poissa. valkkaria tulee niin paljon,että päiväkodista ku kävin junioria hakemas,ni yht'äkkiä säikähin,että alakoko ne menkat ny vai kusinko housuun, vai mikä ihme ku housut kastu oikee kunnolla :eek: kotona tarkastin,ni valkkaria vaan, onneks. nyt on vähä sellanen jännittävä olo jo :D kp:t 30/ 28-31 :)

Jaaaaa, PAAALJOOON ONNNEAAAAA PLUSSIISSTAAAAAA =)
 

Yhteistyössä