mymosa: Iso lohdutushalaus ja kovasti voimia! :hug: Miksi haluat pudottaa painoa ennen kuin aloitat lääkkeet? Vaikuttaako paino jotenkin niiden lääkkeiden toimintaan? Ymmärrän kyllä sen, että paremmat mahdollisuudet tärppiin on normipainoisena. Sen vuoksi itsekin olen tässä koittanut pikkuhiljaa pudotella kiloja (tosi hitaasti viime aikoina). Olisko sulla joku kaveri kenen kanssa voisitte tsempata toisianne - siis ihan livenä. Toki koitetaan täällä tsempata toisiamme, mutta se voisi auttaa vielä enemmän, jos olisi joku kaveri kiskomassa vaikka lenkille tms. Onko sulla joku keino toiminut aiemmin mitä voisit taas kokeilla uudestaan? Soita ihmeessä sinne gynelle ja varmista miten niitä lääkkeitä pitäisi ottaa. Toivon todella kovasti teillekin sitä plussaa. Olette jo tosi kauan jaksaneet yrittää. Voi kumpa niistä lääkkeistä olisi nyt apua. :hug:
Moonchaser: Kiitos! Joo ei tarvii kaivella vaipasta... jaiks! :x Kuulostaa tosiaan siltä, ettei kiertosi ole vielä ihan normaali. Voihan se tärppi silti osua kohdalle, vaikkei ihan tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta olekaan. Säännöllistä peittojen heiluttelua vain
Sunflower: Kiitos! Peukutuksia, että kaikki selviää maanantaina ja löytyy joku apu oli se sitten lääke tai jotain muuta. b=)d
Koitetaankos taas vähän aktivoitua yhdessä tuon painonpudotus haasteen tiimoilta? Se on jotenkin lopahtanut monella (minut mukaan lukien). Mitä jos otettaisiin punnitus joka maanantai? Ehkä se asia ei sitten unohtuisi niin helposti. Laittakaa tänne keinoja millä itse pudottelette kiloja, ruokaohjeita, liikuntavinkkejä ym. ym. Ehkä joku toinenkin saisi niistä omista kokemuksistanne jotain potkua omaan projektiinsa. =)
Itse olen hyväkarppaillut elikkä vältellyt turhia hiilareita. Syön kerran tai pari viikossa perunaa tai riisiä pieniä määriä. Viljat olen nyt pyrkinyt karsimaan täysin, koska vatsani ei kestä niitä. Pääpiirteittäin ruokavaliooni kuuluu: kasvikset, liha, kala, kana, muna, maitotuotteet, pähkinät ja satunnaiset sortumiset muihin.
Olo on taas paljon parempi. =) Paino on tippunut pikkuhiljaa alaspäin (viimeisen punnituksen mukaan kokonaispudotus
-4,2 kg). Käyn taas viikonloppuna vaa'alla, kun arkiaamuisin se aina unohtuu. Aloitin pudotushaasteen käymällä aamulla vaa'alla niin jatkan samalla linjalla. Liikuntaa pitäisi lisätä reippaasti. Se on suurin haaste itselleni.