Hei kaikki! Minä haaveilen kolmannesta pienestä, puolisen vuotta olen jo haaveillut. Meillä on kaksi poikaa ennestään, pian 5 v. täyttävä ja kolmevuotias. Esikoinen on melkoisen haastava lapsi temperamentiltaan, välillä tuntuu, että vastaa ainakin paria lasta, ja vilkkaita poikia ovat molemmat. Palasin syksyllä töihin reilun neljän vuoden kotonaolon jälkeen, ja silloin jostain syystä iski vauvakuume. Varmasti osansa on kolmenkympin kriisillä, täytän pian 32, ja tunnen itseni vanhaksi. Haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja vauva-ajan, ja olla vielä kotona lasten kanssa! Mies ei innostu asiasta yhtään, hänen mielestään meillä on talo täynnä meteliä ja leluja jo nyt eikä enempää kaivata. Alunperin haaveilimme molemmat kahdesta lapsesta, mutta jostain syystä minä nyt haluaisin sen kolmannen. Järjellä ajateltuna mies on oikeassa, vaikeampi on saada kolmea lasta hoitoon, kun isovanhemmat ottavat vain yhden kerrallaan yökylään, vaikeampi ja kalliimpi on harrastaa matkustamista, josta kovasti tykkäämme, rahaa menee enemmän, juuri kun on vähän helpottanut, että saattaa saada hetken lukea lehteä sohvalla, niin haluaisin aloittaa taas alusta yövalvomiset sun muut. Mutta kun mä tahtoisin! Kyselenkin nyt teiltä jo pidemmällä haaveilussa olevilta, että miksi haluatte vielä kolmannen lapsen, ja miten saitte miehen suostumaan yritykseen? Plussatuulia ja kiitos kovasti vastauksista jo etukäteen!
Minttuli79
Minttuli79