******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
EevaN onnittelut plussasta! :heart:

sametuli varovaiset onnittelut! :D

Minnarun :hug: jospa se toivominen palkittaisiin tällä kertaa.

Miten Mymosan zumbailu sujui? Itse en kyllä jaksaisi kahta tuntia putkeen...:whistle:

Mikäköhän tilanne mahtaa olla Nindez80 ja KauniinaPäivänäTuut? Päiviä on jo melkoisesti. VanamoBr on jo myös sellaisilla päivillä, että kiinnostaisi tietää mitkä fiilikset.

Päivittäjän paikalle en uskaltaudu, koska ehdin käydä satunnaisesti koneella. Toivottavasti joku innokas löytyy.

kiitos onnitteluista. Haamu tänään samanlainen kuin eilenkin (ei aamupissa) eli himmeä, mutta ei siis nega :) Ei välttämättä mulle vahvistu ihan kunnon plussaksi. jostain syystä toi meien kaksvuotias ei ainakaan koskaan vahvistunut :) Mutta kyllä se aika vahva tyllerö jo muutoin on :)
koetan laittaa teille illalla kuvan. :)

Mäkin VanamoBr:n uutisia odottelen, kun ihan lupaavan kuuloisia alkudpo päiviä tuolla toisessa ketjussa :)

Sametuli jotain minäkin nään... ne testit mitä minä olen viime kuukausien aikana tehny ni ei ole antaneet yhtään mitään...joten toivoa on =)

ON: piinailu jatkuu... kai se on huomenna testi tehtävä mut en haluaisi sitä negaa joten jos menis niin ettei hommaa koko testiä ennen kuin täti on tosiaan myöhässä mut kai se olisi aika jo katsoa onko toivoa vai onko tämä kehon joku tosi hauska pila

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Painonpudotus: miulle saa listan laittaa nyt tän näköiseksi:

Sunflower11...........-2,6kg...........(-13kg)

3cm lähteny vöytäröltä :D Nesteitä ja turvotustahan tuo on mut auttaa jaksamaan!

Onnea kaikille plussan tai haamus saaneille :heart:

Ja samoin painoa karistaneille! Mullakin paino on ylipainon puolella. Ennen esikoista paino oli siinä 40 kg, mutta ekasta raskaudesta tuli 26 kg ja toisesta 16 kg eikä niistä paljoakaan pudonnut synnytyksessä eikä sen jälkeen.... Esikoisen jälkeen paino lähti kivasti putoamaan pitkillä vaunulenkeillä ja kevyellä ruokavaliolla, mutta 5 kg pudottua raskaustesti näytti taas plussaa :)
Kuopuksen odotuksen aikana alkoivat jalkavaivat jotka estävät liikkumisen lähes kokonaan :'(
Tällä viikolla pitäis tulla päätös operoidaanko jalkaa.

Ovis taitaa jäädä tässäkin kuussa tulematta. Tikutellut olen torstaista saakka. Torstaina oli haalea viiva ja sen jälkeen ei mitään. Terot alkaa taas huomenna. Joten ensi kiertoa odotellessa.

Dpo 14 ? alan epäillä sitä oireethan oviksen suhteen alkoi su 13.- ja koko seuraavan viikon alkupuolisko meni huimauksen ym. polttelujen kanssa.. joten jos niin pääsi käymään jäi se hyödyntämättä---pregchek tehty negana viivanpaikan sain siihen eli semmoiset ihan kuin uomatkaksi ja niiden välissä valkoista...ei ollu aamupissi ja aika laiha näyte näytti olevan mut eiköhän näillä päivillä pitäisi jo huonommankin testin näyttää... no nyt sitten odotellaan menkkoja ei ymmärrä miksi juuri nyt niiden pitää tehdä tämmöinen poikkeus... ottaa nuppiin aivan valtavasti :kieh: kopioin jokaiselle palstalle saman kun ei oikein ole nyt satuilu haluja prkl !

Minnarun: :hug: Mitäs oireet kertoo? Vielä on toivoa kuitenkin niin kauan kuin ei näy punaista. Peukutuksia! b=)d

Bassets: Tervetuloa vaan mukaan painonpudotus haasteeseen! =)

Sunflower: Onnea pudotuksesta ja senttien karistamisesta!

sametuli: Näen kuvassa haalean haamusen. Varovaiset onnittelut! Milloin teet uusintatestin?

Painonpudotus: -4,3 kg... Tahti on hurjat -100g / viikko. :LOL:

Barbbis: oireet on kertoneet ihan jotain muuta, nyt alko juilimiset :'( en oo uskaltanu oireista puhua täällä kun pelkään niin kamalasti, en oo miehelleni edes sanonu millä kiertopäivillä mennään...voihan perkele jos täti tulee tänään ni kaikki olisi ollu aika kohdillaan mut ei vaan onnistu ni ei !!! sattuu

Viimeksi muokattu:
mymosa
mä aloitin painonpudotuksen nollista, en muista yhtään mitä olen viimeks painonu.. paljon se kuitenkin on ollut. Nyt olen suoraltaan pienentänyt ruoka-annoksia ja jos tulee nälkä niin vettä/vissyä.. Koska ongelmana on herkut ja ruaan ahmiminen, vaikka maha täys niin silti vaan syötävä.

Itku on aika herkillä.. facebookista saa lukea yhen jos toisenkin raskausuutisia ja vointeja.. pannaan ne kaikki kohta.. En ois ikinä uskonu tän asian lyövän näin herkille.. Mä paskiainen jopa tunnen kateutta sellasen ihmisen raskautumista kohtaan, jonka ei lääkäreiden mukaan ikinä pitänyt saada lapsia ja on käynyt hoitoja ym läpi.. inhoon itteeni.

mymosa: Noi on ihan luonnollisia tunteita. :hug: Olen ajatellut ihan samanlaisia välillä, kun itsellä on ollut vaikeaa. Jotenkin täällä netissä pystyy iloitsemaan muiden plussista, mutta tuttujen uutisista ei pysty. :( Olen vältellyt läheisiä ihmisiä, jotka odottavat perheenlisäystä. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä sitä. Kovasti voimia! :hug:

Mymosa::hug: Ei oikein muuta pysty sanomaan. Inhimillisiähän noi sun tunteet on ja varmaan aika moni tietää ne, vaikka ei niitä tee mieli myöntää itelleen. Onneks mulla on nää 2. ja 3. raskaus alkaneet helposti. Mutta ekaa tehtiin 2 vuotta ja aika ajoin kävin jo läpi monenlaisia tunteita. Eniten muistissa kyllä se tyhjän sylin itku, mutta kyllä se koville otti kun hyvä ystävä ilmoitti raskautumisestaan. Silloin en tiennyt että seurasin perässä hyvin pian :) Toivon sulle jaksamista.

Minnarun
: aina on toivoa viimeiseen asti!! Laitahan kuva siitä viivanpaikasta?? Simpathan voi elää aika kauan, että vaikka olis ovis ollut myöhässä niin ylläreitä voi tulla - yksi pikku kaverihan siinä lopulta vaan tarvitaan! Tosin kovin tutuille tätiä edeltävillekin noi sun mielialat kuulostaa... mutta toisaalta kuuluvat kyllä myös monen raskauteen;)

Barbamama:Ehkä huomen- tai seuraavan aamupissasta voisin testata, kun noita liuskoja on vielä ihan reilusti. Kuopuksen kanssa haamuilin vielä(ja lopetin jo testailun), kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä eli ei tässä kiirettä. Vasta keskiviikkona täti olisi ajallaan. Oireet kertoo mulle tällä hetkellä ihan tarpeeks. tosi paljon tuikkimista ja juilimista sekä kuvotusta jos ei syö ajoissa. Välillä palelee ja rinnat on arat (Mulla tuo ei yleensä ennen kuukautisia), välillä närästää ja öisin vaikee saada nukutuksi. Kaikki mulle tuttuja aiemmista raskauksista-. Tosin en muista että tätä tuikkimista olis näin varhain ollut näin paljon ennen... :confused: On jotenkin sellanen tunne että ei tää ainakaan kemialliseksi jäis...

minnarun: Voi ei :hug:

EevaN: Paljon onnea plussasta :flower:

sametuli: Minäkin näen hailakan viivan, toivotaan että se vahvistuisi!

mymosa: Tsemppiä painonpudotukseen! Varmasti onnistut, kun pidät vaan mielessä miten positiiviseen tulokseen se johtaa :)

ON: "Ovis tiputtelu" muuttui ilmeisesti menkoiksi tai no, hanat aukesivat päiväksi ja that´s it näemmä :confused: Alkaa totisesti ottamaan pattiin :kieh: Katselen tässä tilannetta ja korjailen sitten nuo kiertopäivät kun olen vähän ottanut selkoa kropastani, nyt saakoon olla noin. Jospa se tästä :)

Minnarun :hug:

Moonchaser Toivotaan, että kierto tasaantuu muutamassa kuukaudessa. Imetykselläkin voi olla jotain tekemistä asian kanssa.

Bassets tsemppiä pudotushaasteeseen! Paljonko sinulla on tavoitteena?

ON: Tarkistusnega on tehty. Milloinkohan mahtaa kuukautiset alkaa...? Olin tosi optimistinen kuukausi sitten asian suhteen, oireita siihen suuntaan mielestäni oli, mutta mielikuvituksen tuotetta näkyivät olevan. Kuopus täyttää piakkoin vuoden. Meneeköhän jälleen 1½vuotta... No, toisaalta sitten olisi enää reilu puoli vuotta kuukautisten odottamista jäljellä. :)

Paino ei ole pudonnut sitten viime punnituksen. Mittanauha kuitenkin näytti pienempiä lukuja. Vyötärön kohdalla pääsen pian uudelle kymmenluvulle. :)

Edelleen taustalla pysytään :). Tulin vaan tsekkaamaan, onko tänne plussia pompsahtanut ja olihan niitä. Onnittelut EevaN ja varovaisesti onnittelen myös sinua sametuli, näen testissä hailakan haamun ;), toivotaan että se vahvistuisi nyt parin päivän sisään!

Vitsit, kun kuumetta vaan pukkaa. Eikä tällä sivustolla hyppääminen kyllä auta yhtään asiaa ;). Pitäis vaan tuolle ukkokullalle jollakin tavalla vihjailla, josko kävis sen foolihapporeseptin uusimassa :whistle: !

Halit täti-pirulaisen kohtaamille ja jaksuja piinailijoille ja tsemppiä oviksen bongaajille!

Kuka ottaa ohjat käsiin perjantaina ja aloittaa meille uuden ketjun?

Pari kuukautta sitten, kun itse hyppäsin syrjään tuosta hommasta, oli useampikin halukas. Eikö nyt tosiaankaan kukaan halua olla listan "emäntä"? :confused: Edes kuukaudeksi? Itse en nyt oikein pysty, koska on niin paljon hommia työn ja koulun vuoksi. Aika ei juuri nyt riitä. :(

mymosa
Kiitos kannustuksesta kaikille.. mutta kuinka ollakaan, sain ohitettua sipsihyllyt kaupassa ja mukaan tarttui vain riisikakkuja "herkuksi".

Hirveän suuri halua ois jo aloittaa nuo clomit, mutta koetan ajatella tässä tärkeysjärjestyksessä asioita.

Mites listan kärki?? Sametuli testaillut taas?

Oonpa taas vaihteeksi ollut huono palstailija. :ashamed: Anteeksi!

Onnea plussanneille, ainakin EevaN oli niissä! :heart: :flower:

Sametuli, varovaiset onnittelut sinullekin! Joko olet uudelleen testannut?

mymosa, :hug: Paljon tsemppiä painonpudotukseen! Ja toivotaan että tärppäisi pian!

Minnarun, :hug:

ON: kp 25/28 tosiaan täällä. Hieman on päästy pidemmälle kuin muutamassa aiemmassa kierrossa ilman tiputteluvuotoa, josta olen iloinen. Mutta menkkajomotukset alkoivat eilen ja tänään ovat jatkuneet. Tissit kipeet sivuilta. Jos ihme tapahtuu niin perjantaina testaan.

On: pikapäivitys... ei taida ehtiä tästä tulle kp 1:stä, eilen tuli pyyhkäistessä vaaleanruskeaa niin kuin valkovuodon seassa tänään hieman samalla lailla siteeseen asti ei kuitenkaan vielä mitään joten jos näillä mennään ni huomenna alkaa kunnon vuoto... aika hurjan pitkä kierto miulle joten ovis on ollu vasta silloin viikolla keskiviikkona no oireita olikin silloin joten hyvin mahdollista...

Yhteistyössä