*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

Sunflower11
Moonchaser, onnea ovisplussasta! Melkein samoissa sit jännäillään :)
Plussatuulia ja tärppionnea ;)
Ja joo, kai se sit joku semmonen finni/tulehtunut talirauhanen tms. on.. ei enää tosiaan niin kipee. Ja ei sais joo googlettaa :LOL: Kirjottaa listan oireita hakuun ja sit pärähtää isolla "SINULLA ON SYÖPÄ" :LOL:
 
Barbamama: Ihanaa!!! :heart: Voi tämä oli kyllä päivän piristys! Toivottavasti pikkuinen pysyisi matkassa!

Omaa napaa: Eipä tarvitse jännittää enää. :| Tulihan se täti sieltä, ja ihan aikataulun mukaisesti. No, onneksi ei tarvinnut tällä kertaa tippua korkealta ja kovaa kun ei ollut mitään oireitakaan. Ja tuleepahan käyttöä niille ovistesteillekin. YK 9 siis lähti käyntiin.

Saapa nähdä toteutuuko miehen toive sittenkin aikaisemmin. Kun viime kesänä aloin puhua hänelle selkeämmin vauvatoiveistani, hän sanoi toivovansa paljon hanakammin itselleen ensin sitä vakituista työpaikkaa. (Vaikkei hänellä mitään perheenlisäystä vastaankaan ole missään vaiheessa ollut.) Tietysti ihan järkevää sinänsä - jonkunhan ne lapset pitäisi elättääkin. :LOL: Seuraavaksi jännäillään ehkä enemmän sitä miten sen työpaikan saamisen kanssa käy...
 
Barbamama: Jotenkin minulla oli sellainen fiilis (älä kysy miksi :D ) että plussaat! Tuhannesti onnea ja nyt peukut ja varpaat pystyyn että pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun asti! :heart:

sunflower: Kiitos :) Nyt vaan peukutukset molemmille jotta päästäisiin vihdoin tuonne odotus puolelle b=)d Tuntuu että ihan sama mitä oireita sitä googlaa niin tulos on juuri tuo syöpä :LOL:

Liljan kukka: Voi ei! :( Iso :hug: Toivottavasti "ysikierto" olisi meidän onnen kierto :)

mymosa: Joko kävit ultrassa? :)

emmin: Voisihan tuo facebook ryhmä ollakin ihan hauska ajatus. Minulla tulee vaan käytettyä sitä ehkä kerran viikossa :ashamed:
 
Whisky Peat ja Liljan Kukka: lohdutushalaus tädistä :hug:

Moonchaser: Onnea ovisplussasta! Nyt vain sovintoseksiä miehen kanssa, niin saatte hyödynnettyä :whistle:

Kiitos kaikille ihanista sanoistanne :heart: Tänään on ollut todella sekava olotila. Toisaalta olen tosi onnellinen. Toisaalta pelkään ihan hulluna keskenmenoa. Ei oikein uskalla iloita täysillä nyt viime kierron pettymyksen jälkeen. Vaikka nyt viiva tuli näin aikaisin ja oireetkin ovat selvät, en silti luota tähän. Roikun täällä vielä piiiiiitkään joka tapauksessa.
 
Vau mitä uutisia. Suuren suuret onnittelut Barbamama! Siis eikö tuo ole ihan eriluokan viiva viimekiertoon verrattuna. Eli minusta vaikuttas kyllä huomattavasti varmemmalta tapaukselta. Näin uskotaan. Hei jokuaika sitten ei ollut vielä mitään oireita. Eli kerro, kerro. Mitä oireita on ilmaantunut? Täällä luetaan varmasti kaikki ihan inolla pienistäkin yksityiskohdista, joten roiku vaan täällä mahdollisimman pitkään. Odottavissa on kyllä ihan kivankuuloinen kesäkuisten porukka. Ai mistäkö tiedän... :ashamed:

Voi harmi Liljan Kukka.

Joku kyseli mun tuhruista. Mulla on tosiaan tuota vaivaa n. 2-9 päivää joka kierrossa ennen menkkoja. Ei tuo lääkäri (lapsettomuuten erikoistunut) nyt mitenkään kovin huolestuneelta vaikuttanut. Ei ole tutkittu. Mutta siis sen takia syön nyt tuota lugesteronia. Mun äiti sai aikoinaan keltarauhashormonilääkityksen avustuksella pikkusiskoni ja veljeni. Liekö periytyvää sitten.

Toivottavasti Liljan Kukka miestäsi onnistaa työn suhteen. Ja seuraavasta kierrosta vauva, siinä olis aika hyvä paketti teille.

Mymosan kuulumisia huomenna odotellaan. Eikös oireet kuitenkin tue sitä, että hyviä uutisia tulee?
 
Viimeksi muokattu:
Oireet alkoivat pari päivää oviksen jälkeen.
- Tosi runsasta vetistä vuotoa alkoi tulla pari päivää oviksen jälkeen (yleensä rutikuivat päivät)
- Tuli vahva tunne kuin nyrkki painaisi virtsarakkoa ja pissitti koko ajan. Se meni kuitenkin ohi ja ajattelin, että jos jotain oli niin ei ole enää.
- Olen ollut herkällä päällä eli itken tosi helposti ja välillä taas tosi äksyllä päällä.
- Rintoja alkoi kutittaa ja tunne muuttui satunnaiseksi vihlomiseksi. Omasta mielestä ne näyttää pyöreiltä suhteessa siihen, että kiloja karisee (yleensä lähtee sieltä ensin).
- Väsyttää, paleltaa ja on pientä flunssaoloakin (aivastelua)
- Aina välillä on tullut tunne raskaudesta.
- Kun sain orgasmin, tuntui kuin kohtu olisi supistellut. Silloin olin jo aika varma, että jotain yritystä ainakin on. Siksi päätin testata jo nyt.
- Tänään on ollut jopa hieman tosi lievää kuvotusta, kun on nälkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neamma
Barbamama suuret onnittelut plussasta! IHANAA! :heart:

ON: no niin siinä sitten vaan kävi, että keskenmeno tuli. Tiistaina tuli sikiö ulos, näkyi kaikki sormet ja varpaat, sydän ja selkäranka. Toinen oli niin pieni, vaikka kuitenkin yllättävän iso. Eilen oli sitten kaavinta sairaalassa, vointi olosuhteet huomioonottaen hyvä.

Kyllä se niin monesti jo varoitteli, että ei silleen tullu yllätyksenä mutta tottakai surettaa. Lääkärin mukaan ei oo mitään estettä yrittää uutta raskautta kun menkat tulevat. Eli ei olla vielä heitetty kirvestä kaivoon. Aiotaan kyllä heti yrittää uudelleen, jospa olisi parempi onni ensi kerralla.

mut voi laittaa tonne taustalle nyt hetkeks, ilmottelen kun kierto sit alkaa

Plussatuulia teille kaikille ihanaisille!

- Malania
 

Yhteistyössä