Hei! Saanko liittyä seuraan? :wave:
Meillä on entuudestaan kaksi poikaa (syntyneet -07 ja -10) ja nyt olisi toiveissa kolmas lapsi. Mua on vaivannut krooninen vauvakuume jo ainakin keväästä saakka, mutta se sai vauhtia tuossa elokuussa kun kävi niin, että mahdollisuus raskauteen olisi ollut olemassa. Ei tullut siinä kierrossa mitään, mutta kuume sai niin suuret mittasuhteet, että yhden kierron tässä välissä kestettyäni sain miehenkin puhuttua mukaan yritykseen viime viikolla kun ovis lähestyi. Nyt sitten odotellaan miten käy. Hengitystä en varsinaisesti pidättele, koska meillä on pakaasissa poikien välissä yksi sikiöpoikkeavuuden vuoksi ikävästi päättynyt raskaus jonka jälkeen jouduttiin yrittämään vuosi ennen kuin toinen poika sai alkunsa. Nyt kuitenkin olen uskotellut itselleni, että mitä vahinkoa silloin elimistölle tapahtuikin, niin se olisi korjaantunut kuopuksen raskauden myötä ja tällä kertaa ei ehkä olisi niin vaikeaa...

Ikäkin (37v) mulla alkaa tosin tulla vastaan, eli ei tämä varmaan ihan lyhyt projekti kuitenkaan tule olemaan.
Mulle voisi lisätä listalle seuraavat:
Filuuri, kp 17/28, yk 1, pojat -07 ja -10
Mä olen käynyt tätä ketjua säännöllisesti kurkkimassa viimeiset pari viikkoa ja päällimmäisenä on jäänyt mieleen, että haluaisin toivottaa
Barbamamalle hurjasti onnea! :flower: Toivottavasti raskaus menee tällä kertaa kuin unelma!
Malanialle kovasti jaksamista! Niin surullista kun pieni kuitenkin sinnitteli kovasti. :'(
morebabies toivottavasti kaikki materiaali olisi jo poistunut ja tilalla olisikin uusi raskaus!
Liljan kukka toivottavasti tuo mehujuttu ei ollut tahallista vaan vahinko joka on jäänyt huomaamatta. Miten päin vaan, niin tosi tylsää.
Ja vielä halaukset tädin saavuttamille, toivottavasti tästä lähtee nyt SE kierto!