kolmatta kaipaavien joulukuu

heppa ja onnea plussanneille:D täällä on nyt sit viikon menkat myöhäs mut ei ainakaa viel mitää selkeetä plussaa:/ mutta toivotaan että on se myöhänen plussa niinku aiemmillakin kerroilla!!!

plussatuulia!
 
ei vielkää menkkoja näy vaan paksuu ja välillä vetistä limaa tulee ja väriltää on vähän kellertävä. rintoja on juilinu tosin voi myös johtuu kovasta selkä särystä. sit välillä nippailee vatsaa. en tiiä alkais ne menkat jo jos ne kerran on alkamassa eikä kiusais tai sit näyttäis sen selkeen plussan ärsyttää tää oottaminen.. Onkos teillä millaisii joulu valmisteluja jo tehty tän kaiken vauvan teon ohessa?? itte valmistelin jo maustekakkuja ja sit porkkana laatikoita..
 
Tälleen pikaseen omia juttuja, kommentoimaan en nyt ehdi...

Kuinka aikaisin 10 herkkyys testillä voi testata? Kaapissa on valmiina Firs signal kasetti 10 herkkyydellä sekä perus Prisman ja vielä digi. Ensi to on tarkoitus testata, mutta mietin kuinka aikaisin tuolla 10:llä tulee luotettava vastaus? Eli näkyisikö jo aiemmin? ;) :D Nyt kp 21/29
 
mymosa
Ei meillä onneks yhteisestä ajasta ym ole pulaa, eikä se muutenkaan hierrä suhdetta.. muut asiat painaa ja vaikuttaa täten tähän elookin. On rahassa tiukkaa ym ja siitä pinna herkässä.

Mut mulla alkoi tänään JOULULOMA!!! enää reilu 10,5kk ja pitäis olla toivon mukaan avustajan paperit kourassa.. huhhei.

Kovasti koetan olla testailematta ovista täällä.. en tiiä miten kierto menis, millo ois.
 
Ihania uutisia!:heart: Plussatuulet puhaltavat voimakkaasti.
Hurjan paljon onnea PLUSSANNEILLE!!!:kiss::flower::):heart:
Oon kyllä aika paljonki kade teille, mut suon onnen!

Oon ollu niin maassa edellisten menkkojen jäliltä, ettei oo tosikaan. Joka puolelta vaan kuuluu vauvauutisia, mutta ei meille. :(
Koitan olla ressaamatta, jos se paremmin tärppäis ja saatas uuen vuojen lahja!!! :)
 
Onnea plussanneille!!! :flower:

Itse olen parin päivän aikana kehitellyt oireita itselleni;
-huimausta (no, niskat on kyllä jumissa)
-ajoittain karmea palelu (pakkasta)
-eilen palaverissa jonkun henki haisi :x
-alavatsassa nippailee (voi olla, että menkat kolkuttelee)

Hain tänään apteekista testejä ja huomenna taidan testata...
 
KHJ
Barbamama35 ja Tails ja Minnarun kiitos ihanaiset tsempistä!! itse en usko oikein raskauteen,mutta taas toivo heräs ja samal pelkokin, et ei kävis taa niin kuin kävi.

Uus ultra ja vn ens viikolla ti vn ja ke tai to ultra...kääk!!

Tsemppiä murut teillekin,peukut pystys:heart:
 
Huldasharks, toinen samas venees oleva täällä. Maristaan sit yhdessä, jos menkat jouluna alkaa. Punainen on tietysti joulun väri :(

mymosa, jaksamista! Raha-asioista ne kamalimmat ahistukset ja riidat tulee eikä välillä tunnu helpotusta olevan. Asioilla on tapana järjestyä, muista se,

KHJ, sori jos oon ilonpilaaja, mut sun tapauksessa epäilisin raskauspussia, joka jäänyt vielä kohtuun eli keskenmeno on jäänyt kesken. Niitäkin sattuu ja mikään tyhjennyshän ei ole sataprosenttisen varma, kaavinnassakin voi joskus jäädä raskausmateriaalia kohtuun, joka sitten veriarvoja koholla pitää. Toivon, että olen väärässä.

Päätä särkee, lämmöt korkeella, ihan urpo olo. Dpo9.
 
Viimeksi muokattu:
Huldasharks ja Sandemar: Sama juttu... Kuvittelen oireita ja pelkään punaista joulua :xmas: Sandemar lisäänkö sinut listalle kiertopäivien kanssa?

leana: Joko testasit?

Testituloksia kärkipäältä? Teitähän on siellä jo iso joukko. Käykääs kurkkaamassa etusivun listaa =)

mymosa: Raha taitaapi olla se tavallisin syy parisuhteen riitoihin. Tiukkaa on meilläkin ja se aiheuttaa kieltämättä skismoja aina välillä. Varsinkin tähän aikaan vuodesta tuo asia nousee pintaan, kun on niin paljon hankintoja mitä on pakko tehdä oli rahaa tai ei... Toivottavasti uusi vuosi tuo helpotusta asiaan.

Äpyli: Peukutuksia uuden vuoden lahjalle! bd

kaneli: Kyllähän niitä jouluvalmisteluja on tässä pikkuhiljaa tehty ilman stressiä. Lahjat on miltei ostettu. Tänään olisi tarkoitus käydä vielä miehen lahja hankkimassa ja paketoida loputkin lahjat valmiiksi. Joulukortit on lähetetty. Pipareita ollaan jo tehty lasten kanssa, joulumusiikkia kuunneltu ja joulusatuja luettu. Hiukan on jo laitettu jouluvaloja ym. Tässä viikonlopun mittaan olisi tarkoitus hieman aloittaa joulusiivousta ja kaivella joulukoristeita esiin. Kinkkukin pitäisi ostaa tänään. Tiistaina alkaa joululoma, jolloin teen suuremman siivouksen ja jouluruoat. Kuusi hankitaan jossain välissä ja koristelen sen todennäköisesti 22. iltana. Se on lapsille aina yllätys aamulla, kun heräävät ja kuusi on ilmestynyt olohuoneeseen yön aikana =)
 
barba: miusta on aivan ihana idea kun on eri värillä nuo kenen kiertopäivät on jo yli, selkeyttää kamalasti...toivottavasti miun kiertopäivät värjäytyy tässä kierrossa....=)

palaan kommentoimaan enemmän.... kiire valmistella
 
täällä taas niin paljon ihania uutisia, sekä jännitystä ilmas monella :) toivottavasti joulu tois monelle muutakin ihanaa kun vaan lahjapaketteja ;)
täällä tissikipu vaan jatkuu ja jatkuva, aivan mieletön jano. pystyn juomaan litranki kerralla mehua.
kylymä on ku siperias (itellä) ,mutta naamaa kuumottaa ja polttaa,niin että se on aivan punanenki koko ajan. valkkaria ei vieläkään tuu, vaan ihan kirkasta tosi vetistä vuotoa. voi, kun nyt ois viimein tärpänny. toivon sitä niin paljon :'(
 
nii joo ja sen lisäks että on kauhee jano koko ajan niin nälkäkin on vaikka kuinka söis ja väsyttää niin maan per****sti ,ettei tajo töihin jaksaa nousta ja ku kotiin pääsöö,niin uni tuloo heti.
MUTTA nää samat oireet mulla on joka kierroa, ainut mitä ihmettelen ni tuo puristava kipu tissien päis :O
 
Lauantaita kaikille...:wave:
mie täällä opiskellut ovulaatiota oikein tuntitolkulla ja miettinyt että kuinka paljon mahtaa kierto häiriintyä tuosta kierukan poistosta. Kuitenkin,oviksen pitäs olla tuohon joulun pyhien aikaan ja täytyy käyttää se hyödyksi. Meillä kävi niin,sanotaanko meidän tilanteessa hyvin noiden joulunpyhien kanssa että päästään miehen kanssa häämatkareissulle risteilylle,lapset ovat mummulassa,joten meillä hyvää aikaa lempiä:D aattoaamuna avaamme lahjat lasten kanssa ja sitten menevät jatkamaan joulua mummulaan. uh,kun malttais odottaa viikon,toisaalta,tyhjennysvuotoa on vieläkin ja en tie kuinka kauan tää kestää...toivossa on hyvä ellää :p ovulaatio ois 23.-26.12 välillä jos oikein arvaan..katsotaan miten käy.

jännittäviä aikoja muutamilla...kirjoitelkaa ahkeraan päivityksiä tilanteistanne...:):heart:
 
täällä myös oletetaan että jouluna nähdään punaista:(

ei raskaana, ei raskaana, ei raskaana lukee kuusta toiseen testeissä kierrot ylipitkiä jne... on jotenkin niin masis olo :'( ja sitte ku raskautuu ni sekin menee kesken?! kuka sano että mun ikäisenä on helpointa raskautua prkl!

noh plussatuulia muille kuiteski!
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pieni kevennys teille siskot:

Mun 3vee tuli antamaan halia, kun makoilin sohvalla ja laski sitten leukansa mun rinnalle. Hetken siinä oltuaan hän totesi: "o´ou äiti. Sun tissi meni ihan huonosti!" ja taputti tisua ja katsoi sitä säälien :D

:xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Haudi!
Porukalla pukkaa plussia.. Monella jännät paikat jouluna ... Meillä esikoinen sai alkunsa jouluaattona.
Pieniä oireita jatkuu edelleen, mutta epäilen vahvasti.
Jouluvalmisteluista sen verran, että lahjat hankittuna, mut paketoimatta. kortit jäi taas vaiteeks laittamatta. Verhoja oon vaihellu ja valoja ja kynttilöitä laitellu. Olkkari siivottu ja mopattu. Pipareita leivottu ja keritty jo syödäkkin... Nyt on täysin veto pois, nivusia juilii, päätä särkee. Pelkään, et kaikki johtuu vaan sitkeästä flunssasta.
 
Mulla on niiiin valeraskausoireita:

-dpo 5/3 järjetön migreeni (en tietenkään uskaltanut Maxalt Rapitab:ia ottaa, jota mulle kohtauksiin määrätty) Vielä kaksi päivää migreenin jälkeen ihme olo ja sössötystä. Mulla siis hormonaalinen migreeni ja kuopuksesta tuli järjetön migreeni juuri ennen plussaa

-mahassa nippailuja ja nivusissa/jaloissa vihlontaa

-pahaa oloa aalloittan (voi johtua migreenistäkin)

-heräilen pitkin yötä ja aamusta erittäin väsynyt

- kahvi meinaa yököttää aamuisin

Olen testannut negaa toistaiseksi... Onhan tässä aikaa

Kopioin tämän suoraan toisaalta.
 
ON:nyt rauhoitun hetkeks koneelle.... olin ajatellu oviksen olleen kp15 kun sain aivan kamalan kipukohtauksen kotimatkalla kesti noin vartin limoja oli jne. mutta tänään kp 17 aivan karseat munis kivut säteili reisiin nenä tukossa kuumeinen olo ihan niin ku oviksessa joten josko se sitten on vasta tänään elikkä miulla olis joko dpo 2/0 aika lohdullista jos olis vasta ovella vois tehdä sen asian eteen vielä jotain. Kotia on laiteltu joulukuntoon ja kyllä täytyy sanoa että tuo miun 4-v neiti on aikamoinen persoona, leivottiin pipareita ja se kysy et äiti kuuletko tonttu sano että on tuo emppu ollu kiltti tyttö =)=)=)=)=)=) ihanan itse riittoinen =) olen kasvatuksessa pyrkiny että saisin lapsille eheät itsetunnon ja realistisen minäkuvan ja sen että jokainen on täydellinen juuri itsenään ja voittaja ei aina ole se joka ylittää maali viivan ensimmäisenä... itse olen kamppaillut itse tunto ongelmista läpi elämäni ja suoraan sanoen syytän siitä aika isosti vanhempiani ja lapsuuttani.

kaikille yhteisesti ja erikseen ihanaa lauantai-iltaa. Toivottavasti lahjamme tulee tänä vuonna ihan muussa muodossa kuin käärepaperissa =)

Ainut hyvä puoli on tässä ei raskaana olossa että saan jouluna syödä pandan konvehteja aika huolettomasti, miulla on ollu raskausdiabetes joten kaikki semmoiset olen jättänyt pois silloin.
 

Yhteistyössä