* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

onnea jude :flower: mää tulin tänää "loma" reissulta kotiin. lasten ja anopin kans käytiin yks yö kylpyläs. isännät jäi töihin. oli ihan kiva vähä irtaantua arjesta :)
mulla flussa ja pissitauti parantunu mut lämpö oli ku just mittasin 36.9 astetta aina vaa :confused:
ei oo koskaan ollu... pari päivää vielä niin saa tietää miten kävi...
 
World's Sweetest Miracle

A little bit of heaven
Drifted down from above -
A handful of happiness,
A heartful of love.
The mystery of life,
So sacred and sweet
The giver of joy
So deep and complete.
Precious and priceless,
So lovable, too
The world's sweetest miracle,
My little Baby, is you.

Little Angel

Welcome little angel into this world
Here with us you are meant to be
A precious gift we are given to love
For all of our days and eternity

You are so special little angel
There is no other exactly like you
Who fills our days with joy and meaning
With all you are and say and do

We love you little angel with all our hearts
You are a part of us now and forever
This journey we will share and cherish
As we love and grow together

You make life beautiful my little angel
The sun never did shine so bright
The skies never looked so blue and heavenly
Until you came into our lives
 
Viimeksi muokattu:
heippahei pitkästä aikaa:)

oon ollu aika maassa sen keskenmenon takia, varsinkin kun joka suunnalta on tullut raskaus ja vauva uutisia...

enpä usko että tässä kuussa oisin raskautunut on ollut siellä suunnalla aika hiljasta, mutta toivo pienestä elää vahvana:)

onnitteluja jos joku on plussannut ja haleja niitä tarvitseville!

plussatuulia!
 
  • 2 dl kaura/soijamaitoa
  • 1 rkl sokeria
  • 1/2 tl vaniljasokeria
  • 2 1/2 dl vehnäjauhoja
  • 1 rkl leivinjauhetta
  • 1/2 tl suolaa
  • 2 rkl öljyä (tai voisulaa jos sitä tykkää/voi käyttää)

Sekoita kaikki aineet keskenään joko reippaasti vatkaten kipossa tai näppärästi isossa pullossa (kuva sopivan kokoisesta kertasatsiin alimmaisena linkitettynä...) ravistaen ;)

Paista keskilämmöllä, teflonpintaisella pannulla jolloin et tarvitse rasvaa. Liian kuuma pannu + liian pitkä paistoaika saavat tumman ja ei niin herkullisen pinnan aikaiseksi joten kannattaa kokeilla se sopiva lämpötila (liesissä on eroja...).


Oma vinkkini:


Itse sekoitan ainekset isossa pullossa reilusti ravistaen ja kaadan siitä helposti sitten pannulle sopivasti. Ei tule turhaa tiskiä vaikka tekisi kahdessa osassa isomman satsin ;)

Itse paistan 30 sekunttia/ puoli, keskilämmöllä ja tulee kauniin ruskeat pinnat. Kertasatsista tulee 13-14 pientä ja mehevää pannukakkua :)
Maistuu niin hyvältä että.... :)

Kuva sopivan kokoisesta pullosta:

Putelista kuvatusta...
 
Huomenta!!

Tein tänään uuden Davidin testin ja samanlaisen haamun sain, kävin sitten työmatkalla hakemassa first signal herkän testin ja sillä tulikin kunnon viivat! Eli kyllä se nyt taitaa virallista olla :D

Oireiluakin ilmentynyt heti, eilen paleli valtavasti ja aamulla kuvotti... järkyttävät menkkakivut edelleen ja ne vähän vaivaa mieltä....

Kiitoksia tsempeistä kun niitä tarvitsin ja onnitteluista, toivottavasti tulette kaikki pian perässä!

ja lueskelen kyllä teidänkin kuulumisia varmasti ahkeraan :)

Miuskille tsemppejä ultraan!!!
 
JudeD :flower: Onnea :heart:

Miuski, äiti88 ja mymosa: Iso :hug: kaikille ja tsempityksiä. Tiedän, ettei oo todellakaan helppoa toipua noista menetyksistä. Itsekin olen kokenut tämän syksyn tuota ylös alas fiilistä. Varsinkin nyt, kun uusi yritys on lähtenyt käyntiin, mieleen nousee kaikenlaisia pelkoja. Mitä jos kroppa ei ole palautunut vieläkään? Mitä, jos kohtuun on vieläkin jäänyt jotain (olin siis kuukausi sitten kaavinnassa jolloin löytyi vielä iso osa istukkaa)? Mitä jos raskaus menee kesken? Mitä jos vauvalta löytyy taas jotain vikaa ja joudutaan tuskallisten päätösten eteen? Jaksaisinko enää nousta sen jälkeen?... Tuntuu, että tuo on välillä ihan loputonta. Jotenkin vaan olen koittanut painaa pelot pois mielestä. Oishan vauva niiiiiiin ihana, jos vihdoin päästäisiin sinne asti. Oman aikansa menetyksestä toipuminen ottaa ennen kuin on valmis taas uuteen. Olenhan itsekin roikkunut täällä elokuun lopulta lähtien ja nyt vasta päästiin yrittämään. Vaikka välillä on ollut tosi vaikeaa, on ollut kiva lukea teidän juttuja ja kuumeilua. Jotenkin se on auttanut itseäni eteenpäin. Kiitos siis siitä teille kaikille!

(.) kp 9 ja peittojen heilutus aloitettu ihan varmuuden vuoksi jo nyt ;) Käytössä on foolihapot ja greippimehu. Oviksia en lähde ainakaan tässä vaiheessa testaamaan. Toivon, että kroppa pelittää taas normaalisti. Kaksi edellistä raskautta on saaneet alkunsa ihan ensimmäisestä yrityksestä, joten olen ainakin aikaisemmin ovuloinut. Raskaustestejäkään en osta vielä polttelemaan, ettei mene siihen touhuun omaisuuksia ;) Varmasti sitten, kun kierto lähenee loppuaan, sorrun taas siihenkin... heh

Mitä kuuluu muille loppukiertolaisille? Täällä on ollut niin hiljaista viime päivinä. Mihin ihmeeseen kaikki on kadonneet? Syysloma?
 
Kaikki tyhjentynyt, siisti ja hyvännäköinen kohtu. Ei tarvetta kaavinnalle (onneksi). Munasarjat aivan kuin kauhuleffasta, rakkulaa rakkulan perään, mutta ei ainuttakaan hyvin kehittyvillä olevaa eli ei ovista tässä kierrossa jota eletään. Totesi myös, että saattaa venyä ihan reippaastikin eli ei kannata elätellä toiveita. Munikset jopa ihan normikokoiset, toinen hieman kookkaampi.
Ei kystia!! Ei myomia!! Ei mitään väärässä paikassa olevaa ja puhtoisen näköistä muutenkin eli jotain hyvää edes.
Munatorvetkin ultraten hyvännäköiset, ei tutkittu sen tarkemmin, kun ei ole syytä.

PCO ihan ok jamassa ja munikset aiheuttavat kipuilun. Ovista ei siis tikutella tahi odotella tässä kierrossa, ei syytä periaatteessa edes yrittää mitään, mutta treenataan sitten ihan muuten vaan ja tikutellen sitten ensi kierrossa.
 
Mie oon ihmeissäni....toissa yönä alkanut munis kipu alkaa hiipua ja aamulla pyyhkäistäessä limat...mitä helv...tapahtuu ? oliko myöhäinen ovis vai mikä ?!? ärsyttää jos myöhäinen ovis hommailut minimissä yövieraita ja nukkuma järjestelyt aiheuttaneet että lapset välissä ja sen verran oon siveä et ei oikein huvita hommailla jos on vieraita.... mut eipäse oikein mitään muutakaan voi olla =)
 
Tervetuloa uusille ja Judelle onnea! :flower:
Niin ja miuskille :hug:

Itkut on nyt taas itketty, täti kurvasi paikalle jo kp29 ihan yllärinä, joten tiputtiin kovaa ja korkealta. :( Nyt siis 3/29-33 menossa. Nyt kyllä tilaan niitä ovistestejä. Antakees vinkkejä, mitkä olisi hyviä?
 
Viimeksi muokattu:
Tails: Mä sanoisin että Pregchek on aika hyvä. Myydään Citymarketeissa ja Prismoissa. 10 kpl/9,90€

Miuski: Varmasti iso henkinen helpotus lääkärissä käynti. Nyt vaan rentoutumista asian tiimoilta ja eikökän se muniskin sieltä irtoa jossain kohtaa :)
 
hei nyt olis sitten pillerit syöty loppuun eli menkkoja odotellaan saapuviksi lähi päivinä ja sit alkaa yritys... eli mulla lapset 05 ja 10 syntyneet.. en hirveitä odotuksia aseta koska tätä nuorimmaista saatiin odotella 9kk ennenku tärppäs joten rauhass edetään. enkä siis hernmoile vaikka ei ekasta tai toisestakaa kierrosta viel tule
 
nonni, gynen reissu tehty. leikkausta ei nyt sitte tehä,koska endoa ei näy ultras. sen sijaan toises munasarjas oli 2cm kokonen kysta. sillekkää ei tehä mitään ja ei kuulemma vaikuta raskautumiseen. no mun tuurilla kuiteski.. jaa,välivuodolle ei tehä mitää... kivuille ei tehä mitää.. buranaa vaan kuulemma nassuun jne.. että aivan vitun turha reissu taas!!! mä luulen että mä en enää raskaaks tuu. ei noissa muissakaan näin kauaa oo menny! ja tuskin noitten vaivojen kans ees raskautuu. vittu sanon minä! sori mun kielen käyttö,mutta nyt vaan oikeasti pännii niiiiiiin palijon!!! palailen ku oon vähä rauhottunu. nii ja seki vielä että se ois sitte KP1 taas vaihteeks!!
 
Onpas tämä ihmeellinen kierto... aluks vuoto kesti monta päivää ja nytten on sitten muniskipua opllu useamman päivän ja alavatsa on sen näköinen kun olisin kolmannella kuulla raskaana ;) pissittää ja pierrettää =) ihanaa olla nainen =)
 
Tulin päivittämään tietojani tänne, olen taustaillut jonkin aikaa. Tänään kp26 uteliaisuus voitti ja lasten iltatouhujen hulinassa pissasin tikkuun ja hailakka haamu sieltä paljastui. Täytyy aamulla vielä tarkistaa, mutta siirryn jonnekkin plussapuolelle pikku hiljaa :) . Onnea ja yritystä teille kaikille! Käyn teitä jatkossakin täällä kurkkimassa :hug:
 
Onnea Pompo79 :flower: Toivottavasti viivat vahvistuu :)

Eikös tämä ole kärkipään osalta tämän päivän tilanne?

VauvaHai .......................... kp 51/28
kolmannen haaveilija ........ kp 47/28-30
Rixutin .............................. kp 35/28
Niisku-Rouva ................... kp 34/30-32
HelinäKeiju10 ................... kp 34/??
Manzu ............................... kp 32/31-33
Muumi82 .......................... kp 29/28
Leo81 ................................ kp 29/28-30

Mitä teille kuuluu? Joko saadaan uusia plussia listalle? Täällä on ollut tosi hiljaista tämän viikon ajan. Missä kaikki luuraa?

(.) Tänne ei kuulu mitään jänskää, joten jännäilen teidän puolesta.
 
Tervehdys,
Täällä yksi tämän viikon hiljainen. Mitään sanottavaa vaan ole ollut, väsy painanut aamuviikon jäljiltä.. Viikko vielä menkkohin ja sitten voikin alkaa odotella seuraavaa ovista. Tähän en siis mitään toiveita nostele, ovisplussa kun tuli to ja mies kotiutui vasta la. Mahdollisuudet siis aikas pienet.

Onnea uusille plussille!!!
 
Säännöllisesti käynyt lukemassa, mutta kun omassa olotilassa ei ole ihmeellisempää (en jaksa oireita ihmetellä tai muutakan) niin on jäänyt vaan lukemisasteelle täällä käynti. En myöskään usko, että tästä kierrosta plussaisin, niin oottelen vaan seuraavaa kiertoa. :)

Ihanasti plussia täällä. Onnea! :)
 
Ihana loma alkoi =) Tuntuu tämä kierto niin pitkältä...oireita ei ole suuntaankaan eikä toiseen ja jo valmiiksi kalenteria selailtu mihin sattuu seuraava mahdollinen ovis....käyn uuteen kiertoon ne ovis testit.

Hiljaiseksi on ketjumme käynyt...
 

Yhteistyössä