Onnittelut plussanneille :flower::flower::heart: Tervemenoa kesäkuisiin!!!
Ja uusille kuumeilijoille tervetuloa joukkoon!!!
Itse en omaa lusikkaani työnnä imetys/töihinmeno soppaan, mutta ehdottomasti kannatan sanan- ja valinnanvapautta, joten eihän käydä taistelemaan, eihän
Pidetään täällä hyvä ilmapiiri yllä, vaikka välillä v**uttaakin, täällä on hyvä purkaa tuntojaan, kun muut eivät kovaa kuumeilua useinkaan ymmärrä. Täällä saa tukea tunteilleen ja kanssasisaret ymmärtää, että joskus ottaa päähän oikein tosissaan kun ei se vauva ilmoita tulostaan.
Täällä peittoa heiluteltu tasaisen tappavaa tahtia, ja mieskin on varmaan tietoinen että ovulaatiotahan tässä metsästetään
Limailut pongasin jo kp 10, 11 ja 12, jonkinlaista kipuilua ehkäpä eilen... ei tosin sellaista kuin yleensä on ollut...
Peruslämpöä olen mittaillut ja kovin sahalaitainen käyrästö on piirtymässä, ja kunnon dippausta ja nousua ei kyllä ole havaittavissa :| joten tiedä sitten ovuloinko lainkaan :kieh: Peruslämpö siis sahaillut, keskimäärin n. 36,2-4 ollut ja nyt kaksi peräkkäistä päivää 36,5, ovulaation jälkeenhän peruslämmön pitäisi nousta 0,5-0,8 astetta, että sellaista... Jatkan mittailua koko kierron... Saas nähdä mitä Terolutit aiheuttavat lämmölle...
Terolutit käyttöön siis tiistaina kaksi tablettia päivässä 10 päivän ajan. Saas nähdä normalisoiko vuodon... Paras tietty olisi ettei vuotoja tulisi ollenkaan, mutta skeptinen olen.
Täällä on satanut nyt ensilumi joka on jäänyt maahan :heart: lapset ovat innoissaan
Tiistaina lähdetään kuusamoon ristiäisreissulle, palstahiljaisuus puolestani siis todennäköisesti koko ensi viikon (ellen sitten töiden ja opiskelijan lomassa ehdi piipahtamaan
)
Plussatuulia nyt hurjasti kaikille, jokos alkaa lasketutajat siirtymään heinäkuulle...? Sinne koko porukka nyt sitten pyritään!!!