KOIKSA Hieno plussa! Vaikka olihan tuo nyt odotettavissa. Älähän sitä digiä liian kauan odota kun eikös se näytä sit pidemmillä viikoilla vaan 3+. Voisit nyt jo saada 2-3
VanamoBr ja InkeriIisakki Tervetuloa joukkoon!
Mymosa Mä en ainakaan ole saanut tuon sun kp 17 viivaa vahvempaa näinä kahtena kiertona. Oon olettanut että tuo on jo ovis. Mä en siis digiä ole käyttänyt.
).(
dpo 9. Pitkälle oon päässyt ilman kummempaa piinaa. Ja huomenna lähdetään mun vanhemmille, jossa ollaan ma asti, joten testit ei liian aikaisin kuumota kaapissa.
Ei kyllä ole oireita suuntaan eikä toiseen. Välillä tuntuu että ois tärpännyt,mutta mutta. Eilenkin zumbassa väsytti ihan tajuttomasti. Leukaa repi koko ajan. Voihan olla että siellä oli huono ilma tai jotain. Ja sit samaisessa zumbassa tuntui jotenkin ahdistavalta tuolla alamasulla.
Joopa joo. Tiistaina siis testaan aikaisintaan. Jollei täti pyyhällä ennen paikalle. Vois sitä jannitellä kyllä vielä esim. ke tai to asti niin ois varmempaa. En yhtään hauais katella sitä typerää yhtä viivaa
Juuri katselin aiempia neuvolakortteja ja olen testannut vasta kun menkat on olleet n. viikon myöhässä. Miten olenkaan malttanut ?! Tai sit oon huijannut neuvolassa
Hih!