koiksa Jättimäiset onnittelut ja paljon tarrasukkia=)
VanamoBr Tervetuloa! Mitäs koiria teillä on? Meillä on 4 koiraa+tällä hetkellä 8kpl 7-viikkoisia pentuja
InkeriIisakki Tervetuloa!
Meillä on yorkki ja collie pitkäkarvainen versio ja tulossa olis pohjis, siis pohjanpystykorva. Harrastekoira minullex2 ja sitten tuolle miehelle linnustukseen pohjis.
Tervetuloa minultakin InkeriIisakki!
Tarroja tosiaan mukaan kaikille! Tsempit!
Omaa (.): Mä katselin että mulla olis ovis ihan näinä päivinä tässä. Ja se mistä tuo tuli nyt mieleeni oli että mulla on tällainen megahormoonitoiminta, joka oikeasti muuttaa mun olotilaa ihan päiväkerrallaan. Ei onneksi siihen huonompaan suuntaan mutta ovulaation tunnistan aivan ihme jutuista... Alan siis miettiä ihan levottomia, halut siis lisääntyy ihan silmissä.
Mikäs siinä! Mutta siis nyt on parina viime kuukautena muutamana tiettynä päivänä alkanut kovasti miellyttämään esim. radiossa kuuluvat miehen äänet.
Tulee mieleen että voisinpa mennä oman miehen kainaloon kehräämään vähän. Tänään siis tuli tuollainen olotila taas, työmatkalla autossa kuinkas muutenkaan. Tulin siis kotiin ja katselin että oliskohan mitenkään mahdollista että ovis olis ihan nyt tällä loppuviikolla. Ja kierron mukaan olis nyt 12.-17.2. hyvät ajat. Varsinainen ovulaatio ajoittuukin sitten lauantaille...kuinkas ollakaan. Sais olla ihan pimeessä peiton allakin, perinteisesti.
Mutta, nyt siis vakuuttelemaan tuota miestä asiasta...hän on tosin kipeänä, mutta ei se ole ensimmäinen kerta kun on parantavia keinoja löytynyt ihan kotoota.