Huomenta ja anteeksi hiljaiseloni (syykin selviää kohta)! En nyt tiedä mitä kropassani tapahtuu, mutta niukka tuhruttelu, jota minulla oli, lähes loppui kunnes eilen illalla alkoi vuotaa enemmän. Ja tämän aamun perusteella täti sieltä kuitenkin tuli eli mulla nyt kp1/32. Niitä r-oireita mulla mielestäni oli (paleli, huono olo, metallin maku suussa, tissit kipuilivat). En tiedä oliko ne sitten mielen keppostelua vai onko nyt kyseessä varhainen keskenmeno? Testiä en tehnyt, kun kuitenkin sitä tuhruttelua oli. Kirpaisee, myönnettävä on, kun jotenkin jo ennätin ajatella, että vauva on tulossa...Mutta samaan aikaan olen myös hirmuisen onnellinen, ja se tosiaan lieventää pettymystä, sillä minusta tuli ensimmäistä kertaa elämässäni täti=) Siskolleni syntyi pikkuinen prinsessa tiistaina!!Olen niin onnellinen ja täpinöissäni, että en voi sanoin kuvata tätä oloa!! Sen vuoksi en ole ennättänyt kirjoittelemaankaan, kun olen oluut niin täti-huuruissa! Mutta eikun uutta yritystä kehiin, vielä minäkin sen pikkuisen nyytin saan syliini!