*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

mymosa
Luultavasti ihan 2 tyypin ois. Toivottavasti. Mulla on ollut molemmissa raskauksissa tuo sokeriseuranta ja ei ole mitään kivaa puuhaa. Onneks paino tippui molemmilla kerroilla 5kg, niin ei suurta akuuttia ollut vauvan koon puolesta.

Toivottavasti CM saat sokerit pian kuriin ja pääsette kunnolla yrittämään pientä :hug:
 
mymosa
halpa-testillä oli tarjous jossa digiovistestejä 7kpl 30e :)

Mä tilasin viimeks sieltä. Ja aattelin jos nyt ei ala tärppää niin otan liuskan avuksi sitten nuo digitestit.
Oon tilannut myös nettiapteekista fertestin ovistikkuja.
 
Mua on alkanu huisimaan, et jokohan taas mahtaa olla sit vaikeeta tulla raskaaks!!! Puol vuotta nyt sit ilman mitää jo harrasteltu (vaik mul onki nyt vast tuol listas et yk2). Tota meijän kakkosta (mulla siis 2 ja miehellä 1 lapsi) tehtiin 2 vuotta ja siinä jo kerittii käymää tutkimuksis ja mulle tehtiin laparoskopia minkä jälkeen yhet menkat ja sit tärppäs!!! Mut siis... iiiks.... no mut koitan nyt siis tosiaan olla ressaamatta asiaa!! Nii ja sit meil on viel seki et mies on laivalla töissä, viikko kotona ja viikkoa töissä!!! Mut meijän onneksemme viel toistaseks aina menny nii, et on oviksen aikoihi kotona!!! Jotai positiivista sentää... heh!!!
 
Kauheesti onnea plussasta netta ja toivotaan, et äizikkä se siun plussa ois huomenna vahvempi :flower: .

Mie tilasin kans tänää halpa-testiltä 5 tavallista raskaustestiä ja yhen digitestin. Se makso 15 euroa. Aattelin, et puolentoista viikon päästä pääsis testaamaan. Luultavasti miulla on ollu ovis viikonloppuna =). Tai viime viikolla, ku eikös tuo kierron puoles välis yleensä ole.

Minuukin nauratti nuo vauvan teko-ohjeet :LOL: :LOL:. Pitääkin kattoo, jos yrityskertoja tarvitaa ni tarkemmin noita, jos vaikka kolmannesta tulis tyttö :D. Se ois täällä haaveena :heart:
 
Netta ja Äizikkä, ONNEA HIRMUISESTI :heart:

Tympii, kun olen ihan varma ettei varmana ole tärpännyt tälllä erää... Niin kauan jo odoteltiin menkkojen alkua ja odottelin ihmettä tapahtuvaksi saman tien.
Olisi edes jotain valeoireita, että saisi kuvitella olevansa raskaana vaan ei, ei niin mitään tuntemuksia. Kamalan äkänen akka olen kyllä ollut, että menkkojahan se ennustaa!!
 
Digiovistesteistä.
Mä tilasin ebayn kautta. Tuli jenkeistä, olisko ollu Puerto Rico osavaltiona :D Voitin tiukan huutoskaban ja 20 testin paketti maksoi muistaakseni noin 25? (postikuluineen).
Nyt tilasin ebayn kautta Kiinasta noita liuskatestejä. 60 ovistestiä ja 20 raskaustestiä yht. paypalin lisän ja postareiden kanssa vajaa 10?.
Ja se Clearbluen testi ei tosiaan näytä kuin sen hymynaaman, koska ovis olis tuloillaan. Mutta ei tarvii arpoa yhtävahvoja viivoja, niin siitä kätevä. (Kun vaan onnistuis eka sellaisen bongaamaan)
 
Täällä kämpässä alkaa näyttämään siltä, että tänne vois oikeasti mahtua se yksi vielä ;) Mieskin sen tuossa totesi ääneen :eek:

Mä katselin eilen ahtaiden tilojen nukkumaratkaisuja ja löytyihän sitä heti.... riippukehtohan se olisi aivan must ensikuukausien "juttu" :heart:
 
Täällä tuntuu tosi moni käyttävän noita ovistestejä, kertokaas mulle, onko niistä oikeesti apua ja miten ne toimii?? En oo perehtyny ollenkaan aiheeseen, kun tähän mennessä tärpänny 3 x yk1:stä... (lienee harvinaista??) Sillä aattelin, että jos km sekotti kroppaa jotenkin, enkä rupee nopsaan raskautuun, niin voisin ehkä harkita ovistestausta :)
 
mymosa
KESKIVIIKKO 4.8.2010


  • Taikawiitta.............................kp 39/28................................yk ?
    sporty....................................kp 32/28-32..............................yk 3

    Rixutin....................................kp 25/??...................................yk 1
    Dyyni......................................kp 25/28.................................yk 1
    PieniTytönTylleröinen..............kp 24/28.................................yk 3
    J.t..........................................kp 24/27-30...........................yk 2

    Miuski00................................kp 20/29....................................yk ?
    Mimse....................................kp 20/28.................................yk 1
    Pyyter-2.................................kp 20/??..................................yk 1
    Huldasharks...........................kp 19/40-60...............................yk 3

    Mymosa..................................kp 15/??............dpo1..............yk 6
    leena77.................................kp 12/24-29............................yk 5
    Jadey.....................................kp 12/??................................yk 1
    Ninnuski................................Kp 12/ 26-28.............................yk 5

    Mama-84...............................kp 11/29-30.............................yk 2
    ZiiliZeija.................................kp 11/??................................yk 1

    Äiti88.....................................kp 4/30..................................yk 2
    smurffiina84...........................ko 4/24-30...................................yk 2

    Nepula


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.





[/quote]
 
mymosa
Kai jotkut kokee ihan hyödyksikin tuon ovistikuttelun. Mullakin on kaksi ekaa tärppinyt heti, mutta kuopuksen jälkeen havaittiin pieniä rakkuloita ja painoakin tullut, joten ihan jo mielenkiinnosta tikuttelen. Haluan tietää onko ovista ja kun ei asuta yhdessä niin osaa sitten vähän hälyttää miestä tänne jos muualla ;)

Eilen sattuikin sopivasti tulemaan eikä tarvinnut jännätä tähän päivään.. joten ei ainakaan simpoista pitäis olla kii tärppi.
 
huomenta *äimistyny*... tulipa herätys.. liuskaan haaleen pinkki viiva... ja clearbluhun plussa alle minuutissa....... :D mut en suostu uskoo ennen ku teen digitestin... ;) oon ihan täpinöissäni, mietin vaan et miten ukolle kertois?? ku en viittis puhelimessa tällästä kertoo, lähti töihin... toisaalta meijän vuos päivä tulee, pitäsköhän sillon lohkasta?? :D

muillekkin puhaltelen plussia.. :whistle:
 
Ja tärppionnea tikuttelijoille!!!

Mahtavat tyttöjen/poikien teko-ohjeet
:LOL: Itselläni siis kaksi tyttöä, ja etenkin toista tehdessä tyttöä vähän tavoittelin vanhankansan opeilla (ei kuitenkaan etikkaa) :D

En tiedä mistä lähtien sanotaan piinaviikkojen alkavan, mutta itselläni piinailu alkaa kyllä heti ovulaation jälkeen... nyt olis hedelmöittyminen, nyt matka kohtua kohti, nyt sit vois olla kiinnittyminen... tällä hetkellä eletään siis tässä kiinnittymisajatuksessa :/ kyllä on ihmis(naisen)mieli kummallinen...

Onneksi koulut ja eskarit + harrastukset alkavat, niin menevät kyllä päivät niin haipakkaa, että joskos nää ajatukset pakostakin jäis taustalle... Toisaalta näitä ajatuksia on ihanakin ajatella, tällainen salainen projekti, mutta suurimmalta osalta se tuntuu kyllä hankalalta kun nää päivät menee NIIN hitaasti!!
 
Netta ja äizikkä hurjan paljon onnea ja pikaliimaa ja tarrasukkia mukaan :heart: :heart:
Ja mymosa ja miuski, enköhän mäkin täällä aika pitkään palloile..ainaki siltä tuntuu.. Mut onneks on hyvää seuraa kenen kans palloilla :LOL:
 
Onnea Netta ja äizikkä!!! Toivottavasti perästä tullaan ja nopeeta.
Huldasharksilla alkaa viivat vahvistumaan, onnea sinnekin!!

Hyvä Miuski, et tilaa alkaa löytymään. Mekin asutaan pienessä asunnossa, mut ennen asuttiin vieläkin pienemmässä (alle 50 m2 ja 4 hlö) niin siks ei oo paljon "turhaa" tavaraa ehtiny kertyy. Mut siis tutultu kuulostaa tuo tilojen pohdiskelu =)

Tosissaan mahtavia noi tyttöjen ja poikien teko-ohjeet :LOL:
Meillä on yksi molempia joten ei oo oikeestaan mitään väliä kumpi kolmas ois. Molempien kamat on tallella kolmatta varten. Se vaan on vissi, et monet kamat on joko poika- tai tyttöväreissä.

Mä tikuttelen ovista ihan vaan siks, et haluun senkin kokea :whistle:
Itsellä on tällä hetkellä se fiilis et tää kolmas jäis viimeiseksi lapseksi ja siks haluun nyt tehdä kaikki raskautumiseen ja raskauteen liittyvät jutut "ihan täysillä". Mies kyllä nyt jo puhuu neljännestä - sillä taitaa olla päättymätön vauvakuume, mikä on kyllä ihan söpöä :heart:
 
mymosa
Huldasharks hyvältä näyttää, miltä näyttää livenä? tuossa näyttää just ja just saman vahvuiselta. Kannattaa vielä ilta ja huominen testata miten alkaa viiva käyttäytyy, haaleneeko vai tummuuko vielä. Ja varalta peitot heilumaan jo tänään tai huomenna :D (kun se ovis on plussasta 12-48h kuluessa)
 
Onnea äizikkä vielä kertaalleen!!! :flower: =)

Millasissas kämpissä te asutte, jos saa udella...? Meillä on kolmio 75m2 parvekkeella, mutta aika ahtaasti ollaan jo nytkin. :/ Ajattelen aina, ettei sais valittaa, kun ennen on suurpeheet asuneet tiuhempaankin, mutta nykyään kun on niin paljon tavaraa... Meillä ainakin sitä on liiaksi. Ois paljon juttuja joita vois myydäkin eteenpäin, mutta ollaan niin saamattomia... Täällä ne sitten nurkissa pyörii ja varasto on ihan täynnä. Meidän elämään liittyy myös isona osana kaikenlaisia vempeleitä, jotka vie kanssa tilaa. Isompi asunto ois kyllä tosi hyvä juttu, mutta ei voida muuttaa vielä vähään aikaan, kun tää asunto on muuten kaikin puolin ihan passeli tähän hetkeen. Muutto ois ehkä sitten aikaisintaan ensi kesänä ajankohtainen, mutta nähtäväksi jää. Mites tilavasti/ahtaasti te aiotte asustella kolmen lapsen kanssa?

Mulla on muuten ollut viime aikoina nukkumis vaikeuksia. Onhan niitä muutenkin, mutta erityisesti odotusaikana. Tai no, esikoisesta oli alussa se väsymys joka sitten muuttui nukkumisvaikeuksiksi ja toisesta oli koko ajan nukkumisvaikeuksia. Oispa tärppi nyt ees käyny, kun toikin vaiva ilmesty! Oisin kyllä mieluummin ottanut vaivakseni sen väsymyksen, koska tän valvomisen ohella saa tietty sen väsymyksenkin mukaan, mutta kun ei vaan saa nukuttua! Grrrrr...

Noh, ehkä pitäis taas huomen testaa, vaikka vasta kp 26 sit... Saas nähdä, jos kerkeää.

Nyt lisää niitä plussia kehiin! =)
 

Yhteistyössä