*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Miulta kans onnea plussastaMilas!

Täällä superhyperihana viikonloppu takana :heart:. Serkun häissä tuli käytyä ja samalla juhlittiin meiän ensimmäistä hääpäivää, joka oli eilen :heart:. Tuli myös peittoa heiluteltua ahkerasti, joten saa nähä osuko ovis tähän ja tärppäskö :D. Pitäkäähän peukkuja kanssasisaret :). Parin viikon päästä sitten nähään miten kävi.
 
mymosa
No nythän hyppäs.. tässä mun ovistestisaldo, vähän uudempaa.. nuo tän päivän on aamua ja päivä. Tuo päivähän on jo paljon vahvempi, jännityksellä odotan mitä huomenna näyttää..

 
Onnea Milas! :flower:

Täällä odotellaan viikonloppua, pitäs oviksen varmaan sinne osua, nyt kp10. Ainoo et mun isä tulossa meille viikonlopuks, mut ei anneta sen häiritä! :whistle:

Pieni ketutus/apeus tällä hetkellä. Kaveri laitto viestiä ja kysy jos lähen sen mukaan ultraan. Hän on yhden lapsen yh, joka teki abortin keväällä ja nyt sit jo seuraava tulossa helmikuussa! Ei oo reilua ei... :/ Vaikka eihän se multa mitään pois ole ja totta kai toivon kaverille kaikkea hyvää, mut en voi sille mitää et nyt on aika paska fiilis itsellä... :ashamed: En tiedä kuka on tulevan lapsen isä, ei ainakaan sama kun sen abortoidun olis, enempää ei suostunu kertomaan, vaikka eipä sillä merkitystä ole... No kai tähänkin asiaan tottuu, se oma plussa varmaan auttais kyllä asiaa... En ehkä muuten osaa iloita samalla tavalla kaverin raskaudesta...
Sori, oli pakko vähän purkaa oloa. Eipä juuri muualle voi tällasista avautuakaan kun tänne palstoille...
 
Criminal Mind tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja yrittämään. Harjoittelu on ainakin mukavaa ;)

Siis ette usko kuin tyhmä mä olen. Just eilenkö mä päätin, etten ensi kierrossa testaa ovista ollenkaan. Ajattelin, että stressi ei ainakaan paranna tilannetta. No mitä mä sitten menin tekemään? Tilasin 60 kpl herkkiä ovistestejä ja 20 kpl raskaustestejä... KIINASTA :LOL: Kun halvalla sai, nääs.

Täytyy laittaa kuvia noista ovistesteistä teille arvottavaksi jossain vaiheessa. Tää tikuttaminen on ollu aika hankalaa, kun on tuo teini tässä talossa lähes 24/7. Jotenki tuntuu, että saa salassa koko hommaa tehdä ja tikkuja piilotella ties missä B)

Emmä muuta, kun että aivan turha keksintö koko ovistesti, mutta näyttää pahasti siltä, että ensi kierrossa tikutetaan aamulla JA illalla ;)
 
mymosa
Jos toi ovis on jo niin toivottavasti eilisen touhuilut riittäis tai sitten keskiviikon, kun mies taas tulee töiltään.

Jotenkin niin turha testailla, kun ollaan kuitenkin viikolla erossa, mutta pakko vaan on :LOL: Mikä lie pakkomielle.

Huldashark päättänyt tilailla :D Mutta sehän just on hyvä, että voi testata päivällä ja illalla.
Aattelin itsekin huomenna testata vielä aamulla ja päivällä. Että näyttääkö aamu aina tuota haaleaa vai onko tosiaan ovis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
Jos toi ovis on jo niin toivottavasti eilisen touhuilut riittäis tai sitten keskiviikon, kun mies taas tulee töiltään.

Jotenkin niin turha testailla, kun ollaan kuitenkin viikolla erossa, mutta pakko vaan on :LOL: Mikä lie pakkomielle.

Huldashark päättänyt tilailla :D Mutta sehän just on hyvä, että voi testata päivällä ja illalla.
Aattelin itsekin huomenna testata vielä aamulla ja päivällä. Että näyttääkö aamu aina tuota haaleaa vai onko tosiaan ovis.
Niin, siis mä päätin etten tilaa ja lopetan testaamisen. Mutta sitten tulikin kaikenlaista :p

Onneks naisilla on AINA oikeus muuttaa mielipidettään... :whistle:
 
Heips.

Paljon onnea kaikille plussanneille!

Minäkin aloitin tässä kierrossa oviksen tikuttelun, mutta sain pelkästään sellaisia selkeitä mutta testiviivaa selvästi haaleampia viivoja. :/ Liekö sitten olen ovuloinut ollenkaan vai missähän vika... Tämän viikon lopulla pitäis menkkojen alkaa, joten katsellaan.
 
Joo, miekin oon miettiny samaa, ku dyyni, et mitä toi dpo tarkottaa :D?! Kertokaahan viisaammat. Mie en taia tikutella ovista, ku ei miulla oikein ole kärsivällisyyttä sellaseen ja vielä ku ei oo ku kp 1 ni ei oo nii vaarallista, jos ei heti uudesti raskaudukaan. Katotaan sit jos pitempään menee. Oonkin miettiny, et oonkohan mie viiminen kuka on tällä listalla, et näinköhän muut raskautuvat aikasemmin, mut sen näkee sitten ja kaikkien puolesta täällä virtuaalimaailmassa oon kyllä iloinen :flower:.

Tässä kuitenkin ollaan syksyyn päin menossa ja se tuo kuitenkin sen verran kiirettä meikäläisen elämään, on esikoisen kerhoa ja syntymäpäivät tulossa ym. menoa ja urheiluharrastus alkaa taas kesätauon jälkeen, joten en varmaan kerkee edes miettimään koko raskautumista ja luultavasti auttaa asiaa. Aina kun oon unohtanu koko raskaaksi tulon nii on tärpänny :D.

Hyvää viikonalkua vaan kaikille =) !
 
Iltaa tännekin! :wave:

Kiva kun olette noita ovistestien kuvia jaksaneet laittaa tänne. Voi hieman vertailla, että miten muilla viivat tummuu. =)

Toivottavasti saat criminal mind verikokeista hyvät tulokset ja saat luvan pian liittyä ihan kunnolla joukkoomme kuumeilevaan! =)

Juu, huldasharks olet sitten tilannut juuri sellaisen perinteisen määrän testejä! :LOL: Itsekin olen kyllä hieman sellainen, että kun päättää, että nyt en osta mitään testejä, niin käy vain kahta kauheammin polttelemaan, ja onhan niitä sitten jokunen tilattava. Onhan niitä hyvä olla aina muutama varastossa... :D

Täällä pidetään sportylle kovasti peukkuja, että loppu viikosta saisit iloisia uutisia! :hug:

Omaa; Täällä on edelleen rinnat kipeinä, ajoittainen kipu/painon tunne vasemmalla masussa, finnit valtaavat kohta jokapaikan, ja kaksi päivää on ollut kauhea nuha. Voi kyllä olla, että olen tulossa kipeäksikin, kun kurkkukin on ollut karhea. On niin ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta olen ihan varma, että olen raskaana, ja toisaalta olen ihan varma, etten ole.. Höperöksihän tässä tulee... :headwall:
Eilen siis tuli se nega, tänään maltoin olla testaamatta, mutta huomisaamuna ajattelin taas kokeilla onneani. Kaapissa ei tosin ole kun apteekin omatesti, joka ei ole siitä herkimmästä päästä, mutta ei se ota jos ei annakaan...

Ja nyt kaikilla sormet ja varpaatkin pystyyn, että mymosalla tärppää tästä kierrosta, kun noin selvä ovisplussakin kerran pärähti testiin!! :heart: =)

-netta-
 
on noita ihan kiva katella,noita ovis tikkuja,mäkin ajattelin jossain vaiheessa et olis kiva kokeilla,ku en oo ikinä kokeillu,mut en nyt vielä ainakaan ole niin paljoa innostunut :D

tuntuu että se ois jotenkin hankalaa tulkita et onko vai ei..? ja mitenkä se tapahtuu siis otetaanko se pissasta,vai kuulin että on jtn.sylkinäytteestä otettujakin..oisko se helpompaa.

toivon täältä kaikille plussatuulia,ketkä on nyt kohta testailemassa jos ei menkat ala. :wave:
 
Tervetuloa Criminal Mind! :wave:

Muakin ottais päähän jos oisin Ninnuski sun housuissa. Kyllä se vielä meilläkin onnaa :)

Tosi mukava katsella noita kuvia testeistä. Kävin hakemassa tänään sen tilaamani paketin ja yllätyin kun siinä ohjeissa luki, et ei saa testata aamupissasta. No sen parempi, pääsin heti kokeileen. Tulos oli sellainen haamun haamu. Jotkut taitaa puhua "viivan paikasta". Eli ei varmaan vielä toviin oo otolliset päivät. Mut enpäs tajunnu säästää sitä tikkua. Heitin heti roskiin, en ees oottanu kovin kauaa. No ehkä jonkun 10 minsaa kuitenkin. :LOL:
 
MAANANTAI 2.8.2010


Taikawiitta.............................kp 37/28................................yk ?
sporty....................................kp 30/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 28/28-30................................yk 1

Rixutin....................................kp 23/??...................................yk 1
Dyyni......................................kp 23/28.................................yk 1
äizikkä....................................kp 22/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 22/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 22/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 18/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 18/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 18/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 17/40-60...............................yk 3

Mymosa..................................kp 13/??....................................yk 6
leena77.................................kp 10/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 10/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 10/ 26-28.............................yk 5

Mama-84...............................kp 9/29-30.............................yk 2
ZiiliZeija.................................kp 9/??................................yk 1

Äiti88.....................................kp 2/30..................................yk 2
smurffiina84...........................ko 2/24-30...................................yk 2

Nepula


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki




Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH
Lime26 yk 4
Milas yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.










[/quote]

 
Tää painui taustalle. On paljon meneillään nyt. Talokauppaa toivottavasti, mutta silti. Gynelle aika ens viikolla jne, että ilmoittelen jos jotain tapahtuu! PLUSSATUULIA JA KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE MUILLE! :flower:
 
Taas oli tullut uusi plussa :flower:

Monella onkin taas jännät paikat, peukkuja kaikille b :D d

Omaan napaan ei uutta. Lauantaina oltiin kavereiden häiden jälkipirskeissä ja tuli tuota alkomahoolia nautittua jonnin verran... toisaalta toivon, ettei ois nyt sitte tärppi käynyt, etten oo mitään vahinkoa saanut aikaan. Toisaalta toivon, että ois tärpännyt, koska aikaisessa vaiheessahan alkoholin ei pitäisi alkioon vaikuttaa. No pian nähdään mitä tapahtuu. Verhot ja mattot vaihoin tänään, se ois kyllä selkee merkki lähestyvistä menkoista.

Niin ja mamma tempaisi oikeen kunnolla tänään ja "osti" 1100e Tempur-petauspatjat meidän sänkyyn (minä tilasin, mies maksaa....) :ashamed: :D Ollaan molemmat niiiiin huonoselkäisiä enkä ite oo puoleentoista vuoteen nukkunut yhtään kivutonta yötä. Toivottavasti nää nyt sitte auttaa....toivoa sopii tohon hintaan.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille :wave:

J-t
 
mymosa
TIISTAI 3.8.2010


Taikawiitta.............................kp 38/28................................yk ?
sporty....................................kp 31/28-32..............................yk 3

Rixutin....................................kp 24/??...................................yk 1
Dyyni......................................kp 24/28.................................yk 1
PieniTytönTylleröinen..............kp 23/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 23/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 19/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 19/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 19/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 18/40-60...............................yk 3

Mymosa..................................kp 14/??....................................yk 6
leena77.................................kp 11/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 11/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 11/ 26-28.............................yk 5

Mama-84...............................kp 10/29-30.............................yk 2
ZiiliZeija.................................kp 10/??................................yk 1

Äiti88.....................................kp 3/30..................................yk 2
smurffiina84...........................ko 3/24-30...................................yk 2

Nepula


Taustalla:

Niina22
Calumet
HelinäKeiju10
Orwokki




Haamut

äizikkä yk 4




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.





 
mymosa
Kyllä se ovisplussa tais eilen olla, tänä aamuna tuli hieman haalempi viiva, mutta tosi vaikea tulkita kun kerää sen värin toiseen laitaan. Testaan vielä päivällä ja laitan sitten koko tän kierron ovisbongailuista kuvan.

Nyt tosiaan peukut pystyyn, että simpat on sunnuntailta jaksaneet tai että huomisen simpat vielä kerkee touhuun mukaan. Olkoon mies kuinka väsynyt tahansa, minähän sen kellistän prkl :LOL:

 

Yhteistyössä