*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Kiitos kiitos tsempeistä, mä huomenna taidan saada tiedon missä mennään ja mä ajattelin tän komanne vetää ihan överiks :D Eli mä testailen ja tikuttelen kuin mielipuoli, noista kahdesta ekasta en tehny ovistestejä enkä mitään. Sitten kertokaahan vielä miten se tyttö suunniteltiin? Siis meillä on kaksi poikaa jotka on tehty "pannaan joka päivä, monestikin" metodilla. Eikös tyttösiittiöt ollu hitaampia mutta pitkäikäsiä? eli pitäis osata tähdätä vähän ennen ovista ja sitten olla sekstaamatta niin ne tytöt jäis sinne ootteleen munasolua?

juu juu, mähän sanoin että vedän tän kolmannen överiksi ja härskisti yritetään tyttöä :saint:
 
Criminal Mind mul on kans kaks poikaa, mä oon kans miettiny et mahtaakohan noi poppa konstit toimia mitä tossa edellä mainitsit??? :D hmm.. nyt kun laskeskelen, jos nyt ois vaavi saanu alkunsa; ja toi metodi pitäs paikkansa meille saattas tulla tyttö.. ;) mä oon kans miettiny tota oviksen testausta, mut vaikuttaa vähän turhan hankalalta ja stressaavalta.. :/ jos sitä vaan pari kiertoo viel kattois, jos luonto hoitas asian itte.. :)

mutta, nytten siis dpo 9, ja vaikuttaa aika hyvältä kipujen ja muiden suhteen et on saattanu onnistuakkin raskaus, mutta sitä jännätään perjantaihin.. :| tai no saatan käydä pari halpis liuskaa ostamassa huomiseks ja yli huomiseks.. :ashamed: vaikka piti kiltisti odottaa.. :ashamed:
 
Juu tosiaan tyttösiittiöt hitaampia, mut pitkäikäisempiä! :) Ja sit viel muita "poppakonsteja"... mul on tämmönen hyvä lehtileike tallessa:

Tavoitteena poika:
-Yhdyntä ajoitetaan lähelle ovulaatiota.
-Emätin neutralisoidaan soodalla.
-Valitaan yhdyntäasento, jossa siemensyöksy tapahtuu syvällä.
-Pyritään siihen, että kumpikin saa orgasmin
-Yhdyntätiheys pidetään melko harvana
-Mies pidättäytyy myös itsetyydytykseltä, jotta siemensyöksyjä olisi vähän.
-Mies juo kupillisen kahvia ennen yhdyntää.
-Nainen kiinnittää huomioita ruokavaliossaan runsaaseen natriumin ja kaliumin saantiin.

Tavoitteena tyttö:
-Yhdynnästä on kolme päivää ovulaatioon.
-Emätin happamoitetaan etikalla.
-Annetaan siemensyöksyn tapahtua lähellä emättimen suuta.
-Suositaan ns. lähetyssaarnaaja-asentoa.
-Mies pyrkii saamaan paljon siemensyöksyjä joko yhdynnässä tai itsetyydytyksen avulla.
-Mies käy kylvyssä, suihkussa tai saunassa ennen yhdyntää.
-Nainen kiinnittää ruokavaliossaa huomiota runsaaseen kalsiumin ja magnesiumin saantiin.

Että semmosia "ohjeita" !!! :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:
Juu tosiaan tyttösiittiöt hitaampia, mut pitkäikäisempiä! :) Ja sit viel muita "poppakonsteja"... mul on tämmönen hyvä lehtileike tallessa:

Tavoitteena poika:
-Yhdyntä ajoitetaan lähelle ovulaatiota.
-Emätin neutralisoidaan soodalla.
-Valitaan yhdyntäasento, jossa siemensyöksy tapahtuu syvällä.
-Pyritään siihen, että kumpikin saa orgasmin
-Yhdyntätiheys pidetään melko harvana
-Mies pidättäytyy myös itsetyydytykseltä, jotta siemensyöksyjä olisi vähän.
-Mies juo kupillisen kahvia ennen yhdyntää.
-Nainen kiinnittää huomioita ruokavaliossaan runsaaseen natriumin ja kaliumin saantiin.

Tavoitteena tyttö:
-Yhdynnästä on kolme päivää ovulaatioon.
-Emätin happamoitetaan etikalla.
-Annetaan siemensyöksyn tapahtua lähellä emättimen suuta.
-Suositaan ns. lähetyssaarnaaja-asentoa.
-Mies pyrkii saamaan paljon siemensyöksyjä joko yhdynnässä tai itsetyydytyksen avulla.
-Mies käy kylvyssä, suihkussa tai saunassa ennen yhdyntää.
-Nainen kiinnittää ruokavaliossaa huomiota runsaaseen kalsiumin ja magnesiumin saantiin.

Että semmosia "ohjeita" !!! :D :D :D

:eek: ...miten...?
 
Mulla on kaks tyttöä ja en todellakaan ole kaatanut etikkaa p*****ni :LOL:
Mutta mä en syö juuri ollenkaan sokeripitoisia ruokia, enkä juomia, olisko mun elimistö sitten muuten happamampi? Ainakin luonteen puolesta tuo pitäis paikkaansa ;) :saint:

Kattokaas nyt mun tän aamusta (kp18) ovistestiä.. Olisko yhtään tummempi kuin muulloin? Ei ole siis ihan kuiva vielä, mutta...???



Teen illalla vielä digiovistestin, jospa se sanois sitä mitä haluan kuulla.

On tää aikamoista...

:LOL:
 
no joo ja tää nyt on (toivottavasti)enne näin viime yönä pari erillistä unta että sain positiivisen raskaustestin.. :) nyt vaan toivotaan dpo9.. :) tympeetä tää loppukierron odotus.. :( Huldasharks niinku aikasemmin aattelinkin, toi ovis bongaus on hankalaa.. :( toivotaan et plussan saisit vaikka sit iltasella.. :hug: :hug:
 

Tämän aamun digiovis.


Tässä vähän kuivuneempana. Mun mielestä tuo on vähän tummempi tuo ylin?
Mietin vaan, että kuinka paljon tuo imetys sotkee näitä ovistestejä...?

Mitä tarkoittaa kun käy vessassa ja paperiin tuli kirkkaan liman mukana aavistus veriviivoja? Voiko tarkoittaa mitään? (kamalaa mitä mä täältä näppiksestä oikein suollan, hullu mikä hullu! ) :D

 
Tosi veikeitä nuo lasten "teko-ohjeet"... :LOL:
Meilläkin on kaksi tyttöä, ja ovat tulleet ohjeella; harrastetaan lähes joka päivä. Ja varsinkin ovulaation aikoihin ihan jokaikinen päivä! Huldasharks Oletko kuullut, että "vain suuret rakastajat tekevät tyttölapsia". Meille on tainnut sitten miehiksi sellaiset sattua! :LOL:
Meilläkin mies vitsaili, kun alettiin puhumaan kolmosen yrityksestä, että sitten kyllä kaikki vempaimet laitetaan sängyn alle! :D Meilläkin siis varovaisena toiveena seuraavaksi poju. Tosin kunhan vain on terve, niin tulkoon vaikka molemmat!! ;) (Meillä esikoisella synnynnäinen sydänvika, joten nyt sitä toivoo kahta kovemmin lapsilleen vain terveyttä. Mutta niinhän sitä varmasti kaikki toivovat! =) )

Toissapäivänä siis testattu se nega herkällä testillä. (kp 27/28-30 dpo11)
Tänä aamuna tein sitten apteekinoman testin, ja tämmöinen oli tulos kp 29/29-30 dpo13 :eek:
Itkin vaan koko aamun, ja kun en asiaa uskonut, niin sitten tuhlasin perään tuon digitestin...

http://www.aijaa.com/v.php?i=6498586.jpg

On kait se uskottava, kun selvällä suomenkielellä lukee!! :D
Koko aamu on mennyt pää pilvissä, en tätä usko todeksi vieläkään. Voi tätä onnea!! Ei tähän tunteeseen ole olemassa sanoja... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Eli siis pikkuhiljaa varmaan alan kammeta tuonne toiselle puolelle, mutta ihan varmasti käyn täällä lueskelemassa, ja plussa uutisia kuulemassa!! Kovasti onnea ja jaksamisia ihan kaikille pientä kolmosta yrittäville!!! :hug: :heart:

-NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ONNELLINEN netta ja vaavi 4+0-
 
:heart: Onnea netta23 :flower:

Mä teen varmaan siksi noita ovistestejä, että haluan itselleni jonkinlaisen varmuuden hedelmöittymispäivästä. (senkin takia kun vielä imetän ja kierto on ihan sekaisin) Kuopuksen kanssa la vaihtui 3 kertaa ja meinas mennä niin hermot. Ensin se oli muistaakseni 23.6, sitten 21.7 ja lopuksi 12.7. Ei paljon naurattanut, kun kuukaudella heitti tuo arvio. Noh. Lapsi syntyi 41+1 viikoilla 20.7.
 
Voihan plussapuhuri :heart: :heart: :heart: !!!

Ei kun tarrasukkia kaikille ja urakalla ja vaikka rulla teippiäkin vielä matkaan!

Meidän pino se sen kuin hupenee, taidan olla täällä kohta yksin....

No mitäs tässä mutisemaan. Mun draivi ei ota laantuakseen. Olen vaan jatkanut ja jatkanut. Verhot vaihtuu ja kohta on loputkin kaapit siivottu. Siivosin just ulkovaraston = lasitettu parveke kuudennessa jossa kesällä auringon paistaessa about 60 astetta joten ei tartte istuskella siellä ja on siksi hyötykäytössä. Raahasin sinne sellaisen vanhan metallisen, rautaisen, mikä lie tietsikkapöydän ja mies ei uskoisi mun sitä tehneen jos ei olisi kotona katsomassa, koska tietää mitä se painaa.... :D se on se naisen sisu se... ja ei se siihen pääty. Nyt mä sain päähäni järjestellä vielä keittiönkin uuteen uskoon. Kaappien järjestys ei miellytä....
 
ei oo totta... kävin ostaa pari niit markettien halpiksia.. ja koska utelias olen, kokeilin tässä päivällä yhden......... testiajalla pinkki, kaikessa valossa, kulmassa näkyvä viiva!!!!!!! :D tuntuu, etten saa happea... tarviin nyt kyllä ison kupin kahvia... aamulla uus testi, toivottavasti tummempi......
 
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
ei oo totta... kävin ostaa pari niit markettien halpiksia.. ja koska utelias olen, kokeilin tässä päivällä yhden......... testiajalla pinkki, kaikessa valossa, kulmassa näkyvä viiva!!!!!!! :D tuntuu, etten saa happea... tarviin nyt kyllä ison kupin kahvia... aamulla uus testi, toivottavasti tummempi......
Nyt peukut pystyyn! *jännää*
 
Huldasharks kiitos.. nyt kyllä tuntuu lappiolla löydyltä.. aamulla luulis olevan tummempi.. :D häirinnnyttää ku on niin aikasta kumminkin, mutta toisaalta; eilen oon melko varma et joku otti ja kiinnitty kivuista päätellen.. :) toivotaan parasta.. :)
 
Mä jään tähän teidän jengiin taustailemaan jos sopii. Sain verikoe tulokset ja sokerit on hiukka koholla vauvaprojektia silmällä pitäen joten alan pitämään kovaa kuria itselleni ja mulla on syyskuun puolivälissä diabeteshoitajalla käyntiä niin yritän siihen tsempata noita arvoja alaspäin jotta edes kehtaan keskustella aiheesta raskaus hänen kanssaan...

Oletan siis että tulee vielä "kolmatta kaipaavat syyskuussa" vaikka kovasti plussatuulia teille kaikille toivotan!!!
 
mymosa


Tässä mun ovistelut. Selvästi on siis halistumaan päin, livenä näyttää viivat paljon vahvemmilta, varsinkin toi kp13 päivällä otettu.. (3 alimmainen).

Ja heiii onnee plussista :flower: :flower: :flower: :flower:

Toivottavasti perässä tullaan vaikka tuntuukin, että viimesenä täällä vielä höpötän.. (itelleni sitten).

Noista sokereista, mulla on maanantaina aika lääkäriin ja ootan saanko lääkkeet vai koettaako eka ruokavaliolla. 2h arvo on diabetesarvo.. Mutta en kyllä aio ottaa ehkäsyä takas.
Mietin jo kuka ottais verensokerit kotona jos joutuu seurailee, minkä ku en voi nähä piikkiä.. :ashamed:
 
mymosa :hug: toivottavasti ruokavalio puris. Epäilläänkö 2 tyyppiä vai mitä? Mulla on siis ihan 1 tyypin diabetes, jatkuva piikitys ja toi pitkäaikanen verensokeri jonka arvoja mulla tarkkaillaan vaikuttaa esim siihen että tuleeko epämuodostumia sikiölle... ja sit tietty siihen suureen kokoon. En kehtaa riskeerata niin jatkan pillereillä kunnes tavoite arvot saavutettu
 
mama-84, nuo ohjeet oli ihan huiput!

Onnittelut plussasta netta ja äizikälle kans plussanvahvistumista!

Criminal Mind, mä taidan ainakin olla siellä syyskuun pinossakin, näyttää siltä et menkat nyt alkaa... vahvistan vielä myöhemmin, et oikee hälytys... Toisaalta, tänään mennyt hermot jatkuvasti tuon 3 veen oikuttelun kanssa, että eiköhän se täti just oo kulman takana.
 

Yhteistyössä