kolari

  • Viestiketjun aloittaja onneton tunari
  • Ensimmäinen viesti
älä huoli
[QUOTE="a.p";29909891]Ainakaan viellä ei ole poliisit soitelleet....Työpäivä meni ihan suoraan sanottuna persiilleen...Mutta nyt lenkille, taidan juostakkin pitkän lenkin...[/QUOTE]

Unohda nyt jo koko juttu. Siellä on luultavasti pappa ollut ihan tärinässä, että koska poliisi tulee hakemaan ja vangitsee, kun hän peruutti jonkun päälle. :)
 
"ria"
Ei kai se papparainen nyt poliisille soita kun on itse törttöllyt?!Kokemuksesta voin sanoa,että peräänajossakin voi molemmat saada sakot liikenteen vaarantamisesta.Sinuna olisin ihan rauhallisin mielin.
 
Sä et olisi poliisien paikalle kutsumisella silloin välttää mitään, nyt vältit sentään suorat sakot, jotka olisit saattanut itsekin saada tilanteesta. Vedä henkeä ja relaa. Kuten jengi täällä hokee, kuka tahansa voisi alkaa tehtailemaan rikosilmoituksia että olet heitä päin puskenut jos vain haluavat vähän uutta maalia pintaan. Ei sillä ole mitään tekoa sen kanssa osuuko joku oikeasti. Kaikella todennäköisyydellä pappa on sydiksen partaalla siitä tuleeko hänelle jotain tai uskaltaako enää liikenteeseen.

Mutta ukkosi ei kyllä ole terve. Enkä tiedä sustakaan jos tuollaista vouhkaamista turhasta jaksat katsella. Terveisiä hänelle että jos on noin idiootti palikka ettei tuon vertaa tilanteista käsitä, kannattaa pitää turpa ihan kiinni vain. Etköhän sä selviä ilman sen suurempia seuraamuksia. Tuskin edes ajattelisit asiaa ellei skitso äijäsi olisi friikannut. Jos siitä jotain tulisi niin mitä väliä silläkään. Et sä siitä linnaan voi joutua.

*muoks* Thaz why we have this thing called vakuutus.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Creepy Starling
Meillä oli eksän kanssa ihan samantapainen polemiikki, tosin kolari oli erilainen. Mutta toimin miehen mielestä päin h*lvettiä, monet itkut tuli itkettyä kun hän syytteli. Itse kyllä mokaili useinkin, mutta muiden, varsinkaan minun mokiani ei sietänyt, huuto tuli aina jos vaikka rikoin vahingossa jotain tms. sähelsin.

On mm. noiden piirteiden takia muuten eksä...:whistle: Kehottaisin sinuakin lämpimästi miettimään, kannattaako tuollaisen miehen kanssa olla. Toista pitäisi tukea hankalissa tilanteissa, ja olla samalla puolella, ei syytellä ja haukkua, ei se ole rakkauta. Älä siedä tuollaista, vedä rajat. Voimia.
 
Meillä oli eksän kanssa ihan samantapainen polemiikki, tosin kolari oli erilainen. Mutta toimin miehen mielestä päin h*lvettiä, monet itkut tuli itkettyä kun hän syytteli. Itse kyllä mokaili useinkin, mutta muiden, varsinkaan minun mokiani ei sietänyt, huuto tuli aina jos vaikka rikoin vahingossa jotain tms. sähelsin.

On mm. noiden piirteiden takia muuten eksä...:whistle: Kehottaisin sinuakin lämpimästi miettimään, kannattaako tuollaisen miehen kanssa olla. Toista pitäisi tukea hankalissa tilanteissa, ja olla samalla puolella, ei syytellä ja haukkua, ei se ole rakkauta. Älä siedä tuollaista, vedä rajat. Voimia.
no niimpä, jos eukko töpeksii niin viisas mies halii ja lohduttaa

on todella tyhmää lyödä lyötyä
 
  • Tykkää
Reactions: Creepy Starling
"a.p"
Nyt on lenkki heitetty. Melkosta myllerrystä on sisällä. Kuinka kauan minun pitää pelätä yhteyden ottoa, milloin voi unohtaa? Miehen käytös lisää myllerrystä sisällä. Tietää et olen kauhean herkkä ja pelokas. Onko kenelläkään tietoa Että miten pian tai miten pitkään tässä saa köyhässä hirressä olla.
 
oikeasti
[QUOTE="a.p";29910526]Nyt on lenkki heitetty. Melkosta myllerrystä on sisällä. Kuinka kauan minun pitää pelätä yhteyden ottoa, milloin voi unohtaa? Miehen käytös lisää myllerrystä sisällä. Tietää et olen kauhean herkkä ja pelokas. Onko kenelläkään tietoa Että miten pian tai miten pitkään tässä saa köyhässä hirressä olla.[/QUOTE]

Ihan oikeasti, sinulla ei ole mitään hätää, unohda nyt jo koko juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Creepy Starling
"a.p"
Oon tosiaan yrittänyt unohtaa mutta kun joku muistuttaa et miten tyhmä olen niin pakosti sitä vaan pahinta odottaa :( Huomenna onkin viikon viimeinen työpäivä ja onneksi olisi pari vapaata.. Jos vaikka tekisi jotain mukavaa joka Sais ajatukset muualle
 
  • Tykkää
Reactions: Creepy Starling
"a.p"
En tiedä miksi mutta vuosien varrella musta on tullut tämmöinen arkajalka. En mielestäni ole aina ollut tämmöinen "tossukka". Mutta kyllä tällä palstalla paljon hyvyyttä, kiitos. Pakko purkaa jonnekkin kun ei ole oikein kenelle kehtais puhuakkaan.
 
Todella epätodennäköistä että tuollaisesta mitään yhteydenottoa tulee. Jos tulee, niin kerrot tilanteen kuten se meni ja jäät odottamaan jatkotoimenpiteitä. Kuten sanottu, ihan yhtä hyvin voi sun naapuri tai sen kummin kaima päättää vähän rahastaa, ja ilmoitella omista kolhuistaan poliisille vaikkapa sun tekemänä. Eli jos alat odottaa sitäkin niin aika kauhuissasi saat puhelinta loppuelämän kytätä. Ihan rela vaan. Kaikenlaista tulee elämässä eteen ja niistä täytyy vaan puljata läpi. Tämä nyt on tosi pikkujuttu jos lähtee verrokkeja tosissaan miettimään. Nauti vapaista (suosittelisin ehkä tekemään sen ilman tuollaista miestä) :)
 
Sun miehen käytös on tosi ikävää. Mä melkein veikkaan että susta on tullut arkajalka sen miehen takia! Vai olitko sellainen ennen miestä?

Ja sulla ei todellakaan ole mitään pelättävää. Ihan yhtä lailla kuka tahansa voi tulla milloin tahansa väittämään sinun kolaroineen, vaikka olisit istunut kotona koko päivän. Ei sun tarvii pelätä mitään kun et ole syyllinen mihinkään :)

Mä ostin pari päivää sitten yhden jutun mikä meni täysin hukkaan ja ei voinut palauttaa.. Mua itseäni harmitti paljon ja mies vaan halaili, että elä murehdi turhia. Mun mielestä toista pitää tukea jos ei ole tahallaan hölmöillyt.
 
"a.p"
Me ollaan oltu yhdessä n.20 vuotta mutta en kyllä muista olleeni nuorempana näin epävarma. Tottakai elämässä on tapahtunut paljon tänä aikana, on ollut vasta mäkeä mutta myös hyvääkin on tapahtunut. Joskus ajattelen että musta tulee vanhemmiten samanlainen kuin äiti on. Pelkää ihmisiä ja on tosi arka. Ehkä tämä on vaan osa mun luonnetta.
 
Äkäinen muumi
Nyt nainen lopeta se veivaaminen ja usko, mitä sinulle on täällä jo kerrottu.
Tilanne meni jo, kukaan ei voi enää sua syyttää. Pappa on peruuttanut autonsa varmaan jo pihapuuhun kiinni, ei huolta.
Miehestäsi en jaksa edes sanoa mitään...
 

Yhteistyössä