kolari

  • Viestiketjun aloittaja onneton tunari
  • Ensimmäinen viesti
onneton tunari
Tänään vanha mies peruutti minun autoon, mitään jälkeä ei tullut ja mies pyyteli anteeksi kovasti. En sitten ottanut nimeä enkä mitään kun mitään jälkeä ei tullut. Nyt mies on huutanut koko illan mulle että se mies voi nostaa mua kohtaan syytteen että olen ajanut miehen perään autollani.

voiko näin tosiaan käydä? Itkettää ja pelottaa ihan kauheasti.
 
Blue
Tänään vanha mies peruutti minun autoon, mitään jälkeä ei tullut ja mies pyyteli anteeksi kovasti. En sitten ottanut nimeä enkä mitään kun mitään jälkeä ei tullut. Nyt mies on huutanut koko illan mulle että se mies voi nostaa mua kohtaan syytteen että olen ajanut miehen perään autollani.

voiko näin tosiaan käydä? Itkettää ja pelottaa ihan kauheasti.
Milläs se vanha mies sen tekee, vai ottiko se sun tiedot ylös?
 
jhj
Tänään vanha mies peruutti minun autoon, mitään jälkeä ei tullut ja mies pyyteli anteeksi kovasti. En sitten ottanut nimeä enkä mitään kun mitään jälkeä ei tullut. Nyt mies on huutanut koko illan mulle että se mies voi nostaa mua kohtaan syytteen että olen ajanut miehen perään autollani.

voiko näin tosiaan käydä? Itkettää ja pelottaa ihan kauheasti.
Se mitää syytettä nosta ja millä todistaa, ei millään, sano sille vouhottavalle äijälles että pitää turpansa kiinni.
 
Blue
[QUOTE="a.p";29906928]ei se mitään ottanut..en tiiä onko kyydissä olija ottanut rekkaria tms..mutta ei se mies kysynyt nimeä ei mitään.[/QUOTE]

No milläs se sitten sen tekee ja todistustaakkakin on, eli sen on todistettava väite todeksi ennen mitään syytteitä. Ihme äijä sulla kun ei tota tiedä.
 
"a.p"
Blue: Hänellä oli kyydissä nainen. Tottakai se mua vastaan on jos he haluavat hyötyä..Eihän se ensimmäinen kerta ole että valehdellaan. Koko ajan vaan odottelen poliisilta soittoa :(
 
"Vieras."
Minulle kävi samoin, ja kumpaakaan autoon ei tullut jälkeä. Eikä muitakaan jälkiseuraamuksia, vaikka toisemme tiedetään ( pieninpaikkakunta). Jos autoon ei tullut mitään jälkeä, mistä se vanhus sinua syyttäisi? Aika ihmeellinen ajatusmaailma miehelläsi.
 
Blue
[QUOTE="a.p";29906979]Blue: Hänellä oli kyydissä nainen. Tottakai se mua vastaan on jos he haluavat hyötyä..Eihän se ensimmäinen kerta ole että valehdellaan. Koko ajan vaan odottelen poliisilta soittoa :([/QUOTE]

Tuliko sille miehelle mitään autoonsa?
 
"a.p"
Mun autoon ei tullut. en tiiä siitä miehen kotterosta. Voihan hän väittää että hänen autoon on tullut jälki vaikka siinä olisi se ollut...kun ei se sen kummemmin omaa autoaan edes katellut ja mulla oli varmaan jonkin sorttinen paniikki :(
 
"Lissu"
Jos jompikumpi jotain syytettä tms olisi nostamassa niin poliisi olisi pitänyt kutsua paikalle kolarihetkellä. Ei sillä papalla sen enempää perustetta ole perään huudella kuin sinullakaan. Yhtä hyvin sinä voit sitten väittää että äijä oli umpikännissä.

Miehesi on aika idiootti. Kuka tuollaista jaksaa edes kuunnella.
 
[QUOTE="a.p";29906987]Nähtävästi hän on sitä mieltä että mokasin ja pahasti.. :( varmaan pelkää että joudun maksu mieheksi vaikka syytön olenkin[/QUOTE]

No mitä se mies aatteli papan sulla maksattavan ellei mitään tullu? Tyhjää? Eihän se voi alkaa väittää että maksaa pitäs jostain mitä ei oo.
 
Spray33
Tänään vanha mies peruutti minun autoon, mitään jälkeä ei tullut ja mies pyyteli anteeksi kovasti. En sitten ottanut nimeä enkä mitään kun mitään jälkeä ei tullut. Nyt mies on huutanut koko illan mulle että se mies voi nostaa mua kohtaan syytteen että olen ajanut miehen perään autollani.

voiko näin tosiaan käydä? Itkettää ja pelottaa ihan kauheasti.
Ilmoita siitä ite poliisille.
 
"a.p"
Minä en säikähdykseltäni edes katsonut sen miehen autoa...melkein tiesin että kotona oottaa sota tämmösen jälkeen. Voiko hän tehdä poliisille ilmoituksen jälkikäteen jos on ottaneet ylös mun rekkarin?
 
"Vieras."
[QUOTE="a.p";29907020]Minä en säikähdykseltäni edes katsonut sen miehen autoa...melkein tiesin että kotona oottaa sota tämmösen jälkeen. [/QUOTE]

Siis onko tuo miehen käytös teillä tavallistakin käytöstä???
 
On tuohonkin autoon toinen tullu persaukseen mutta kun mitää ei tullu, asia jäi eikä mittää oo kuulunu vuosienkaan perästä. Mua yritti 3v sitte joku pappa huijata maksajaksi mutta jätti siihen kun sanoin että pyydetääs poliisi paikalle. Sen viisaama jälki oli ensinnäkin väärässä kohtaa suhteessa siihen mistä se syytti ja väärän värinen. Eikä mun autossa ollu mitää viitettä siitä että oisin kolhinu. Tai sitten tuo kärri osaa liikkua itsekseen ja vaihtaa väriäkin.
 
Blue
[QUOTE="a.p";29907007]Mun autoon ei tullut. en tiiä siitä miehen kotterosta. Voihan hän väittää että hänen autoon on tullut jälki vaikka siinä olisi se ollut...kun ei se sen kummemmin omaa autoaan edes katellut ja mulla oli varmaan jonkin sorttinen paniikki :([/QUOTE]

Okei, no sitten tilanne on vähän eri, eli jos miehellä todistaja ja et katsonut tuliko hänen autoonsa jotain...
 

Yhteistyössä