Kokkaako mies teillä?

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
Meillä mies kokkaa vähintään yhtä usein kun mäkin. On parempi ruoanlaittaja kuin mä, ja osaa tehä lähes millasta ruokaa vaan. On keittiöalalla töissä vaikka mitään ammattia ei olekaan. Kokkaamisen oppinut äidiltään joka ruokki kolme ateriaa päivässä 14 henkiselle perheelle ja joka tekee älyttömän hyvää ruokaa.. Mies osaa tehdä tietty oman kulttuurin ruoat paljon paremmin kuin minä, mutta osaa myös kokata suomalaisia ja muita ruokia tosi hyvin, edelleen paremmin kuin mä.......... :p :whistle:

Viikonloput on miehen "kokkausvuoroja" ja kyllä se hyvä kokki on, vaikkakin on liian kokeilunhaluinen mun mieleen... Sen bravuurikin on muuttunut epäbravuuriksi, kun innostunu kokeileen uusia mausteita siihen. Jotain vanhaa kantsis säilyttää =)

No... Yrittänyttä ei laiteta, eli kokkaa tuo satunnaisesti.
Mutta ihan rehellisesti sanottuna, meillä mie oon kyllä parempi kokki... ja saan ruuat valmiiksi ilman, että mie tarviin käyttää jokaista mahdollista kippoa, kuppia, kattilaa ja pannua, joka talosta löytyy.

Kyllä kokkaa useinkin ja usein myös laitetaan ruokaa yhdessä.
g035.gif

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Meillä mies kokkaa vähintään yhtä usein kun mäkin. On parempi ruoanlaittaja kuin mä, ja osaa tehä lähes millasta ruokaa vaan. On keittiöalalla töissä vaikka mitään ammattia ei olekaan. Kokkaamisen oppinut äidiltään joka ruokki kolme ateriaa päivässä 14 henkiselle perheelle ja joka tekee älyttömän hyvää ruokaa.. Mies osaa tehdä tietty oman kulttuurin ruoat paljon paremmin kuin minä, mutta osaa myös kokata suomalaisia ja muita ruokia tosi hyvin, edelleen paremmin kuin mä.......... :p :whistle:

Ihan ku mun mies, paitsi että on Suomalainen...Siis syntyjään Suomesta :)
Kokki hän on siis mieheni. hän kyseleekin että mitäs herkkuja te naiset haluatte, niin ei aikaakaan kun ruoka alkupaloineen ja jälkkäreineen on valmis :)

Sen verran kokkaa, että kuorii perunat mulle valmiiksi keittämistä varten, kahvit keittelee...niin ja vie joskus heselle, mäkkärille tai hakee kotio pizzaa. Ei mua haittaa sen kokkaamattomuus, kun muuten tekee kotitöitä kiitettävästi.

Yhteistyössä