Kokkaako mies teillä?

Joo, jos ehdotan että lähdetään ulos syömään tai ostetaan jotain valmista, niin hän keksii jotain tosi helppoa kuten lihapullia yms. ja pyytää että tehdään yhdessä. Sitten hiipii olohuoneeseen ja aloittaa kokkauksen tv:n kaukosäädin kädessä. ;-)
Pikkuisen jo on helpottanut, menen aina viereen sohvalle istumaan ja odottelemaan milloin se kokkaus alkaa. Välillä ruoan valmiiksi saattaminen voi kestää tosi kauankin...

Meillä kans molemmat kokkailee tasapuolisesti ja melkein aina huseerataankin molemmat siellä keittiössä sen ruoan kimpussa...musiikki vaan soimaan niin on ihanaa siellä touhuilla yhdessä =) Hyvää ruokaa tuo mies tekee...itse olen joskus kokin ammattiakin harjoittanut... leipomisesta en tykkää, mutta isäntä taas tykkää siitäkin ja saa mutkin sitten yleensä innostumaan auttamaan. Sillä on kyl kans sama tyyli kuin Aurinkokunnan miehellä, että tiskiä on kyl enemmän kun tarpeeks ennen kuin ruoka ja leipomukset on valmiina :whistle: ja siivoukset sitte jää usein mulle :kieh: mutta paree se on kun sotkuisasti kokkaa kun ei kokkais ollenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Taru82:
Kokkaa,kokkihan tuo on ammatiltaankin.Teen minäkin ruokaa,mieheltä se vaan käy näppärämmin :D

Minä heitän peesin tähän... :D Mä teen vaan ruokaa jos on välttämätön pakko :laugh: Ja sillonkin mun bravuri on jauheliha-makaronimössö :laugh:
Mä kyllä sit on himputin hyvä apukokki, kuorin ja pilkon mielettömän sujuvasti *heh*

Kyllä kokkaa, koska on suurtalouskokki koulutukseltaan. Itse olen aika tumpelo ruuanlaittaja, mutta olen jo jotain oppinut tekemään. Nykyisin mies on töissä ja joko minä teen ruuan tai hän tekee töistä tullessaan.

Sama tilanne meilläkin TämäTyttö! Mies kokkaa ja minä siivoan (useimmiten, ei sentään ihan niin tarkkaa). Mies on paljon nopeempi ja tekee parempaa ruokaa. Sillä kestää 20 minsaa se, mikä mulla kestäs puol tuntia. Sit jos haluun jotain suomalaista (kun mies etelästä), niin sitte kokkaan minä vaikka Janssonin kiusausta....

Nykyään harvemmin, suhteen alkuaikoina oikeastaan aina ( mä en oikein tainnu osata, nolona myönnän ). Usein kyllä tehdään yhdessä tyyliin, mies lihakastikkeen, minä kasvis... Kakut leipoo mies, aina!

Kyllä kokkaa mielellään, jännittäviä ja hyviä ruokia tekee niistä aineksista mitä sattuu kaapista löytymään. Niinpä hernekeiton mausteena voi olla homejuustoa, ja makaroonilaatikkossa piimää... Koskaan ei voi tietää, mitä on päivän ruokana, mutta sehän tuo vain jännitystä elämään!

Ei kokkaa. Tai siis, ehkä pari kolme kertaa tän suhteen aikana kokannu. Ja kyllä se osaa laittaa ruokaa, mut mä en päästä miehiä mun keittiöön, saa nähä sit ku asutaan yhdessä ja on meidän keittiö..

Yhteistyössä