Mulla takana hätäsektio, hyvä kokemus jäi ja uudestaan voisin mennä. Pahin vaihe oli kanylointi, ne ei meinannu löytää suonta ja mulla oli kämmenselät ja käsivarret mustelmilla sit illemmalla

Puudutuksen laitto meni hyvin vaikka tärisin ku mikäki, pelotti niin paljon kun mieskään ei saanut tulla leikkaussaliin ja sit kun ne ei saanu sitä tippaa laitettua, ni pelotti se puudutuksen laittaminen et jos se sattuu yhtä paljon

(oon vähän höntti tän neulakammoni kanssa, mua ei se leikkaus pelottanu, ainoastaan ne saamarin neulat..) Vähän myös pelotti et mitä mulle tehdään koska en ollut perehtynyt ollenkaa siihen, millanen se leikkaus on. Olinhan koko ajan siinä uskossa et alakautta se tulee enkä halunnut sit lietsoo mitään pelkoa aiemmin et jos joudunkin leikkaukseen (ku kellään ei koskaan tunnu olevan mitään hyvää sanottavaa siitä, tuntuu et se on jotenki "väärä ja huonompi synnytystapa" jos joutuu leikkaukseen) joten vähän sen puoleen jänskätti maata siinä leikkauspöydällä. Mulla se leikkaus kesti vähän normaalia pidempään kun ne ei meinannut saada vauvaa ulos kun oon niin pieni, ni siinä ne sitä aikansa ulos survo mut missään vaiheessa ei ollut hätää että vauvalla ei ois kaikki hyvin. Mulle näytettiin vauvaa ihan kunnolla siinä mun vieressä, ite olin jotenki niin sekasin jännityksestä ja lääkkeistä etten oikein muista sitä. Heräämöön en joutunu, pääsin suoraan huoneeseeni johon iskä ja vauva tuli n.10min mun perässä. Seuraavana aamuna pääsin jo ite liikkumaan, mä puuduin vähän liikaa ni tunsin vasta yömyöhään mun molemmat jalat

Ylösnouseminen oli vähän tuskallista, mut kätilö autto tukemalla kainalosta etten ois repässy itteäni. Aluks vähän pyörrytti mut se meni ohi ku hetken istu. Söin ekat kaks päivää särkylääkettä ja sit riitti

Viikon päästä mies muistutteli ku kotona touhusin et muista että olit vasta leikkauksessa, se haava voi revetä jos et hidasta

Ja vaikka oon nyt jälkikäteen lukenu ja kuullu muiden huonoista kokemuksista, ni silti se ei oo millään lailla mulle mitään pelkoa saanut aikaan, mulla se meni hyvin ja tosiaan ei mua haittais jos uudestaan siihen "joutuisin", pääasia et se vauva sieltä ulos saadaan parhaalla tavalla sille vauvalle

nyt rv21 ja mun haavaa ultrataan aina silloin tällöin ettei se istukka kiinnity siihen arpeen ja mulle tehdään synnytystapa-arvio sit kun on sen aika