J
just joo
Vieras
"Nainen vastaa tinnille", vaikutat fiksulta naiselta, kerro nyt minulle onnettomalle, millainen on hieno puoliso sinun mielestäsi.
Kiitos jo etukäteen
))
Kiitos jo etukäteen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen hädässä!:Minut taidettiin jo tuomita siitä, että oletan, että mies ilmoittaa minulle menoistaan ja koska tulee yms. Minulle tämä on molemmin puolin reilu menettelytapa. Mies kokee tämän kontrollointina. Itse hän kuitenkin aivan samalla tavalla olettaa, että ilmoitan hänelle, mihin menen, kenen kanssa ja koska tulen. Minua ei häiritse, jos olen kavereiden kanssa menossa ja mies soittaa tai lähettää viestin kysyäkseen esim. miten menee yms. Miehen mittapuullahan tuokin olisi kontrollointia. Tarkistussoittojahan nuo ovat. Itse kun noin teen, olen heti penäämässä tilanneraportteja ja taas hän on se aikuinen ja hänellä on oikeus olla ja päättää omista asioistaan.
Mies vetoaa usein myös siihen, että olen mustasukkainen (varsinkin kun on kyse noista naisista) ja tällä tavalla tuomitsee mielipiteeni turhiksi. Kuitenkin hän itse baarissa on töninyt miestä, joka oli liikaa rintojeni lumoissa (hän ei kuitenkaan koskenut tai mitään lähestymistä edes yrittänyt tai ehkä ehtinyt yrittää). Mustasukkaisuutta kai tämäkin. Ja minun mielestäni ihan ok, kunhan ei liiallisuuksiin mene.
Hänelle itselleen on päivän selvää, että kun hän haluaa, hän menee kavereidensa kanssa baariin. Siis ilman minua. Olin järjestämässä pikkujouluja lähinnä kavereilleni ja mies tuntui haluavan mukaan. Niinpä kutsuin mukaan myös muutaman miehenkin kaverin, joista kuitenkaan ei aluksi tuntunut kukaan lyhyellä varoitusajalla pääsevän. Sanoin sitten miehelle, että ehkä pidämme kuitenkin bileet ihan minun kavereideni kesken, niin kuin oli oikeastaan tarkoituskin. Mieheltä alkoi tulla vitsi-muodossa olevia kommentteja siitä, miten häntä ei ollutkaan kutsuttu ja että hän oli pettynyt siitä. Lopulta siis kutsuin miehen ja pari kaveriakin pääsi mukaan. Mutta hän siis itse kuitenkin olettaa olevansa tervetullut minun illanviettoihini (ja kyllä hän onkin), mutta taas, jos minä oletan toisin päin, tuppaudun mukaan ja rajoitan.
Hänellä on hirveästi ideoita siitä, mitä hän haluaisi tehdä. Kavereiden kanssa tietysti voikin mennä pelaamaan biljardia tai baariin, mutta minun kanssani hän tahtoo yleensä jäädä kotiin ja katsoa passiivisena televisiota. Kun yritän ehdottaa jotain, mikään ei kiinnosta tai ei jaksa, ja kun pyydän, että hän sitten keksisi jotain, hän taas hermostuu, että hänellä on oikeus levätä ja olla aivan rauhassa. Ei siinä, voi levätä toki. Ei vain joka ilta. Käymme toki kahvilla ja joskus syömässä, mutta mitään muuta hän ei tunnu jaksavankaan. Mutta kun kaveri ehdottaakin samaa kuin minä edellisenä päivänä, niin kyllähän olisi kiva mennä.
Seksissäkin menee usein niin, että kun minä haluan, ei miestä voisi vähempää kiinnostaa. Kun minä sanon ei, hän joko ei luovuta ennen kuin myönnyn tai antaa asian olla ja on vaikka kuukauden ilman seksiä. Minä olen antanut myös olla, koska olen olettanut, ettei tee mieli (minun aloitteenihan eivät siis yleensä kelpaa), sitten hän onkin yhtäkkiä pamauttanut, että minä olen pihdannut kuukauden. Siis olen pihdannut, koska sanoin, ettei tee mieli kuukausi sitten...
En tiedä mitä peliä tämä sitten on...
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:"Nainen vastaa tinnille", vaikutat fiksulta naiselta, kerro nyt minulle onnettomalle, millainen on hieno puoliso sinun mielestäsi.
Kiitos jo etukäteen))
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen vastaa kun kysytään.:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:"Nainen vastaa tinnille", vaikutat fiksulta naiselta, kerro nyt minulle onnettomalle, millainen on hieno puoliso sinun mielestäsi.
Kiitos jo etukäteen))
Olkoon provo tai tosissaan, vastaus on sama: sinulle sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää oppinut:Luin kaikki kirjoitukset läpi, melko selkeä tapaus.
Tässä tapauksessa mies antaa ystäviensä kohdella puolisoaan huonosti. Ap kertoi, että mies on puhunut näille naisille heidän parisuhteestaan. Juontaako naisten käytös näistä ennakkotiedoista. Mies on antanut heille kuvan, että ap ei ole kunnioituksen ja arvostuksen arvoinen.
Ja kun hän ei näytä näiden ystäviensä läsnä ollessa arvostustaan ja rakkauttaan, mistä nämä ystävät saisivat mallia hyvälle kohtelulle.
Tietenkin, jokainen fiksu ihminen kohtelee toista kunnioittavasti ilman ohjeistustakin.
Ap ei voi vaikuttaa miehensä ystävien käytökseen, mutta mies voi, jos haluaa.
Parisuhteessa on ihan tervettä pitää toinen ajan tasalla menemisistään. Siinä ei tarvita mitään mustasukkaisuuksia tai kyyläämistä, vaan yksinkertaisesti se on vapaaehtoista kunnioitusta toista kohtaan. Kukaan normaali ihminen ei myöskään suutu siitä, jos puoliso soittaa kysyäkseen missä olet, jos ilmoitettu aikataulu pettää. Kysyjä voi ylireagoida, koska hän ei tiedä tilannetta, mutta vastaajalla ei ole mitään syytä vetää hernettä nenäänsä.
Tosiasioita ap:n tarinasta:
Mies ei kunnioita kumppaniaan. Hän on itse mustasukkainen ja kontrolloiva, muttei siedä itseensä kohdistuvaa kontrollointia. Hän ei selvästikään ole valmis sitoutumaan naisen haluamalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen vastaa kun kysytään.:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:"Nainen vastaa tinnille", vaikutat fiksulta naiselta, kerro nyt minulle onnettomalle, millainen on hieno puoliso sinun mielestäsi.
Kiitos jo etukäteen))
Olkoon provo tai tosissaan, vastaus on sama: sinulle sopiva.
No ei ollut provo, vaan sinun puolison hyvät ominaisuudet, mitkä ne olisivat?
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen hädässä!:Ensimmäinen nainen ei yrityksestä huolimatta oikein antanut mahdollisuutta tutustua.
Toiseen tutustuin ja pidin ihan ok tyyppinä, kunnes hän aloitti vi**uilun ja suhteeseemme sekaantumisen. Tuli esim. sanomaan minulle, kun selvittelimme ihan juttelemalla miehen kanssa riitaamme, että "Kuule, kyllähän sä ymmärrät, että teillä alkaa olla aika luovuttaa" (riita koski muuten sitä, että mies oli jälleen hups vaan! kadonnut naisen ja tämän exän kanssa illaksi, vaikka käsittääkseni meillä oli yhteisiäkin suunnitelmia). Mies oli siis vieressä. Silloin minulla paloi pinna, että jos kuitenkin kokeilisit vaan saada oman suhteesi toimimaan. Mies lähinnä järkyttyi minun kommentistani. Siis olimme miehen kanssa erillään heistä ja nainen ihan vartavasten tuli luoksemme vain sanoakseen tuon... Tuli hieman ulkopuolinen olo.
Alkuperäinen kirjoittaja &&&&&&&&&:pitääkö meidän nyt alkaa analysoida sulle että oliskohan mies alkoholisti.?
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen hädässä!:Yritän ottaa tauon niin, että saamme mietittyä, mitä elämältämme haluamme ja mikä suhteessa on mennyt pieleen. Tuntuu, että jos sen keksisimme, voisimme ehkä yrittää korjata tilanteen, jos se on mahdollista ja jos tunnepohjaa vielä löytyy. Siksi minä täällä lähinnä analysoin, että saisin syitä ja omaa päätäni selväksi. (Kiitos kaikille, jotka siinä ovat yrittäneet auttaa ja antaneet uusia näkökulmia asioihin. Jos kärsivällisyyttä ja ideoita vielä riittää, kuulisin niitä hyvin mielelläni vielä lisää. Tämähän on kuin terapiaa!)
Ehkä katkeruus on ainakin hieman vähentynyt... Ja piristin itseäni tänään myös hankkimalla ihan uuden kampauksen! =)