kokemuksia ciraftecin haalarista

nopeasti tänään pyörähdin prismassa haalari osastolla..ja remun haalarit ei ainakaan miellytäneet silmää!mutta nopeesti katsottuna ciraftec näytti ja tuntui hyvältä!
mutta kertokaa kokemuksia, miten vedenpitävyys. ja mihin haalria muuten vois verrata, lassietec. remu jonathan?
 
vieras
Paljon oli talvihaalareiden hinta? Meillä on välikausihaalari ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Syksyä taas ootellessa. Se ei likaannu, eikä todellakaan päästä vettä läpi.
 
Mun pitää varmaan hakea sellainen talvihaalari. Pojalle ostettu 116 cm Remu kun on niin iso, että menee vasta talvella 2010-2011 :D

Välikausihaalari meiltä löytyy tuota merkkiä. Pitää vettä hyvin: poika on käyttänyt sitä sadesäällä ja litimärässä nurmikossa.
 
kävin tänään kurkkaamassa kaupassa niitä tyttöjen haalareita..ja kyllä jäis meillä kauppaan!!huh huh!ei sitten yhtään mun makuuni..sellasta epämääräsitä beigeä/harmaata ja sit vpunasta..en ees osaa selittää.!
sen sijaan remun tyttöjen haalari oli nätti violettia ja vähän pinkkiä!
 
Kokemuksia vain yhdestä 74 senttisestä haalarista. Se oli söpö ja halpa, mutta mittasuhteet olivat ihan pielessä. Onneksi se oli ostettu vain rattaissa istumista varten. :) Kalliimmissa oli paremmat kaavat ja parempilaatuinen kangas.

Tämä haalari ei luvannut olla vedenpitävä eikä kyllä ollutkaan.
 

Yhteistyössä