Kokemuksia Cartexan lääkkeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Auttoiko nivelrikkoon, auttoiko kipuihin hidastiko nivelrikkoa? otin tänään ensimmäiset tabletit ja mielellään kuulisin kokemuksia jos joku on sitä jo pidempään käyttänyt

totta kai mä luin pakkausselosteen, en sitä kysynyt, vaan onko ollut apua siihen vaivaan mihin sitä syödään eli nivelrikkoon?
Ei mitään lääkettä uskaltaisi syödä jos pelkäisi ihan kaikkea, ja joka lääkkeessä lukee aina haittavaikutuksia sitä joutuu valitsemaan ottaako vähän riskiä vai kärsii näistä nivelrikon kivuista.
Nyt kiinnostaa vain kuulla niiden kokemuksia ketkä ovat käyttäneet tai käyttävä tätä lääkettä, kiitos !

Ota rauhassa, voin omakohtaisesti suositella. Polven nivelrikkoon käyttänyt nyt vuoden verran.hoitotauon välissä loppuvaiheessa kivut tulevat , muuten helpottaa oloa kummasti.

Hei, polven nivelrikkoon olen syönyt lääkettä vajaa 2 ja puoli kuukautta. Pystyn aika hyvin kävelemään ja jopa hiukan juoksemaan, mutta öisin on on aaltoilevaa kipua.. Jumppaus kyllä auttaa jonkinverran. Ikä on 64 vuotta ja muutoin terve. En ole havainnut sivuvaikutuksia, ja ihanaa kun voi taas kävellä aika normaalisti. Aion jatkaa kuuria, jos lääkäri siihen suostuu.

Vanha vasemman polven heikko polveni on alkanut nivelistä vaivaamaan nyt muutaman kuukauden aikana valtavasti. Entisenä aktiiviliikkujana uiminen on ainoa laji, jota tällä polvella voi harrastaa. Oikea polveni on terve. Työssä käyminen on nykyään raskasta. Haluan palata liikkumiskykyiseksi. En ole lihava enkä edes vakavasti ylipainoinen. Ikää on 55v. No, tämä on ollut liikkuvaisen ja aktiivisen elämäni pahin takapakki. Tästä valmisteesta toivon todellakin saavani apua. Ehdin jo kokeilla glukosamiinia, mikä ei auttanut minua lainkaan. Samoin serrapeptaasia, sekään ei auttanut minua lainkaan. Kolmas kerta toden sanoo, tätä toivon todella. Se, että saan konditiinista apua vasemman polveni nivelvaivaan.

Polven nivelrikkoon söin Kartexania varmaan noin vuoden. Puolitoista kk kesti kunnes kipu hellitti. Vuoden jatkoin ja vaihdoin luontaistuotekaupan glucosamiini+ kondroitiinisulfaatti+ MSM. Vaihdoin halvempaan siis. Koska kivut olivat poissa lopetin tablettien syömisen noin vuoden niitä popsittuani.
Nyt on lonkassa nivelrikko mutta polvet edelleen lievät nivelrikkoiset mutta oireettomat. Saiko kondroitiinisulfaatti tämän aikaiseksi.?
Nyt alan syödä lonkkaan samoja luontaistuote kaupan tabletteja- jospa niistä lonkkaankin apu?

Vanha vasemman polven heikko polveni on alkanut nivelistä vaivaamaan nyt muutaman kuukauden aikana valtavasti. Entisenä aktiiviliikkujana uiminen on ainoa laji, jota tällä polvella voi harrastaa. Oikea polveni on terve. Työssä käyminen on nykyään raskasta. Haluan palata liikkumiskykyiseksi. En ole lihava enkä edes vakavasti ylipainoinen. Ikää on 55v. No, tämä on ollut liikkuvaisen ja aktiivisen elämäni pahin takapakki. Tästä valmisteesta toivon todellakin saavani apua. Ehdin jo kokeilla glukosamiinia, mikä ei auttanut minua lainkaan. Samoin serrapeptaasia, sekään ei auttanut minua lainkaan. Kolmas kerta toden sanoo, tätä toivon todella. Se, että saan konditiinista apua vasemman polveni nivelvaivaan.
- Aloitin juuri 6kk kuurin alun ekan 3kk kokeilun jälkeen. Olen vasta 53, ei ylipainoa ja oik.polvi vahvasti vahingoittunut, työkulumat ja harrastukset. Lääkäri jo kysyessä haluanko kokeilla sanoi ettei joillain tunnut auttavan ollenkaan ja vaikutus tuntuu vasta pidemmän ajan käytön jälkeen. Aloitin ja ihan paras päätös, mulla vaikutus lähti käyntiin jo 7.tenä päivänä, turvotus laski, helpompi liikkua, ei paineen tunnetta polvessa kyykätessä/liikkuessa tai arkuutta öisin. Maksa arvoissa huomasi vähän nousua jo tuon kokeilun jälkeen (josta lääkäri oli varoittanutkin), aion jatkaa niin kauan kuin tehoaa kuureina ja säätelen vain ruokavaliota maksa-arvojen mukaan. Vahva suositus.

Paras niveltuote - https://proflexen.fi Ei tämä lääke heti vaikutakkaan , menee kuukausia mutta voin sanoa kokemuksesta ,että kannattaa jatkaa vaikka tuntuu ensin että ei vaikuta. Minulla vuosia polvet huonot ja nyt syönyt vuosia tuota lääkettä ja toimii

Viimeksi muokattu:
Söin 4 viikkoa ja lopetin. Polvien kipuun kyllä auttoi, mutta jalat turposi valtavasti, jalkapohjissa kunnon pallukat ja jalkoja kiristi niin että sattui, kävely hankaloitui. En lihonut vaan nestettä kertyi jalkoihin.

Yhteistyössä