V
vierailija
Vieras
Auttoiko nivelrikkoon, auttoiko kipuihin hidastiko nivelrikkoa? otin tänään ensimmäiset tabletit ja mielellään kuulisin kokemuksia jos joku on sitä jo pidempään käyttänyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakkausseloste täytyy lukea aina ennen kuin ostaa. Etkö SITÄ löytänyt yhdestä linkistä?siis en ymmärtänyt yhtään mitään näistä vastauksistanne miten ne edes liittyy CARTEXAN lääkkeeseen joka on tarkoitettu nivelrikkoon ?
Milloin se on tullut markkinoille? Ehkä olet ensimmäinen koekaniinino lonkan nivelrikkoon siitä haen apua, kukaan saanut apua?
Kyllä se voi ihan uusi olla, kun ei ole päivämäärää, milloin on hyväksytty. Tai ainakin se tieto on vajaa tuolla pakkausselosteessa:en tiedä milloin on tullut markkinoille, luulisin että ollut jo vuosia, ei lääkäri ainakaan maininnut että tää uusi lääke olisi
Miksi se sellaisen tiedon antaisi? Muuttaako se jotenkin määräystä?en tiedä milloin on tullut markkinoille, luulisin että ollut jo vuosia, ei lääkäri ainakaan maininnut että tää uusi lääke olisi
Nivelrikosta siellä oli, eikö se siihen ole tarkoitettu?eihän tuossa ollut sanaakaan tästä kysyjän mainitsemasta Cartexan lääkkeestä.
Ota rauhassa, voin omakohtaisesti suositella. Polven nivelrikkoon käyttänyt nyt vuoden verran.hoitotauon välissä loppuvaiheessa kivut tulevat , muuten helpottaa oloa kummasti.[QUOTE="vierailija, post: 31803075"Tosi hienoa lukea että joskus saa asialiseen kysymykseen myös asiallisen vastauksen! Riidankylväjät, menkää muualle.
- Aloitin juuri 6kk kuurin alun ekan 3kk kokeilun jälkeen. Olen vasta 53, ei ylipainoa ja oik.polvi vahvasti vahingoittunut, työkulumat ja harrastukset. Lääkäri jo kysyessä haluanko kokeilla sanoi ettei joillain tunnut auttavan ollenkaan ja vaikutus tuntuu vasta pidemmän ajan käytön jälkeen. Aloitin ja ihan paras päätös, mulla vaikutus lähti käyntiin jo 7.tenä päivänä, turvotus laski, helpompi liikkua, ei paineen tunnetta polvessa kyykätessä/liikkuessa tai arkuutta öisin. Maksa arvoissa huomasi vähän nousua jo tuon kokeilun jälkeen (josta lääkäri oli varoittanutkin), aion jatkaa niin kauan kuin tehoaa kuureina ja säätelen vain ruokavaliota maksa-arvojen mukaan. Vahva suositus.Vanha vasemman polven heikko polveni on alkanut nivelistä vaivaamaan nyt muutaman kuukauden aikana valtavasti. Entisenä aktiiviliikkujana uiminen on ainoa laji, jota tällä polvella voi harrastaa. Oikea polveni on terve. Työssä käyminen on nykyään raskasta. Haluan palata liikkumiskykyiseksi. En ole lihava enkä edes vakavasti ylipainoinen. Ikää on 55v. No, tämä on ollut liikkuvaisen ja aktiivisen elämäni pahin takapakki. Tästä valmisteesta toivon todellakin saavani apua. Ehdin jo kokeilla glukosamiinia, mikä ei auttanut minua lainkaan. Samoin serrapeptaasia, sekään ei auttanut minua lainkaan. Kolmas kerta toden sanoo, tätä toivon todella. Se, että saan konditiinista apua vasemman polveni nivelvaivaan.