Mirtatsapiinista kokemuksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miina ja Manu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nukkumiseen määrättiin ja toimi todella hyvin. Mä olin alipainoinen sillon ku sitä söin eikä vaikuttanu millään tavalla painoon. Aamut oli kyl hankalia, eka varttitunti oli aika tuskaa mut sit helpotti.

Mulla määrättiin masennukseen. Oloani ei tehnyt paremmaksi, mutta nukuin kyllä makeasti, enkä onneks kärsinyt tokkuraisuudestakaan. Lihonutkaan en, mutta turvotus olikin sitten ihan omaa luokkaansa.

Määrättiin masennukseen ja nukkumisvaikeuksiin. Helpotti kyllä nukkumista joo, mutta muuta en sitten olis tehnytkään. Olin ihan sairaan väsynyt koko ajan. Lisäksi lihoin niihin aikoihin jonkun reilun kymmenen kiloa. Se ei kyllä johtunut ainakaan pelkästään lääkkeestä mutta luulen että silläkin oli osuutensa asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22091986:
Missä vaiheessa masennuksen hoitoon tarkoitettu Mirtatsapiini kannattaa vaihtaa? Soitanko aivan terveyskeskuslääkärille?

Käsittääkseni ainakin pari kuukautta olis hyvä käyttää, että tietäis miten se vaikuttaa.
Jos et ole psykiatrin hoidossa, niin tk-lääkärihän nuo lääkeasiat sitten yleensä hoitaa.

Määrättiin mulla nukahtamisvaikeuksiin, käytin kahtena iltana ja kyllä nukutti... :p Mutta toisaalta mua sitten nukutti ihan koko päivän, että sen puoleen en tykännyt. Mun univaikeuksiin löydettiin sitten luonnollisempi lääke. Annostuksesta en muista, neljäsosan siitä tabletista otin vaan.

Yhteistyössä