Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Ei aktiivista koiraa voi ottaa pelkäksi lemmikiksi, hulluksihan se tulee. Pelkkä lenkkeily ei riitä, se tarvitsee tekemistä!
Esim. naksutin koulutus meillä on käytössä ja harjotellaan lisää koko ajan, käydään tuola agilityradalla ihan vaan kahdestaan harjoittelemassa... mitä muuta?