Mä en tiedä kuinka kauan tuota nuorempaa koiraa voidaan enää pitää meillä :| Täyttää 1kk päästä vuoden, eikä näytä mitään järkiintymisen merkkejä. Sen takia meillä on tehty lattia remontti koko kämppään, maalattu ja tapetoitu. Se repii kaiken mikä jää pöydille/lattioille kun lähdetään. Yleensä nostetaan ihan kaikki pois sen ulottuvilta, mutta sitten keksii jotain muuta.
Postit on aina revitty, välillä on revittey verhot lattialle...
Perjantaina ukko tuli ensimmäisenä kotiin, tietokonepöytä oli raahattu keskelle lattiaa
ja näyttö oli lattialla. Kaikki johdot oli revitty seinästä irti ja niistä vetämällä varmaan saanu pöydänkin siirtymään. Modeemia oli järsitty ja pöydältä melkein tiputettu tulostin |O
Mä en tiedä kuinka kauan tuota vielä jaksaa, mies olis jo kyllä aivan valmis siitä luopumaan, mutta mulle se on jo tullu niin tärkeäksi että päätös on todella vaikea :/ Mutta toisaalta meillä ei oo varaa koko ajan ostaa uusia tavaroita rikki menneiden tilalle :kieh: Seuraava osos on auton turvavyöt ja takaosan verhoilu |O
Postit on aina revitty, välillä on revittey verhot lattialle...
Perjantaina ukko tuli ensimmäisenä kotiin, tietokonepöytä oli raahattu keskelle lattiaa
Mä en tiedä kuinka kauan tuota vielä jaksaa, mies olis jo kyllä aivan valmis siitä luopumaan, mutta mulle se on jo tullu niin tärkeäksi että päätös on todella vaikea :/ Mutta toisaalta meillä ei oo varaa koko ajan ostaa uusia tavaroita rikki menneiden tilalle :kieh: Seuraava osos on auton turvavyöt ja takaosan verhoilu |O