meillä on noin 6kk:n ikäinen adhd koira. yksin ollessaan se syö kaiken,mitä vaan voi. tai siis yksin se ei ole koskaan, toinen koira kaverina. on ollut yksin kork.4tuntia. Meillä kans häkki,mut huutaa siinä niin ettei oo tosi.
Tiedän että sen kans täytyis "harrastaa" enempi,mut ku ei tunnit vuorokaudessa riitä joka päivä... Tän koiran piti olla meiän yhteinen hanke miehen kans, mut mies on vissiin 3 kertaa käyttänyt sen kusella ja nyt se inhoo koko koiraa,ku se syö kaiken. Olen kyl yrittäny selittää sille ,mikä auttais,mut ei se oo yhtään kiinnostunu tekeen ton koiran kans mitään. No kyl täs yksinki pärjätän :heart: onneks on kesä tulos,ni lapsia ei tarvi niin paljon pakata aina ulos mennessä.
Tiedän että sen kans täytyis "harrastaa" enempi,mut ku ei tunnit vuorokaudessa riitä joka päivä... Tän koiran piti olla meiän yhteinen hanke miehen kans, mut mies on vissiin 3 kertaa käyttänyt sen kusella ja nyt se inhoo koko koiraa,ku se syö kaiken. Olen kyl yrittäny selittää sille ,mikä auttais,mut ei se oo yhtään kiinnostunu tekeen ton koiran kans mitään. No kyl täs yksinki pärjätän :heart: onneks on kesä tulos,ni lapsia ei tarvi niin paljon pakata aina ulos mennessä.