Koirankakat ne koristaa kauniisti taas tienvarsia.Mahtavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Loore29:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Mun puolesta kaikki koirat vois ampua niin ei olisi tuotakaan ongelmaa!

Koirissahan se vika on. Aika taitava koira olisi jos itse kakkansa osaisi pussiin kerätä! :D Eiköhän se sieltä hihnan päästä lähde kerätäänkö vai ei.
Ei mua paskat ahista, kuhan ei keskellä tietä ole. Ojissa saa olla ja puskissa, mutta tieltä toivoisin jokaisen ne keräävän. Vaikka hulluahan se on pussiin ne laittaa mikä ei maadu mihinkään ja samalla valistetaan kuinka maailma hukkuu roskiin. Mutta ei niitä kiva ole lastenvaatteistakaan pestä, mutta enpä silti jaksa elämääni stressata koirankakalla joka kevät.

Mä olen käsittänyt että koirankakkapussit on maatuvia kuten biopussitkin. Vai meinasitko ,että oikeen jossain Valintatalon isossa muovarissa ruvetaan sitä pökälettä kanniskelemaan :D

Katsohan roskiksiin missä on pussiin kerättyjä kakkoja! Montako maatuvaa pussia siellä näet? :D Aika harva käyttää mitään maatuvia pusseja. Jopa täällä kaupungin puolesta järjestetyt pussipisteet tarjoavat sellaisia pusseja mitä ei ole maatuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä jos tapaan lenkkipolulla koiran ja sen omistajan, joka antaa koiransa paskoa keskelle katua, annan 2 vaihtoehtoa: Joko omistaja kerää jätökset pois tai sitten se saa luvan vaikka pistää sen poskeensä :)

no mitähän hyötyä tuosta on ! kohta joku koiran ulkoiluttaja laittaa ne sun poskeen ku menettää hermot tollaisen jäkättävän akan kanssa !

Yrittäköön, mut ei taida uskaltaa :whistle:
Sä taidat olla juuri niitä paskattajia, jotka antavat paskoa KESKELLE katua, yritystä edes saada paskoja ojan puolelle, no toivottavasti et tule mua vastaan hurttasi kanssa ;)

meidän koira ei todellakaa pasko mihinkää keskelle katua,menee ihan puskan juureen ja metässä käydää lenkillä! en pahemmin voi kävellä sinua vastaa vaikka kävelisin niin heittäisin ne sit sun naamaa! minä uskallan kyllä sanoa vastaan ja löytyy niitä monia muitakin ! luulet varmaan taas itsestäsi liikoja !

Miksi sä sit hermostuit jos sun koirasi ei pasko keskelle katua :laugh:
En mä ole väittänyt että kaikki koirat niin tekee, vaan joidenkin koirien omistajat ei välitä, sinä ilmeisesti välität.
Miksi siis hermostuit, jos ei ole aihetta :)
Mutta sun lauseestasi jo näki, että taidat olla sittenkin keskelle katua paskattaja :saint:

Mä en jaksa ymmärtää mksi tähän koirankakka asiaan AINA liitetään toi "no ihmiset heittää laisnsiruja ja ärsyttää". Joo,niin sekin ärsytää mua. kuten myös tupakan tumpit ja muut lontoonkuulumattomat roskat. Mutta nytei ollut niistä kyse, vaan koirankakoista jalkakäytävillä.

Uskon kyllä että moni ne kerääkin,mutta kun lähtee tohon ulos kävelee ni usko alkaa loppua ,kun niitä lönttejä on puolen metrin välein kummallakin puolella.

Ehkä siksi, että ne lasinsirut myös ilmaantuvat katukuvaan keväisin. Ne eivät maadu, eivätkä huuhtoudu pois sateella. Niinkuin kovin luonnolliset koirankakat. Mutta siinä olen kanssasi samaa mieltä, että keskelle katua ei kakkoja väännetä.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Mä jos tapaan lenkkipolulla koiran ja sen omistajan, joka antaa koiransa paskoa keskelle katua, annan 2 vaihtoehtoa: Joko omistaja kerää jätökset pois tai sitten se saa luvan vaikka pistää sen poskeensä :)

Huvittavaa. Ja mitenhän ajattelit toteuttaa nuo vaihtoehtosi?

Helposti, vähän aikaa omistajan kanssa keskusteltuani hän kerää hyvinkin kiltisti jätökset pois :)

Epäilen vahvasti asiaa. Joillakin tepsii, mutta kaikkia tuskin kiinnostaisi "keskustelu" ja sen jälkeen vielä siivota paskat pois.

Vanhat akat on niitä pahimpia jänkkääjiä :D

Mä en myöskään käsitä oli kesä tai talvi niin nää tietyt koiranomistajat kakattaa ne koiransa kävelytien tai polun reunaan. Samalla kun ihmisiä kävelee siinä ohi. Siis eikö järki ja koiranomistaminen vaan kulje käsikädessä? Ja jos heille asiasta huomauttaa niin saa todella ylimielisen vastauksen. Heillä kun on oikeus paskottaa rakkinsa ihan minne sattuu. Mutta meillä osaa pieninkin lapsi jo koiran nähdessään huutaa "häivy paskova rakki" Koiranomistajat on kun jehovan todistajat. Aluksi niitä sietää, mutta kun törmää tarpeeksi moneen alkaa vitutuskäyrä kohota.

Helposti, vähän aikaa omistajan kanssa keskusteltuani hän kerää hyvinkin kiltisti jätökset pois :)

Epäilen vahvasti asiaa. Joillakin tepsii, mutta kaikkia tuskin kiinnostaisi "keskustelu" ja sen jälkeen vielä siivota paskat pois.

Joita sinä tuskin saat "keskustelemalla" keräämään paskoja pois. Itse kokisin tilanteen lievästi naurettavana, kun joku mamma tulisi huutamaan naama punaisena, että minun pitäisi kerätä paskat pois tai "saisin luvan pistää paskat poskeen".

Jos joku tulee mulle urputtamaan koiranpaskan keräämisestä, varmasti kerään ja paiskaan sillä paskalla suoraan päin näköä! Sitäpaitsi mulla niin iso koira, että tarvitsisin lapion jos niitä kasoja alkaisin keräämään. Annan käydä tarpeillaan pusikossa tien SIVUSSA, ketä se haittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Mun puolesta kaikki koirat vois ampua niin ei olisi tuotakaan ongelmaa!

Koirissahan se vika on. Aika taitava koira olisi jos itse kakkansa osaisi pussiin kerätä! :D Eiköhän se sieltä hihnan päästä lähde kerätäänkö vai ei.
Ei mua paskat ahista, kuhan ei keskellä tietä ole. Ojissa saa olla ja puskissa, mutta tieltä toivoisin jokaisen ne keräävän. Vaikka hulluahan se on pussiin ne laittaa mikä ei maadu mihinkään ja samalla valistetaan kuinka maailma hukkuu roskiin. Mutta ei niitä kiva ole lastenvaatteistakaan pestä, mutta enpä silti jaksa elämääni stressata koirankakalla joka kevät.

Mä olen käsittänyt että koirankakkapussit on maatuvia kuten biopussitkin. Vai meinasitko ,että oikeen jossain Valintatalon isossa muovarissa ruvetaan sitä pökälettä kanniskelemaan :D

Katsohan roskiksiin missä on pussiin kerättyjä kakkoja! Montako maatuvaa pussia siellä näet? :D Aika harva käyttää mitään maatuvia pusseja. Jopa täällä kaupungin puolesta järjestetyt pussipisteet tarjoavat sellaisia pusseja mitä ei ole maatuvia.

Lisään vielä, että kyllä siellä vaan suurinosa näyttää olevan jotain vanhoja leipäpusseja, pakastepusseja jne. Markkinoilla moni ns. koirankakkapussina myytävä tuotekkaan ei ole maatuvaa. Ja mitkä taas on niin on sen verran kovahintaisia, että moni jättää ostamatta ja käyttää tavallisia pieniä muovipusseja.

Mutta siis kivahan se on ettei kukaan jätä kakkoja jalkakäytäville, ne roskiin sieltä tai sitten kakka tehdään ojan pohjalle tai metsään. Siellä jos joku astuu siihen, niin on voi voi... Oli se sitten minkä eläimen kakka.

AIVAN samaa mieltä, näin koiranomistajana!!! En ymmärrä miten helvetin vaikeeta on kumartua ja poimia leipäpussiin tms ne jätökset????????????????????????????????
Vitun laiskat paskat!
Siellä ne näkyy ja haisee ja kaikki sottaa ittensä niihin kun jotkut jopa paskovat keskelle katua!!!

Jos joku tulee mulle urputtamaan koiranpaskan keräämisestä, varmasti kerään ja paiskaan sillä paskalla suoraan päin näköä! Sitäpaitsi mulla niin iso koira, että tarvitsisin lapion jos niitä kasoja alkaisin keräämään. Annan käydä tarpeillaan pusikossa tien SIVUSSA, ketä se haittaa?

tästähän ei nyt ollut kyse.että ne kakit on siellä sivussa. vaan siitä että ne on siinä kulkutiellä selkeästi .

joo,mä olen tuo ap siis,en vaan jaksanut kirjautua ja ottaa heti mahdollista paskaa niskaani :xmas:

Niin ja sitäpaitsi mun koiran uloste on usein sen verran löysää, että leviää vaan siihen tielle jos sitä alkaa siitä kaivamaan. Ihan vapasti kaivakoon joku joka tykkää kakalla läträtä, mä en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Meidän kaupunkilehtemme tekstaripalstalla joku ruikutti kun omistaja keräsi paskat ja pani jonkun toisen roskikseen :saint: Mä olen tyrmistynyt :xmas:

Tämä on kieltämättä kanssa aika hauska ja olen ennenkin kohdannut tälläistä, että on alettu valittamaan kun koirankakkapussi on laitettu jonkun taloyhtiön roskikseen missä ei itse asu. Että ei hyvä ole mitenkään päin joillakin. :) Kai sitä ei laittaisi toisten taloyhtiöiden roskiksiin jos kaupunki laittas roskiksia tasaisin välimatkoin kävelyteiden varsille.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

tästähän ei nyt ollut kyse.että ne kakit on siellä sivussa. vaan siitä että ne on siinä kulkutiellä selkeästi .

joo,mä olen tuo ap siis,en vaan jaksanut kirjautua ja ottaa heti mahdollista paskaa niskaani :xmas:

no mutta kyllä vaan sitä valitusta satelee koirattomilta, vaikka vain penkkaan tai tien laitaan mahdolliseen pusikkoon veisi koiransa.

Joita sinä tuskin saat "keskustelemalla" keräämään paskoja pois. Itse kokisin tilanteen lievästi naurettavana, kun joku mamma tulisi huutamaan naama punaisena, että minun pitäisi kerätä paskat pois tai "saisin luvan pistää paskat poskeen".

Heh, en ole onneksi vielä joutunut paskaa kellee syöttelemään :D
Mä en ole myöskään ikinä kelleen joutunut vielä huutamaankaan.
Onko teilläpäin tosissaan noin junttia sakkia kun suomikaan ei mene perille :o
Sääli :(

no mutta kyllä vaan sitä valitusta satelee koirattomilta, vaikka vain penkkaan tai tien laitaan mahdolliseen pusikkoon veisi koiransa.

no sellaiset ihmiset ovat vaan elämäntapavalittajia -ei niistä kannata välittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa joo:
Noh mun tuttavan rappukäytävää koristi kerran ihmisen paska. Eikö olekkin ihanaa:)

Tota, tutkitko sä se sisällön vai mistä osasit erottaa että minkä lajikkeen paskaa se oli :D

ehkä hän oli itte sen siihen torttassut ? :D

hyi :x

Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa joo:
Noh mun tuttavan rappukäytävää koristi kerran ihmisen paska. Eikö olekkin ihanaa:)

Tota, tutkitko sä se sisällön vai mistä osasit erottaa että minkä lajikkeen paskaa se oli :D

Oletimme niin, koska koirat harvoin pyyhkivät perseensä iltalehteen.

Yhteistyössä