Koirankakat ne koristaa kauniisti taas tienvarsia.Mahtavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyllä on ihanaa. Meilläpäin kävelytiet on kautytaaltaan koiranjätöksissä. Yök. Ja kun lumet on sulanut siitä reunoilta,niin ne kakat on käytännössä ihan siinä tiellä.
Mikä ihme ja kumma on niin vaikeaa kerätä ne paskakikkareet pussiin ja viedä roskiin TAI kakattaa koiransa jonnekin metsikköön??
Oli kiva juttu kun taapero astui suoraan tuollaiseen miinaan kun en ihan ehtinyt lasta napata kiinni.
Mutta munhan vika se on ,kun en lastani vahdi ja kakka maatuu toisinkuin joku ihmisen heittämä muoviroska - näinhän te mulle kohta kerrotte.

Ja kyllä,maailmassa on pahempia -paljon pahempiakin - ongelmia ja haittoja,mutta just nyt kun olen jynssännyt pikkusten Kuomien pohjat koiranpaskasta puhtaiksi,niin Kyrsii.

Peesi. Yököttää ja ärsyttää. Kuka tunnustaa jättävänsä paskat keräämättä? Tuntuu hiukka turhauttavalta kerätä koiransa paskoja pientareelta, kun ympärillä on n.15 muuta läjää. Ja kun tänä vuonna on lunta ollut niin paljon, että kun koirat on kakanneet silloiselle pientareelle, niin nyt ne on keskellä jalkakäytävää.

Mä jos tapaan lenkkipolulla koiran ja sen omistajan, joka antaa koiransa paskoa keskelle katua, annan 2 vaihtoehtoa: Joko omistaja kerää jätökset pois tai sitten se saa luvan vaikka pistää sen poskeensä :)

olen ihan samaa mieltä siitä että koiranpaskat kuuluu kerätä, ja niin teen minä ! meillä on koira jonka paskat kerätään kun tekee julkisille paikoille kakat,mutta suurin osa lenkeistämme tapahtuu metsissä ja siellä nyt en pahemmin niitä keräile kun koira menee puskan juureen paskalle.

minun mielestä kaikken järkyttävintä on se kun ihmiset heittävät roskia maahan vaikka roskis olisi 5metrin päässä. mikä kumma siinä on että niitä roskia ei voi laittaa siihen roskikseen vaan ne pitää heittää maahan

Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Mun puolesta kaikki koirat vois ampua niin ei olisi tuotakaan ongelmaa!

No mä en koiria vihaa, mutta idioottiomistajia en siedä jotka ei aattele ollenkaan että ne kakatukset vois muutenkin hoitaa kuin niin että se läjä jätetään siihen tienvarteen.
Ihmettelen,kun aina kaikki koirienomistajat sanoo että kyllä minä kerään,mutta ei ne muut. Ois kiva joskus tavata tällanen "muu" joka tunnustaiskin oman paskamaisuutensa ( = kirjaimellisesti ) .

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä jos tapaan lenkkipolulla koiran ja sen omistajan, joka antaa koiransa paskoa keskelle katua, annan 2 vaihtoehtoa: Joko omistaja kerää jätökset pois tai sitten se saa luvan vaikka pistää sen poskeensä :)

no mitähän hyötyä tuosta on ! kohta joku koiran ulkoiluttaja laittaa ne sun poskeen ku menettää hermot tollaisen jäkättävän akan kanssa !

Kyllä mä jätän keräämättä, jos koira tekee ne pahimmassa lumimäärässä olevalle kukkulalle, jonne en todella pääse. Ja sille en voi mitään että ne sieltä sulavat sitten aikanaan kadulle. Sade tulee ja huuhtelee ne pois, toisin kuin ne joka vuotiset lasinsirut.
Kahtena keväänä olen koirani käyttänyt paikattavana eläinlääkärillä ja maksanut 200-400 euroa siitä että anturat on halki. Ja kyllä en siivoa kakkoja jos ne tehdään pellolle tai ojaan.

Sitä vastoin halveksin ihmisiä jotka heittävät kaiken luontoon.

Jos koirani tekee tarpeensa pientareelle johon yletän, toki sen siivoan, ja samaten jos se nyt jostain ihmeen syystä tekisi tarpeensa keskelle tietä. Mutta sitä ei ole koskaan tapahtunut.

Ottaa ne kakat nyt lumen sulettua päähän minullakin, mutta tiedän ettei niitä siinä pahimmassa lumimeressä voinut oiken siivotakkaan. Koittakaa kestää, kyllä ne kesäisin siivotaan kun niiden luo päästään. Toisin kuin ne sirut ja roskat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minun mielestä kaikken järkyttävintä on se kun ihmiset heittävät roskia maahan vaikka roskis olisi 5metrin päässä. mikä kumma siinä on että niitä roskia ei voi laittaa siihen roskikseen vaan ne pitää heittää maahan

Niin tai kerätään ne koiranpaskat pusiin ja heitetään se pussi sitten tienposkeen. Oi sitä koiranomistajien järjenmäärää!! Meilläkin talossa asuu niin fiksua väkeä että paskottavat puudelinsa suoraan pihalle, eikä taatusti kerää pökäleitä pois!

no mitähän hyötyä tuosta on ! kohta joku koiran ulkoiluttaja laittaa ne sun poskeen ku menettää hermot tollaisen jäkättävän akan kanssa !

Yrittäköön, mut ei taida uskaltaa :whistle:
Sä taidat olla juuri niitä paskattajia, jotka antavat paskoa KESKELLE katua, yritystä edes saada paskoja ojan puolelle, no toivottavasti et tule mua vastaan hurttasi kanssa ;)

Huvittavaa. Ja mitenhän ajattelit toteuttaa nuo vaihtoehtosi?

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

Niin tai kerätään ne koiranpaskat pusiin ja heitetään se pussi sitten tienposkeen. Oi sitä koiranomistajien järjenmäärää!! Meilläkin talossa asuu niin fiksua väkeä että paskottavat puudelinsa suoraan pihalle, eikä taatusti kerää pökäleitä pois!

Meuillä sitä koiran paskaa & kusta on ollut kiinni postilaatikoissakin kun on ollut paljon lunta, se on sit tosi kiva, kun posteissakin on pahimmassa tapauksessa koiran kusta :kieh: Pitäs varmaan mennä ite paskomaan koiranomistajien postilaatikoille.

Oikein itse vedän suoraan turpaan ja annan koiran syödä tollaset valittajat !

Yrittäköön, mut ei taida uskaltaa :whistle:
Sä taidat olla juuri niitä paskattajia, jotka antavat paskoa KESKELLE katua, yritystä edes saada paskoja ojan puolelle, no toivottavasti et tule mua vastaan hurttasi kanssa ;)

meidän koira ei todellakaa pasko mihinkää keskelle katua,menee ihan puskan juureen ja metässä käydää lenkillä! en pahemmin voi kävellä sinua vastaa vaikka kävelisin niin heittäisin ne sit sun naamaa! minä uskallan kyllä sanoa vastaan ja löytyy niitä monia muitakin ! luulet varmaan taas itsestäsi liikoja !

Ihanasti valuvat lumipnekoilta vetisinä kävelykadulle. Iso osa miksi en lähe keskustaan lasten kanssa kävelylle. Ite asutaan maalla ja täälä on joka torpassa koiria, useammassa enemmän kun yksi ja ei yhtään plöröä missään kävely reitillä. Koirat ei kuuluu kaupunki alueille kun aina on niitä ketä ei kiinnosta ja niitä ketkä ei sitä yhtö vahinkoa kerää kun ei ole pussia mukana tmvs.

Mä en jaksa ymmärtää mksi tähän koirankakka asiaan AINA liitetään toi "no ihmiset heittää laisnsiruja ja ärsyttää". Joo,niin sekin ärsytää mua. kuten myös tupakan tumpit ja muut lontoonkuulumattomat roskat. Mutta nytei ollut niistä kyse, vaan koirankakoista jalkakäytävillä.

Uskon kyllä että moni ne kerääkin,mutta kun lähtee tohon ulos kävelee ni usko alkaa loppua ,kun niitä lönttejä on puolen metrin välein kummallakin puolella.

Koirissahan se vika on. Aika taitava koira olisi jos itse kakkansa osaisi pussiin kerätä! :D Eiköhän se sieltä hihnan päästä lähde kerätäänkö vai ei.
Ei mua paskat ahista, kuhan ei keskellä tietä ole. Ojissa saa olla ja puskissa, mutta tieltä toivoisin jokaisen ne keräävän. Vaikka hulluahan se on pussiin ne laittaa mikä ei maadu mihinkään ja samalla valistetaan kuinka maailma hukkuu roskiin. Mutta ei niitä kiva ole lastenvaatteistakaan pestä, mutta enpä silti jaksa elämääni stressata koirankakalla joka kevät.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:

Helposti, vähän aikaa omistajan kanssa keskusteltuani hän kerää hyvinkin kiltisti jätökset pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Loore29:

Koirissahan se vika on. Aika taitava koira olisi jos itse kakkansa osaisi pussiin kerätä! :D Eiköhän se sieltä hihnan päästä lähde kerätäänkö vai ei.
Ei mua paskat ahista, kuhan ei keskellä tietä ole. Ojissa saa olla ja puskissa, mutta tieltä toivoisin jokaisen ne keräävän. Vaikka hulluahan se on pussiin ne laittaa mikä ei maadu mihinkään ja samalla valistetaan kuinka maailma hukkuu roskiin. Mutta ei niitä kiva ole lastenvaatteistakaan pestä, mutta enpä silti jaksa elämääni stressata koirankakalla joka kevät.

Mä olen käsittänyt että koirankakkapussit on maatuvia kuten biopussitkin. Vai meinasitko ,että oikeen jossain Valintatalon isossa muovarissa ruvetaan sitä pökälettä kanniskelemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koiranomistaja:
Kuka tunnustaa jättävänsä paskat keräämättä?

Minä tunnustan palstalla ihan rehellisesti tänäänkin jo toista kertaa, että en kerää. Enkä tule jatkossakaan keräämään. :saint:

Toisaalta olen edelleen sitä mieltä, että nimenomaan mun koiran paskat ei periaatteessa voi häiritä yhtään ketään. Ja jos niihin astuu, niin on edelleen ihan turha tulla mulle ruinuttamaan asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:

Helposti, vähän aikaa omistajan kanssa keskusteltuani hän kerää hyvinkin kiltisti jätökset pois :)

Epäilen vahvasti asiaa. Joillakin tepsii, mutta kaikkia tuskin kiinnostaisi "keskustelu" ja sen jälkeen vielä siivota paskat pois.

Yhteistyössä