Tarkoitan hötöllä sitä turhaa tavaraa, jota markettiruoissa on. Eli siis sitä mistä koira ei saa ravintoa ja joka siis tulee suoraan paskana ulos. Sitä ei eläinkaupan ruoissa ole ja siksi sitä täytyy antaa vähemmän kuin kaupan ruokaa=säästöä. Eli ei todellakaan ole koirakohtaista miten paljon paskoo. Kyllä se on vain ja ainoastaan siitä kiinni mitä sille koiralleen syöttää.Alkuperäinen kirjoittaja narsku:mikä tämän todistaa, että markettiruoissa on enemmän "höttöä" (mitä sillä nyt tarkoitatkaan)?Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä en lähtis ketään arvostelemaan siitä että ostaa koiran ruoat kaupasta, mutta itse en ostaisi. Kun niissä nimittäin on usein pelkkää höttöä, eikä todellakaan oikeita määriä protskuja ja vitamiineja. Eikä eläinkaupan ruoat tule yhtään sen kalliimmiksi, itseasiassa päinvastoin. Ne kun on ilman niitä höttöjä, niin ruokaa tarvii antaa paljon vähemmän ja iso säkki on kyllä ihan edullinen muutenkin. Vielä yksi etu on "hötöttömyydessä", nimittäin koira kakkaa harvemmin ja vähemmän kun ei ole joutunut syömään turhaa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja2:Juu, lemmikkipalstalla saa lukea aika usein tuota.Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Kukaan ei uskalla virallisilla koirapalstoilla myöntää, että syöttävät kaupan halvinta luppaa tms. koska miä kalliimpaa ruokaa syötät, sitä parempi omistaja olet.
Jos syötät markettiruokaa, et välitä hurtistas ollenkaan.
Naurettavaa mutta totta.
niin ja se on ihan koirakohtaista. Joku p*skoo enemmän lemmikkiliikkeen ruoista ja joku taasen enemmän markettiruoista =)
itse olen molempia syöttänyt koiralleni ja sama määrä sitä sontaa tulee kummistakin
koira kasvaa oikein ja on terve, vaikka marketin "paskaa" onkin saanut.
Eron huomaa ainoastaan hinnassa.
Se mitä meillä meni ennen rahaa, 140?/kk koiran ruokaan, on nyt tippunut n 30?/kk
ja kaksi isoa säkillistä syö kuukaudessa toi meidän hirmu
Ja kuten jo edellä sanoin, niin en ala arvostelemaan marketin ruokaa syöttäjiä. En todellakaan väitä etteikö koira olisi myös niillä terve,mutta esim. kaikki koirankasvattajat kuitenkin suosittelee eläinkaupan ruokia.
Tuntuu vaan uskomattomalta tuo sun säästösi. Me ostetaan koiralle iso säkki, josta koira syö reilun kuukauden (tarvitsee ainoastaan aamulla 3 dl ja illalla 3 dl). Se säkki maksaa noin 50-60 e. Jos taas kaupasta ostan, niin säkki menee hetkessä kun tarvii isompia määriä. Olisko sulla ollut väärä annostus eläinkaupan ruuassa? Sen nimittäin yksi ystäväni laskikin että eläinkaupan ruoat tulee edullisemmiksi. Tietty voihan tuo olla merkkikohtaista, meillä on Nutra Nuggets ruokana.