koirakysymyksiä (tiedäntiedän ettei oo lemmikkipalsta,mut senkin uhalla :D)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
onko teillä koiralle koko ajan tarjolla kuivamuonaa? vai onko teillä koirillekin selkeät ruokailuajat? :)

(mulla on kyselyikä,kiva et jaksatte vastailla! on niin mukava lueskella erilaisia kokemuksia ja oon nytkin oppinu huomattavasti uutta tästä ketjusta,en ookaan ihan kaavoihin kangistunu :D )
Ruoka-ajat, eli aamu ja iltaruoka. Koira oksentaa jos annetaan kerran päivässä, oksentaa siis jos maha tulee tyhjäksi.

heinäkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kaksi koiraa, narttuja tarkoituksella. Syövät koiranruokaa joskus saavat jotain ruoanjämää. Joka paikkaan saavat mennä, oikeastaan edellytänkin että nukkuvat vieressä. Aina kun tulee pentu taloon, otan sängystä jalat pois siksi asti kunnes pääsevät hyppäämään sänkyyn.
Pssst meille saattaa olla tulossa pentuja...borderterrieri
Sulla on varmaan todella likaset lakanat....YÖKS!!!

labbis
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
1.) onko koiranne uros vai narttu? miksi valitsitte tietyn sukupuolen?
- Uros, ei vain haluttu narttua sottaamaan verellä paikkoja. Ei ollut mielessäkään kuin että uros sen olla pitää.

2.) syökö koiranne teidän "jämäruokia" vai vaan omia ruokiaan?
- Koira syö pääasiassa vain omia pöperöitään, joskus saa makkaraa tai lihapullaa jos jää. Herkkävatsainen kun on, niin kaikki ylimääräinen pistää massun sekaisin.

3.) saako teillä koirat tulla sänkyyn/sohvalle? onko teillä koiralla oma paikka?
- Koiralla ei ole mitään asiaa sänkyyn eikä sohvallekaan, sillä on tuoli mihin se saa könytä. Kun silmä välttää se kyllä koittaa aina petiin tai sohvalle kyhnätä, ja tuijottelee sieltä onnettoman näköisenä että ei kai joudu pois. On oikea sohvaperuna.
- Omaa paikkaa ei ole, mutta se on asia mikä olisi pitänyt opettaa heti pentuna tullessaan tehokkaasti. Sen olen huomannut.
nää kolme on sellasia kysymyksiä joihin oon saanu aika outojakin vastauksia ja siks kysyn täältä :whistle:

kiitos jos jaksat vastata =)

Alkuperäinen kirjoittaja heinäkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kaksi koiraa, narttuja tarkoituksella. Syövät koiranruokaa joskus saavat jotain ruoanjämää. Joka paikkaan saavat mennä, oikeastaan edellytänkin että nukkuvat vieressä. Aina kun tulee pentu taloon, otan sängystä jalat pois siksi asti kunnes pääsevät hyppäämään sänkyyn.
Pssst meille saattaa olla tulossa pentuja...borderterrieri
Sulla on varmaan todella likaset lakanat....YÖKS!!!
:LOL:

Ootko sä kuullut että lakanat voi vaihtaa? Ne voi muuten vaihtaa ihan niin usein kuin itse haluaa :saint:

1. narttu. Oisin kylläkin uroksen ennemmin ottanut juoksujen takia mutta vaaleita pentuja oli vain narttuja ja mustaa en halunnut koska raukalla ois niin kuuma kesällä (hyvä peruste ) :D

2.Omaa ruokaansa ja joskus saa lasten jämät. eikä tosiaankaan ole eläinkaupasta sitä kalleinta...

3.sänky ja sohva kiellettyjä paikkoja jonne tuo ittensä änkee jos silmä välttää :/ Makkari ja olkkari nyt portin takana ainakin tän pentu ajan

Yhteistyössä