Tyttö leikki koiran vieressä, enkä huomannut että ois mitään sille tehnyt.Yht´äkkiä meidän koira ( saksanpaimenkoira, ikää n 10v ) ärähti tytölle :/ Ikinä aiemmin ei ole moista tapahtunut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja g:oisko koira kipeä?
Alkuperäinen kirjoittaja g:oisko koira kipeä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä nyt vaan jätä hetkekskään niitä kahdestaan, tiedä mitä se koira tekee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pelästykö koira jostain syystä tilannetta?
Tuli vaan mieleen et joskus noi eläimet on niin omissa ajatuksissaan kans et saattavat pelästyä ja siks puhua yllättävästi
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun likka oli suunnilleen kaks, ku koira oli safkaa ja nappas likkaa naamasta vahingossa, ihan silmän viereen(tottunut puolustaa ruokaa kissoilta) olin tappaa veitsellä kyseistä rakkia, mut en raaskinut ja tuo koira on tytön paras kaveri vieläkin....
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:kipeyttä epäilisin minäkin. koskettele koiraasi rauhallisessa tilanteessa ja tarkkaile reaktioita
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun likka oli suunnilleen kaks, ku koira oli safkaa ja nappas likkaa naamasta vahingossa, ihan silmän viereen(tottunut puolustaa ruokaa kissoilta) olin tappaa veitsellä kyseistä rakkia, mut en raaskinut ja tuo koira on tytön paras kaveri vieläkin....
pelottava tilanne ollut teillä silloin :/ olisin ymmärtänyt jos olis koira ollut ruokakupilla, koska meilläkin kissoja ja koira kyllä puolustaa ruokakuppiaan, mutta tämä tapahtui olkkarissa

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun likka oli suunnilleen kaks, ku koira oli safkaa ja nappas likkaa naamasta vahingossa, ihan silmän viereen(tottunut puolustaa ruokaa kissoilta) olin tappaa veitsellä kyseistä rakkia, mut en raaskinut ja tuo koira on tytön paras kaveri vieläkin....
pelottava tilanne ollut teillä silloin :/ olisin ymmärtänyt jos olis koira ollut ruokakupilla, koska meilläkin kissoja ja koira kyllä puolustaa ruokakuppiaan, mutta tämä tapahtui olkkarissa
Juuh..... mul oli jo koira alla ja puukko kädessä kylppärissä, mut ajattelin sit., että vahinko tuo oli ja vaikka oli tollainen juttu, niin tyttö pitää silti koiraa parhaimpana kaverinaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Kyllä minäkin ärähdin koiralle tuossa meidän tilanteessa :ashamed:
elä soimaa ittees ei koira välttämättä näytä kipeyttään kovin helposti meillä vanha koira oli mestari huijariAlkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:kipeyttä epäilisin minäkin. koskettele koiraasi rauhallisessa tilanteessa ja tarkkaile reaktioita
Nyt tuntuu pahalle...jos koira on kipeä, eikä me olla huomattu mitään :/
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Oliko se oikein sellainen vihainen ärähdys vaiko varoitus murina että mees kauemmas? Jos oikein vihainen oli, niin tarkkailisin kyllä niitä kipuja. Meillä oli 12v koira, (joka oli kyllä kipeäkin, lääkittykin, ennen kuin pari viikkoa sitten pääsi paremmille niityille laukkailemaan) saattoi kyllä ärähtää sellaisen "en tykkää" murinan kun lapsi kiipeili selässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Oliko se oikein sellainen vihainen ärähdys vaiko varoitus murina että mees kauemmas? Jos oikein vihainen oli, niin tarkkailisin kyllä niitä kipuja. Meillä oli 12v koira, (joka oli kyllä kipeäkin, lääkittykin, ennen kuin pari viikkoa sitten pääsi paremmille niityille laukkailemaan) saattoi kyllä ärähtää sellaisen "en tykkää" murinan kun lapsi kiipeili selässä.
koira ärähti ja sit tuli toinen ääni päälle...sellanen haukahdus, mut ei normaali haukahdus...en osaa oikein sanoa et olisko ollu varoitus murina vai ei
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Koira voi myös ruveta kyseenalaistamaan lapsen johtajuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Oliko se oikein sellainen vihainen ärähdys vaiko varoitus murina että mees kauemmas? Jos oikein vihainen oli, niin tarkkailisin kyllä niitä kipuja. Meillä oli 12v koira, (joka oli kyllä kipeäkin, lääkittykin, ennen kuin pari viikkoa sitten pääsi paremmille niityille laukkailemaan) saattoi kyllä ärähtää sellaisen "en tykkää" murinan kun lapsi kiipeili selässä.
koira ärähti ja sit tuli toinen ääni päälle...sellanen haukahdus, mut ei normaali haukahdus...en osaa oikein sanoa et olisko ollu varoitus murina vai ei
Varoitus tuo varmaan oli. Mutsin koiratki saattaa "ärähtää" likalle, jos ne on väsyneitä ja likka on energinen ja yrittää saada leikkii. En oo moksiskaan siitä