A
"alma"
Vieras
Toi on kyllä harvinaisen päätön idea. Joku opiskelija voisikin alkaa tuollaiseksi kesäpiiaksi, mutta aikuinen ihminen, jolla on omat lapset!
Mutta vastauksena kysymykseen, itse voisin ajatella sopivan korvauksen olevan n. 500/vko.
Mutta vastauksena kysymykseen, itse voisin ajatella sopivan korvauksen olevan n. 500/vko.