kohtutulehduksen antibiootit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan nenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin oli sama tilanne viimevuonna. Pelkkä vatsakipu alavatsalla ja epäily että ois kohtutulehdus. Samat antibiotit määrättiin. (Muista ettet ota tippaakaan alkoholia kuurin aikana! Ei edes siiderilasillista)

Mulla oli kohtutulehdus pari vrk synnytyksestä, oireita kuume, kipu alavatsalla ja crp lähes 70. Söin kuurin noita samoja antibiootteja ja imetin normaalisti. Kuurin loputtua meni viikko pari ja tulehdus uusi, taas samat mömmöt ja normi imetys. Vauva itki masuvaivojaan tasan kuurien ajan, sen jälkeen ei toistaiseksi ainakaan muuta ongelmaa, ikää hänellä nyt 1,5-vuotta.

Mulla oli kans todella paha kohtutulehdus sektion jälkeen ja juurikin kefexin ja trikozol olivat antibiootteina! Mulla meni maha aivan sekaisin! Mitään en oikeestaan uskaltanut sen 3vkon aikana laittaa suuhuni kun kaikki tuli samantien vetenä ulos!:( Imetyksestä ei kukaan kyllä sanonut että siitä voisi olla haittaa! :0 kannustettiin vain jatkamaan ja ei vauva kyllä masuvaivoja mielestäni itkenyt normaalia enempää! vauvalla oli kyl kans ekan viikon oma ab-kuuri mutta liekkö se vaikutti asiaan..

ja mulla meni siis eka vkon suoneen lääkkeet, viikon söin kotona ja sit jouduin taas sairaalaan suonensisäisille..