Kohtu taaksepäin kallellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minni

Jäsen
31.05.2004
398
0
16
Tietääkö kukaan mitä meinaa kun on taaksepäin kallellaan oleva kohtu?
Onko silloin vaikeampi tulla raskaaksi? Jos tuo on totta niin olisiko jotain hyviä asentovinkkejä tai muita mikä voisi "nopeuttaa" raskaaksi tuloa...? Olen kuullut, että lähetyssaarnaaja asennossa ei helposti silloin tulisi raskaaksi, liekö se toota?

Mulle on muístaakseni sanottu että kohtu on yläosastaan kääntynyt taaksepäin, siis siinä ois sellanen ihan "taite" ja nyt jo kahden lapsen äiti... Ihan "ummikkona" sanoisin että ei kai sillä kohdun asennolla voi olla merkitystä raskaaksi tulemisen kannalta, vaikuttasko ennemminkin siihen mihin kohtaan kohtua se hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy ja sitä kautta istukan paikkaan, mahan kasvuun ja muotoon odotusaikana jne. Mutta nämä siis ihan mun ajatelmia, en tiedä onko mitään tekemistä totuuden kanssa.

Minulla kohtu kalleellaan taaksepäin, mutta raskaaksi tuloa ei haitannut yhtään. Molemmilla kerroilla heti tärppäsi. Ainoa ongelma on tullut siitä että kierukkaan ei saatu laitettua kun kohtu kääntyy 90 asteen kulmaan

Minulla myös, mutten usko että vaikuttaa raskautusmahdollisuuksiin. (kolmatta itse odotan ja muutaman kuukauden tekemisen jälkeen aina tärpännyt) Tilastotietoja ei kyllä ole.
Masu ei välttämättä tule niin nopeasti esiin odotusaikana, kun mahtuu kasvamaan siellä piilossa.

Mulle kans sanottu, että kohtu on taaksepäin kallellaan. Kaksi lasta meilläkin ja heti on tärpänny. Eihän se kohdun asento vaikuta mitenkään hedelmöittymiseen. Itselläni vauvamasu on pysyny pitkään aina salassa. Joko se johtuu kropasta tai siitä kohdusta.

Ilmeisesti se vaan parantaa mahdollisuuksia kun minullakin taaksepäin kallellaan ja tärpännyt jo kahdesti heti kun mahdollista?

Sitä en usko että rakasteluasento niin kamalsti vaikuttaa... kyllä se sperma tiensä löytää.

Mulle sanottiin esim. YTHS:llä että taaksepäin on ja joskus on ollut spekulaatiota siitä, että vaikuttaisi miten helposti raskaus käynnistyy. Mulla kesti 8 kk, mutta en usko että sil kauheesti merkitystä on. Viimeisin käynti oli Diacorilla, jossa lääkäri (ensimmäinen mies sellainen) totesi, että ei oo ees taaksepäin kääntynyt ja ihan höpöä muutenkin koko juttu. Ihmettelin, kun kaikki sanonut aina että taaksepäin kääntynyt..kuulemma niin saatetaan luulla jos vähän tavaraa virtsarakossa (?), jos muistan selityksen oikein. Mutta en sitten tiedä mikä on tämä yksi mieslääkärikommentti vs. monta naislääkärin kommenttia, kukakohan on paras asiantuntija :laugh:

Yhteistyössä