Kohtu taakse kallellaan ja raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja want to be mom
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
on näin. ne fertestitkin tehdään aamusta. sitä ollaan palstalla monesti ihmetelty et miks on noin et toiset aamulla ja toiset päivällä, mut mistäpä sitä tietää...
me tehtiin esikoista 1v3kk, ja tätä tokaa 1v6kk.
Tuliko sitten luomuna vai hoitojen avustuksella?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mullw on mainittu, että kohtu on taaksepäin kallellaan. Lapsettomuus oli selittämätöntä. Kukaan ei koskaan sanoanut, että tällä asialla olisi merkitystä. Luomuna onnistuttiin lopulta, vaikka oli hoitojakin takana.

Vuosi on pitkä aika. Kannattaa hakeutua oman mielenrauhan vuoksikin tutkimuksiin. Useimmat onnistuvat ja jos vikaa löytyy niin suurin osa vioistakin on korjattavissa.

Onnea matkaan!
Kiitos kannustuksesta!

Löytyikö teillä tutkimuksista mitään? Mihin hakeuduitte tutkimuksiin ja kauan ne kesti? Osaisitko auttaa minua tuon ylemmän kysymyksen suhteen, eli miten ja minne tutkimuksiin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mei:
Mulla kans taaksepäin kallistunut kohtu. Kaikki kolme lasta saaneet nopeasti alkunsa.
Kuin myös. mä kyllä vähän avitan simpparaukkoja matkanteossa, nostan jalat ja takamuksen ylös että pojat tajuaa mikä on oikea suunta...

hermian haamu
Jos olet opiskelija, niin ei muuta kuin yths:lle yhteyttä. Yleensä suosittavat sitä vuoden yritysjaksoa, mutta voihan siellä gynellä käydä juttelemassa ja tsekkaamassa perusjutut.

Terveyskeskustakin voi käyttää, siellä vaan tuppaa olemaan tavis lääkäreitä ja gynet kuitenkin on sen alan spesialisteja.

Kohdun asennolla ei ole ratkaisevaa merkitystä raskautumisen kannalta. Papan ottamiseen se vaikuttaa enemmänkin taaksepäin kallistunut kohtu kääntää kohdunapukan hankalasti johonkin suuntaan vinoon ja sit sitä pitää "kaivaa" esille, jotaa saa otettua en näytteet.

Kohtu kallellaan
Ei tuolla ole vaikutusta raskauteen, syy on ihan jossain muualla. Olen tuosta kysynytkin joltain asiantuntijalta, koska itsellä sama juttu... Paitsi, että tulin raskaaksi ilman että yritin.

Mulla ei ainakaan ole vaikuttanut asiaan moinen. Viikolla 22 kukaan ei kyllä olisi raskaana olevaksi väittänyt, vaikka mitat silloin tyyliin 168/58. Maha oli piiitkään piilossa ennenkuin pullahti esiin. Mutta en tiedä johtuu tuosta kallellaan olevata kohdusta, että supparit on molemmista tuntuneet vain selässä.

takaa
täytyy myös liittyä suureen joukkoon eli mulla kohtu taaksepäin myös kalleellaan. 3 lasta (+1 keskenmeno)ja tulleet suht nopealla yrityksellä 1-6 kk

en tiedä vaikuttaako mutta mulla myös supistukset tuntuneet pahemmin selässä kuin vatsassa.

Yhteistyössä