P
peesi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:minulla on myös ja lääkäri on minulle ainakin sanunut että sillä ei ole mitään merkitystä juuri minkään muun kuin gynetutkimusten kannalta.
Sama täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:minulla on myös ja lääkäri on minulle ainakin sanunut että sillä ei ole mitään merkitystä juuri minkään muun kuin gynetutkimusten kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:minulla on myös ja lääkäri on minulle ainakin sanunut että sillä ei ole mitään merkitystä juuri minkään muun kuin gynetutkimusten kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:on näin. ne fertestitkin tehdään aamusta. sitä ollaan palstalla monesti ihmetelty et miks on noin et toiset aamulla ja toiset päivällä, mut mistäpä sitä tietää...
me tehtiin esikoista 1v3kk, ja tätä tokaa 1v6kk.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Mullw on mainittu, että kohtu on taaksepäin kallellaan. Lapsettomuus oli selittämätöntä. Kukaan ei koskaan sanoanut, että tällä asialla olisi merkitystä. Luomuna onnistuttiin lopulta, vaikka oli hoitojakin takana.
Vuosi on pitkä aika. Kannattaa hakeutua oman mielenrauhan vuoksikin tutkimuksiin. Useimmat onnistuvat ja jos vikaa löytyy niin suurin osa vioistakin on korjattavissa.
Onnea matkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Mei:Mulla kans taaksepäin kallistunut kohtu. Kaikki kolme lasta saaneet nopeasti alkunsa.