KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
No onneksi olkoon, Berry, mullakin niitä hailakoita viivoja juoksentelee kolme täällä kotona...Laihdutus sun nyt täytyy ilmeisesti vähäksi aikaa jättää, mutta terveellisen syömistavan ylläpitäminen onkin nyt vielä paljon tärkeämpää. Tuu sitten takas, kun mahdollista, eiköhän me täällä vieläkin yritetä sitä 40 kg sulatella :LOL: :LOL:
Itselläni meni lauantain lisäksi höpöksi vielä sunnuntaikin, joten lahdutustulos +-0. Mutta eipä masennuta, taas uus viikko, uusi into, vaan eipä oo vielä koskaan ollut eka kilo näin tiukassa, ikäkö se tekee kepposet? jos mulla ei oo enää aineenvaihduntaa olemassakaan?
Olo oli joka tapauksessa viikonloppuna rasvaa ja suklaata syötyäni aivan kamala, joten nyt taas pientä nälkää, olo on ainakin mulla paljon parempi.
 
Juuh, pyritään siihen, ettei paino juurikaan nousisi raskauden aikana. Täytyy nyt vielä kuitenkin testailla loppuviikosta ennenkuin täysin uskon tuloksen :whistle:

Käyn täällä teitä tsemppaamassa joka tapauksessa =)
 
Onnea Berry haamusta! :) :flower: Mullakin yksi haamu tuossa köllii vaunuissa. Mulle muuten lääkäri sanoi esikoisen jälkitarkastuksessa että raskaana saa laihtua(laihduttaa)!! Siis terveellisesti syömällä ja liikkumalla. Kuopusta kun odotin, niin paino nousi viikkoon 34+2 vain yhden kilon verran, niin synnärillä sitten paino oli tippunut seitsemän kiloa odotuksen lähtöpainosta! Että siinäkin mielessä älä meitä jätä :D

Omiin punnituksiin, paino näytti 114,8 eli takkiin tuli muutama sata gramma. Ja tänäänkin päivä lähti käyntiin parilla suklaanpalasella... :( Mikä siinä on, ettei millään malti olla syömättä, jos kotona on jotain hyvää!!!
 
Ai niin, aamulla pamahti selkä. Aloin nostamaan esikoista syöttötuoliin niin johan sattus!!! Huuto ihan pääsi. Nyt sitten hyvää asentoa saa hakea, ettei niin kovasti sattuis. Ihanaa vielä kun isäntä aiko tehdä vain 12 tunnin työpäivän. Lähtee töistä illalla klo 19, käy kaupassa ja työmatka niin on kotona iltakasin jälkeen :|
 
heipä hei!
puntarilla kävin tänään ja -1 kg viikossa!!! joo liian kova tahti on nyt,mutta kun olin vähän heikoilla eväillä tässä 4-5 päivää, joten kai se sitten sitä...
Mulla ei tuu kyllä herkuteltuakaan, kun lähinää nälkä on häipynyt kokonaan ja täytyy muistutella itseään että syö hyvä ihminen ainakin se 3 krt päivässä. Hirvittää vaan nostaa noita hiilareita, kun nälkä kuitenkin pysyy näin hyvin pois, mutta toisaalta taas tuntuu että onko ihan oikein näinkään??
No kolme viikoa takana ja melkein 4 kiloa pois!! Jee se on kivaa, mutta onhan täsä mistä pudotakin.
Onnittelut plussasta, sillä kai se niin menee että plussa on aina plussa vaikka vähän haalea olisikin.Minulla ainakin 2 kertaa ollut niin. :flower:
 
Kiitokset onnitteluista =) Ei vaan oikein itselle vieläkään tunnu todelta koko juttu, kaippa sitä pikku hiljaa ajatukseen tottuu ja uskoo. Väsymys on iskenyt, eilenkin otin päikkärit alkuillasta ja vaikka yöunet oli hyvät, taas väsyttää.. Täytynee tuon kuopuksen kanssa ottaa yhdessä päiväunet kohta puolin.

Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta!

Satanen on rikki! :wave: =) Aamun saldo 99.6.
Se on paljon vähemmän kuin vuoden takainen 133.
;)

Vaikka on se kumma, että kun muutos on hidas, niin sitä ei tahdo itse havaita. Tietysti vaatteet ovat kasvaneet, mutta omakuva on samanlainen kuin 30 kg sitten.

Useampi työkaveri on huomautellut ihan viime päivinä, mikä on ihan mukavaa. :) Kerkisinkin jo ihmetellä, että eikö mitään muka näy päälle päin.
 
tossuliini
Kiitti! Mun ei sitten onneksi tullut syötyä hirveästi mitään erikoisia herkkuja, täytekakkuja on vielä kylmässä, samoin voileipäkakkuja, tänään pitäisi tulla vieraita jotka söisi niitä mutta huomenna ainakin tulee ja se mitä jää sitten niin ne syödään omalla porukalla.
Mulla iski selkään viime yönä joku kramppi jo kapakassa, oli kiva kävellä kotiin selkä kipeänä mutta onneksi sitten pääsin tänne mutta jouduin ottamaan pari särkylääkettä että sain nukuttua. Mulla oli naisvieras viime yönä joka sitten odotti tossa meidän terassilla kun tulin ja tultiin sisälle, tuli syötyä broilerpyöryköitä ja salaattia jota meinaan nytkin mennä syömään. Pakko jotain saada suuhunsa, otin kyllä aamulla palan (ei iso) voileipäkakkua.
 
Voileipäkakkua minä en voisi vastustaa, en millään! Sitä saa niin harvoin, että kaikki on syötävä mikä näkyy, jos näkyy! :D

Nyt sujuu yllättäen hyvin ottaen huomioon, että on viikonloppu. On niin armoton flunssa, ettei ole minkäänlaista maku- eikä hajuaistia. Tein uutta ruokaakin tuossa pari tuntia sitten, ja valittelin perheelle, etten ole yhtään maistanut, enkä tiedä millaista on, kun en maista.

On se jotenkin ankeaa - aina välillä mieleen tulee, että mitähän hyvää sitä suuhunsa laittaisi, ja sitten tajuaa, että ihan turha ajatellakaan, koska makuaistia ei ole.
 
Kääk puntaripäivä ja saldo plus miinus nolla :eek: . Joskin voi johtua siitä kun viimeviikolla kerroin, että olin edellisen viikon heikoilla eväillä niin suurin osa siitä kilosta olikin nestettä joka oli haihtunut. Mutta eikun uudella innollla jatkoa. 4 viikon saldo kuitenkin melkein 4 kiloa niin ihan hyvin pitkällä ajalla. Joskin täytyy myöntää että kun odottaa tätä puntarointipäivää ja paino ei ole hievahtanut suuntaa eikä toiseen , se masentaa, mutta eipä auta. Eipä anneta tämän ketjun muuten tippua kovin alas, tsempppiä me pitkän linjan puurtajat, kyllä me tästä kavennutaan!!!
 
Moikka!

Täällä painoa oli enemmän kuin viikko sitten. Maha on kyllä turvonnut kamalasti, että oisko sitten turvotusta... Mutta täällä siis kevätvauvaa mitä ilmeisimmin odotellaan, tällä viikolla soittelen neuvolaan. Edelleen pihalla kuin lumiukko tästä uutisesta, kai sen jossain vaiheessa todeksi uskoo?

Tsemppiä kaikille!
 
Berrylle onnea ihanasta uutisesta! :flower:

Suloinen, maanantai on mun mielestä huonoin mahdollinen puntaripäivä, koska viikonloppuna itse kukin varmasti syö paremmin kunnon ruokaa ja lisäksi vielä vähän herkutteleekin (jopa ottaa vähän viiniä tai sidua). Vaikka pikku ekstrasyönti ei lihota, niin kyllä se näkyy painona, ennenkuin poistuu.

Siksi ainakin minusta parempia puntaripäiviä on ke, to ja pe.

Itsellä tänä aamuna hämmästyttävä luku, 98.6. Johtunee siitä, että viikonloppuna ei ollut mitään mieltä syödä, kun ei mikään maistunut miltään. Väkisin söin sitten ruisleipää kalkkunaleikkeleellä, omenaa ja tyttären ruuan jämiä, mitä hän nyt sattui lautaselle jättämään.
 
Niin on varmaan ihan totta että turvotusta on viikonlopun jäljiltä, mutta kun joka kerta on se sama päivä niin aika luotettavahan se on se lukema pitkällä aikavälillä. siis eihän sitä pitäisi edes puntaroida kuin korkeintaan kerran viikossa mahd harvemminkin.
 
Mulla näytti puntari aamulla 114,6 eli 200 grammaa miinusta viime viikkoon. Ihme kyllä kun taas on tämä emäntä syönyt kaikkea muuta kuin terveelllistä. Aloitin kyllä viime viikolla jumpan, joten väkisinkin tulee tunti erilaista liikuntaa viikossa. Kävelylle en ole vielä päässyt, mutta selkä on kuitenkin jo aika hyvä.

Onnea muuten Snautseri kaksinumeroisesta painosta!!! Varmaan on kiva kattoa puntaria kun on enää kaksinumeroinen paino, vaikka pudottamista onkin vielä :)

Berry Tuliko sitten vähän niinkuin puuntakaa tuo pikkuinen plussa? :) Miekii tässä tajusin, että mulla rupeaa kans vauvakuume taas nousta, vaikka vauva on tuo neitikin vielä. Jos kuitenkin odottelis vielä tuonne seuraavan vuoden puolelle :)
 
Onnea Snautseri! Olet jo hyvässä vauhdissa kohti 8:lla alkavia lukuja!
Onnea Tossuliini! Olet jo hyvässä vauhdissa kohti 6:lla alkavia lukuja!
=) =) =) vitsi, vitsi, ei saa suuttua.
Itselläni meni päin pyllyä, oli reissuviikonloppu, käytiin parin päivän lomalla, syötiin, juotiin ja namiakin meni pari pussia, tulos: 108 kiloani olivatkin muuttuneet 110 kiloksi! uskomatonta, vaikka kituutan viikot ja viikonloppuna löysään päivän tai kaks, en laihdu sitten grammaakaan. nämä lisäkilot toivon olevan kaljaturvotusta, juon nimittäin todella harvoin alkoholia. Nyt ei ole onneksi muuta juhlaa tai erikoisaikaa tulossa, kuin parit synttärit, muunmuassa omani, joten eiköhän tästä taas päästä jaloilleen, mutta nyt on kyllä motivaatio hukassa, niin tyrmäävät oli nuo lukemat! Tämän päivän kieriskelen itsesäälissä, huomenna olen jo uusi ihminen!
 
hopeapaju: Hieman joo ylläriplussa, vaikka sanotaanko näin, hieman tuli tulella leikittyä pedin puolella :whistle: Ja jotenkin kun asennoiduin niin, että sitten vasta vauvayritys mahdollinen, kun kiloja pudonnut tarpeeksi, tottakai kävi näin ;)

Toivon vaan, että raskausaika sujuisi ilman suurempia ongelmia, kuopuksen loppuodotuksen ongelmat kuitenkin vielä hyvin muistissa.

Täytyypä huomenna punnita uudelleen, vieläkö on sen +1kg viime viikkoon..
 
Noh, kuis meillä menee? Kaikki käyvät kurkkimassa, mutta kukaan ei kirjoita mitään, kyllä minä tiedän... kun sitä itsekin teen... ;)

Tämä viikko on meikäläisellä kuukauden huonoin, turvoksissa varmaan ja silleen. Yksi tuhti iltaruoka + pakollinen lounaskin oli, joten alaspäin menoa ei ole ollut, mutta edelleen alle satasen ollaan. :)

Jokohan tossuliini on toipunut synttärikemuista normaalielämään?

Kiitos kommenteista ja kannustuksesta! :flower:

Tsemppiä ja hyvää mieltä kaikille. :hug:
 
tossuliini
Terve!

Olen joo toipunut, kilo takasin, olin kyllä tota osannut odottaakin niin ei se sillai masentanut. Tuli otettua silloin perjantaina oikein kunnolla pitkästä aikaa (2 v edellisestä kapakkakäynnistä) mutta ihme, ei ollut krapulaa kuiteskaan. Mutta tuli syötyä kaikenlaista vaikken isoja satseja kerralla syönytkään mutta moneen otteeseen kuiteskin. Nyt on vaan otettava itteään niskasta kiinni ja ruveta tosissaan yrittämään että toi paino tosta rupeaisi putoamaan. Kävin kuntosalillakin tiistaiaamuna ja oli ihan kivaa, taidan mennä ens viikollakin, käyn pelkästään nyt aluksi kuntosalilla ja tulen kotiin suihkuun kun on niin lyhyt matkakin, uimahalli on tien toisella puolella. Mutta jos sitten ens kuussa lisäisi sen uinnin siihen vielä, pitäisi vaan saada kunnon uikkarit kun noi vanhat ovat jotenkin menneet sellaseen kuntoon etteivät meinaa pysyä päällä. Mutta nyt menen.
 
Saako tulla mukaan? Lähtöpaino 93kg maaliskuussa 05, nyt paino tänä aamuna 81kg tavoite 60kg ensi kesäksi. Välitavoite 70 kg 6.12.2007 koska sillon ois Thaimaan reissuun lähtö 2 viikoksi B) ja bikinit ajattelin siellä vetästä päälle(toivottavasti). Eli nyt pitäis saada se kilo viikossa vähintään pois. 2 viikossa olen saanut nyt 2.6kg pois :D
 
tossuliini
Moikka!

En tiiä kuka kävi teistä tuolla Mitäs nyt?-osiossa harmaana kirjottamassa viestiä mun alotukseen että "pitäis varmaan pitää taukoa"? Mutta se jotenkin lohdutti mua sillä ettei mun tartte täältä olla pois koska täällä tää meno ei ole sellaista kuin tuolla toisessa osiossa, siellä saa paskaa niskaansa aivan alvariinsa kun kysyy ihan asiallista asiaakin. Toi nyt meni asian vierestä mutta olisi kiva tietää että kuka sen kirjotti niin saisin kiittää sitä ihmistä täällä, en viitsi sinne toiseen osioon mennä kirjottamaan ainakaan kuukauteen, käyn kyllä kattomassa ne kirjotukset mutta en osallistu kun kuiteskin saa paskaa niskaansa jos jotain yrität asiallista kirjottaa.
Mutta mitä tulee laihdutukseen niin jumissa ollaan ja tiukasti. Mutta eiköhän se tästä lähe vielä alaspäin menemään meinaan toi paino, ei se voi ikuisuuksia jumitella, vai kuinka?
 
Tervetuloa Kirppunen, sulla onkin hienosti lähteny painoa :) Tossuliini Kyllähän se paino välissä jumittaakin, saattaa "pitkänkin" aikaa jumittaa, mutta kun vain sitkeästi jatkaa hyvällä linjalla niin kyllä sen pitäs alaspäin taas vierähtää :)

Jännittävää, huomenna on punnituspäivä ja aika hyvää lupas puntari eilen aamulla, tosin tein pannaria, toivottavasti ei pahasti vaikuta painoon :) Torstain "jumppa" on ihana, askelmittari oli viimeks matkassa ja tunnissa kerty askelia vain reilu 4000, mutta hiki tuli ja kivaa oli, se tärkeintä :) Vieläkö itsensä sais lenkille raahattua. Nyt kun olis paremmat vaatteetkin siihen tarkoitukseen.
 
Puntarissa käyty ja paino 80.8kg, eilen tuli mussutettua ranskalaisia, nugetteja, salaattia majoneesilla, tosca kakkua jne... Lenkillä ravannut nyt 3 päivänä, vähintään sen 6 kilsaa kävelly. Nyt jalat niin kipeet ettei kykene lähtee lenkille :headwall:
Tänään alkaa taas iltavuoro viikko töissä, ajattelin jos söisin aamupalan ja lounaan normaalisti, sitten päivälliseksi ja iltapalaksi Nutreilett keittoa, saas nähädä miten käy.
Kuis muilla menee?
 
MUlla alle 90 kg:a tänä aamuna!! Tarkalleen 89.5, joten alaspäin mennään jippii!!! Vimeviikolla olikin usko koetuksella, kun puntarin lukemat ei hievahtaneet mihinkään suuntaan.

On muuten yllättävän vaikeaa saada toi puoli kiloa pois viikossa, kun aina sanotaan ettei imetysaikana saa laihduttaa enempää ku 500g/vko. Jotenkin oon aina aatellu, että ei saisi laihdutaa olenkaan... Joten oon sitten syönyt sen edestä :LOL: :LOL: :LOL:

Jep mutta innolla vaan kaikki mukaan, kun tuntuu että tää ketju hiljenee ihan kokonaan.
 
Jees, mullakin hyvä päivä tänään :) Puntari näytti 112,6 eli kaksi kiloa miinusta, hyvä me!!!

Neitikin tänään kääntyi ekaa kertaa masulleen! Poika vain järjesti pienen yllätyksen, ilman vaippaa vipelsi menemään ja näin ollen kakkasi meidän sänkyyn :x
 

Yhteistyössä