KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Taas olen täällä, toivottavasti viimeistä kertaa. Että ottaa pattiin kun se mun edellinen laihdutuskerta meni persiilleen niin sanotusti ja arvot on heitelleet mitä sattuu. Verensokeri on ollut hieman koholla aamuisin mut jos se tosta nyt sitten tippuisi. Mä jouduin käymään sokerirasituskokeessakin mut onneksi ne tulokset oli siedettävät eli ei vielä diabetesta. Arvatkaa vaan huokaisinko helpotuksesta kun kuulin tulokset viikko sitten mun terkkarilta? Nyt sitten ollaan taas tässä tilassa että pitäisi saada pudotettua aika reippaasti koska sitä kertyi enemmän kuin edellisellä kerralla joten on isompi homma saada pudotettua.
Alku näyttää nyt suhtkoht hienolta, eilen kävin vaa'alla niin oli viikossa pudonnut 2,8 kg ja vyötäröstäkin pikkasen ja tuon pudotuksen ansiosta tippui mun painoindeksi alle 40:een, vielä viikko sitten se oli yli 40. Mutta tästä on hyvä aloittaa. Kertokaa mulle miten ootte pärjänneet omien kilotaistelujenne kanssa, olisi kiva tietää.
 
Kyllä sitä täällä notkutaan.. eilen oli ryhmä.. nyt pitää tehdä 2 kk tavoite.. Ens kerralla käydään niitä läpi... Jos tavoittelis sitä 5 kilon pudotusta.... Eilen aamulla muuten vaaka näytti tasan 90kg... :D


JA TERVETULOA TOSSULIINI TAKAISIN... nyt sitten uudella innolla kilojen kimppuun! :heart:
 
Jaahas!!
Kotia on palailtu!! Olihan se sitten loppujenlopuksi ihan kiva käydä kotona, vaikka meillä aina sillointällöin niitä konflikteja tuppaa olemaan porukoiden kanssa. Tällä kertaa onneksi ei ollut!!!!
Siellä ei tosiaan nettiin niin vaan mennäkään, joten meikäläinen on ollut niin nettipimennossa että... Vieroitusoireita ainakin tuntui olevan, taidan olla nettiriippuvainen, kun monesti päivässä ajatteli, että voi kun pääsis lukemaan teidän kirjoituksia. :LOL: :LOL:
Hiihtelin kovasti siihen saakka kunnes sain sellaiset rakot kantapäihin, ettei sitten enää toivoakaan hiihtää. Nyt ajattelin lähteä sitten kotona sivakoimaan, kunhan tuo miehen puolisko kerkeää katsoa noita poikia.

Niin ja TOSSULIINI, kiva kun tulit takaisin tänne meidän joukkoon, aina mahtuu mukaan!!!!!!
 
tossuliini
Voi ihanaa miten kiva vastaanotto mulla! Mä yritän nyt tsempata tätä pudotusta sillai että kevääksi sais niin paljon pois että jotain vanhoja vaatteita mahtuis päälle. Olis se hienoo saada farkut kesäksi jalkaan mutta edetään nyt pikku hiljaa ja berry76, käyn kohta kattomassa viestit niin tottakai tulen takasin kerhoon, ilman muuta.
 
tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
tossuliini Me ollaan paljon tuolla kerhon puolella, laitan sulle yksityisviestillä salasanan, niin voit hakea jäsenyyttä! Tervetuloa takaisin, mä oon sua kaipaillutkin :hug:
Onkos se tuolla kerhon puolella vai mistä mä löydän sen? Auta mua, please!
 
Minska80 :flower: Hyvin sulla paino tippuu, onnea!

Mulla on taas vähän paino noussu :ashamed: mutta uskoisin että sen tekee se,
että mulla alko TAAS menkat! :headwall: ja vatsa on heittäytyny vallan toimimattomaksi!

Vali, vali ja seli, seli.... Antakkee anteeksi!
:ashamed:
 
Heippa Äippä-85!

Juu me ollaan tuolla kerhon puolella aika paljon.... sinne on ollut helpompi kirjoitella vaikeistakin asioista ja ei ole kaiken kansan nähtävillä! Kertoisitko hieman itsestäsi...? Mitkä tavoitteet?? Mitenkä tosissasi olet? Lopetatko jo parin päivän päästä... siis mitenkä motivoitunut olet! Vois vähän muidenkin mielipidettä kuunnella päästetäänkö kerhoon mukaan.. Älä ota mitenkään henk koht. mutta toisten kanssa ollaan tunnettu pitemmän aikaa!

Kirjoittele vaan tänne julkisemmalle puolelle niin tutustutaan paremmin! :heart: Uutta verta kaivataan aina ja vinkkejä laihari urakkaan!
 
Elikkäs minun "painohistoriassani" on paljon samoja piirteitä kuin mitä aikasta monella muullakin teistä, mitä nyt tätä ketjua oon lueskellu. Eli ekaksikin tämä ongelma on ollut murrosiän jälkeen aina. Melkoista jojoilua on painon kans ollu yläasteelta saakka. Viimeset 4 vuotta voin sanoa, että on kärsitty jo ihan oikeasta painoONGELMASTA, koska kiloja on ollut tasaisesti sadan molemmin puolin. Tällä hetkellä n. 112 kg.

Lapsia on siunaantunut kaksin kappalein. Ensimmäisen kohdalla minulla ei raskauden aikana diagnosoitu raskausdiabetesta, vaikka silloinkin sokerirasituksessa paastoarvo oli raja-arvo..Toisen lapsen kohdalla olinkin sitten jo raskausajan sokeridietillä ja paino ei raskaudessa noussutkaan kuin viitisen kiloa. Nyt olen suurin piirtein siinä alkupainossa ennen kuin toinen lapsi ilmoitteli tulostaan. Nyt pitäisi vaan pystyä tsemppaamaan itseään samalla tavalla, jopa paremmin, kuin silloin kun tuo tyttö oli vielä mahassa, ja senkin hyvinvointi oli paljon enemmän vielä minusta kiinni. Nytkin tosin pakko miettiä vielä paljon vauvaa koska imetän, niin liian kovalla tahdilla en laihduttamaan halua rueta. Imetystukilistan sivuilta luin juuri, että puoli kiloa viikossa olisi sopiva tahti. Ja varmasti liian kovaa laihdutusta ei ole se, jos osaisi jättää herkut lähes tyystin pois ja lisätä liikuntaa...Ja tosissani tässä on oltava, jos meinaan sen diabeteksen unhoittaa. Sokerirasitustesti taas vauvan ollessa puolivuotias motivoi kyllä nyt tsemppaamaan. Siihen on siis nyt n. 4 kk aikaa, eli ihan hyvin ennättää ryhdistäytyä. Tavoitetta tälle kerralle en varsinaisesti ole asettanut, ensimmäinen välietappi olisi päästä alle sadan kilon. Lopulline tavoite on siinä kilomäärässä, kun minusta itsestä tuntuu hyvältä. Kuulostaa kliseiseltä, mutta en osaa mitään tiettyä kilomäärää asettaa, vaan haluaisin löytää semmosen "hyvänolon painon".

Olin joskus mukana (esikon syntymän jälkeen, eli -05) semmoisessa pinossa kuin "pino yli 80 kg painaville" täällä ihan samalla palstalla ja siitä oli kyllä ihan kivasti hyötyä. (eihän kukaan muu muista kyseistä?)Samaa toivoisin nytkin, että teidän kannustus auttaisi, ja että toisaalta teidän "läsnäolonne" tsemppaisi parempiin suorituksiin, kun haluaisi niitä miinusmerkkisiä tuloksia tänne tulla ylpeänä kertomaan. Niin ja en tietenkään ota mitenkään henk. koht., kysykää vaan nyt lisää mitä haluatte minusta tietää niin kerron mielelläni. =)
 
Hei!
Äippä-85, minunkin puolesta olet tervetullut. Uutta verta kaivataan, ja on tosi kiva mitä enmmän on kirjoittelijoita, näitä kun kiva lukea!!

Tuo "pino yli 80 kiloisille", en ole ihan varma oisinko siihen silloin ennen kuopuksen syntymää kirjoitellut, mutta taisi ola juuri se pino, johon kirjoittelin, ja muistaakseni pääsin sitten alle sen 80- lukeman. Juuri ja juuri ja sitten tulin tarkoituksen hakuisesti raskaaksi ja kilot palasivat korkojen kera.
Nyt oon sitten pudotellut tuosta elokuun lopusta jotain 16 kiloa, mutta vielä ois matkaa tavoitteeseen, jonka olen asettanut 65:een kiloon.
Mutta ilman muuta kaikki uudet, tervetuloa vaan mukaan.
 
Huomenia....

Meidänhän pitäis olla otettuja kun haluat "liittyä meihin!" Kai meidän jutuissa on joskus ollut jotain järkeäkin! :LOL:

Lukaisin oman tekstin läp ja tarkotukseni ei ollut todellakaan olla noin tyly!!!! :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä