KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!!

Masennus valtaa mielen... Plussaa oli tullut viikon aikana, vaikka en oo muuten muutanut juttuja, kuin vaan lisännyt paljon liikuntaa :eek: :eek: :eek: , edellisellä viikolla lapset sairastelivat, enkä päässyt käymään tavanomaista vaunuilulenkkiä, ja nyut sitten oon liikkunut senkin edestä. Niin tässä on sitten tulos: 79,8 kg, monta sataa gramma plussaa, tämä on tuskaa.
Joo tiedänhän minä senkin, että kun paljon alkaa liikkua, nestetä kerääntyy kudoksiin, mutta siltikin se on aina yhtä kauheaa kun tulee tälläinen plussa merkkinen tulos.
No jospa se taas sitten ensi viikolla näyttäisi parempia lukemia. Olihan se viimeviikon saavutus jo niin mukava kun alle 80 kilon, ja aika paljon olikin viimeviikolaa miinusta, nyt kuitenkin kahden viiikon aikana on lähtenyt lähes kilon.
Mitenkäs muut, kuinkas menee. Mulla oli sellainen salainen haave, että pääsis 77 kiloon pääsiäiseksi, mutta enpä nyt sitten tiedä, tiukkaa tekee!
 
hei minä en pääse tuonne kerhopuolelle, siihen tulee vaan että et ole kirjautunut ja tämä sivusto vaatii salasanan. Ja vaikka kuinka yritän kirjautua uudelleen, ei se onnistu!! Enköhän osaa käyttää tuota vai mikähän tässä nyt on?
 
Oletko laittanut siihen sen salasanan? Ja kannattaa kirjautua tuolla keskustelujen etusivulla, ainakin ennen jos kirjautui täällä 'keskusteluissa' niin ei muka ollutkaan kirjautunut tai sivusto näin väitti. Toivottavasti onnistut! Olethan hakenut kuitenkin kerhojäsenyyttä myös?
 
Joo laitoinkiin viestiä tuonne kerhon puolelle. Nyt onnistui kirjatuminen minä olin kans kirjautunut täällä keskustelun puolella ja se ei sitten hyväksynytkään sitä. Mutta onnistui kuitenkin, hyvä minä. Ku tämä minun tietokoneen käyttö on mitä on...
 
Paino mutsin vaa'alla 90.9kg, joten voit berry sen kilon lisätä siihen..elikkäs paino olis 91.9 kilua. Täällä pöndellä on tullut hiiheltyä ja käyty uimassa!käynpäs kattoo mitä olette kerhon puolelle keksineet! =)
 
Hei mahtuisiko vielä mukaan...Olen tässä jo jonkin vuoden laihdutellut huonoin tuloksin.Elikkäs kiloja täytyis poistaa vielä 12kg niin pääsis 60 kymppiin.
Jos jollain hyviä neuvoja kilojen tippumiseen niin saa laittaa,ruokaa ei pysty vähentämään
kun tuskin tulee mitään syötyäkkään liikun kyllä tosi paljon joka päivä koirien kanssa ja pojan
 
Uuvahti kokonaan tää mein ketju tuon kerhon myötä... Pitäskö mein vain suosiolla siirtyä kunnolla takas tänne ja höpistään sitten vähän yleismaailmallisesti :) Voihan sitä "salhaisuuksia" käydä kerhossa kirjuuttelemassa ja täällä vinkata että käykeehän mammat lukemassa :)

Huonoakin huonompi viikko takana. Ei taas tule yhtään mitään tästä!! :(
 
Moikka,

Nyt se arki taas koitti. Mies lähti töihin ja me jäätiin tytön kans kotiin! Kivaa oli olla kotopuolessa. Hiihettiin 4 kertaa viikossa.. aivan ihanat kelit oli vielä eilenkin... Vaikka tuota syömä puolta on ollutkin niin liikuttua on tullut tosi kivasti. Paino kotivaa'alla 91,8kg. Joten alaspäin mennään! :) Huomenna olis taas ryhmä...

saa nähä jaksaako lähtee muskariin nyt aamulla, mut kaupassa pitäis käydä kun jääkaappi on aikas tyhjä!! Väsyttää vaan matkan jälkeen hirmuisesti... |O

Kyllä se siitä hopeapaju.. kevät tulee niin aurinkokin alkaa näyttäytymään ja mieli virkistyy! :hug:
 
MOips!!

Kävin tuolla kerhonpuolella kirjoitteleen hirveästi, ennekuin tulin tänne ja huomasin, että täällähän kaikki on :heart:
No voinhan kirjoitella lukemat tännekin, eli puntari näytti tänäaamuna 79,1 kg. Joten alaspääin tuun minäkin, edellisen plussaviikon jälkeen, luojan kiitos!!Muut kuulmiset voi käydä lukasemassa kerhon puolelta, kun en jaksa niitä toiseen kertaan kirjoitella, laiskuus!!!
 
Moikka!

Mä kävin kans kerhopuolella laittamassa viikon surkean tulokseni.. Voishan sitä pitää siellä, siis tuota painolistaa, mä en ainakaan mielelläni täällä sitä kovin paljon nyt huutelisi :ashamed: Kirjoitellaan muuten täällä pinossa ja jos jotain tärkeää muuta haluaa kertoa, niin tuolla kerhossahan se ois hyvä sitten turvallisesti laittaa.
 
Hellurei...Taas viikko vierähti jos ei toinenki elikkäs painoa tullut lisää kilonverran vaikka jalat
ja kädet rakkuloilla tuskaisesta liikunnasta.
Mitat näytti siis painoa 72kg ja pituus pysyy edelleen 160cm :D .Teillä kaikilla näyttää menneen parempaan :wave:
 
Eläpä huoli kuu-akka!!!! Sulla on jo niin vähän painoa, ettei välttämättä millään kauhealla kyydillä enää tipukaan, ja tuo liikunta puoli ainakin mulla on niin, että mitä enemmän liikkuu, sitä vähemmän paino tippuu. Jostain kumman syystä :eek: , mutta niin se vaan on. Liikunta kuulemma, ainakin raskas sellainen, kerää nestettä kudoksiin ja painaahan se lihas läskiä enemmän. Varmaan sinulla tapahtuu sellaista kiinteytymistä ;) kyllä se siitä!!
 
Moi!
Kävin kerhon puollelle laittamassa painotilanteen tälle viikolle! Näyttää siltä, että melkeen itsekseni täällä kirjoittelen :eek: , yritetään ryhdistäytyä, kun olisi niin kiva lukea mitä viikollakin kuuluu. TUolla kerhon puollella lisää kuulumisia. KIRJOITELLAAN!!!!
 
ma stepperillä 30 min, eilen 20 min ja nyt illasta 15min.. Sit joka päivä on tullut se 1/2h käveltyä joten olen saanut jonkun liikuntakärpäsen pureman! JEE! Ja sit vielä yks juttu.. en oo syöny nyt viikolla mitään klo 18.00 jälkeen! Niin ja namusille olen sanonut good bye! :p Huomaa kyllä et jollakin viikolla ei tee makeeta mieli ja jollakin toisella viikolla vois kaikkee hamstrata! Voi tätä naisen elämää!!!! :saint: :LOL:
 
Ihanaa leijonat ihanaa!!!!!!!! :D :D :D Vaaka näytti tänään uskomattomat 91.7kg joten täältä tullaan ryminällä ja TAHTOO painon alle 90:sen pian! Eilen innostuin stepperöimään 45 minuuttia ja ah mikä ihana olo oli sen jälkeen! =) Tässä olis kuukaus mutsin 60-vee synttäreille, joten pakko ottaa vähän itteensä niskasta! Onko muuten ehdotusta lahjan suhteen??? Mutsi lähtee synttäreiden jälkeen reissuun, Ruotsin ja Tanskan läpi Hollantiin tulppaanimatkalle...Ihan kateeks käy! Niin vaan aika parantaa haavat: 6.4 tulee vuos isän kuolemasta! :'( Olen kyllä tosi tyytyväinen et kohta olen saanut sen 10 kiloo karistettua itsestäni ja nuo verenpaine lukemat on olleet tosi hyvät... oikeesti kannattaa miettiä omaa terveyttä ja ottaa itteensä niskasta kiinni ennen kuin menee pahempaan suuntaan! :heart: Kuitenkin iän myötä alkaa vaivoja tulemaan... onkohan mulle tulossa kolmenkympin kriisi???!!!!!

Mites muilla meni? Vai oletteko laittaneet tulokset kerhon puolelle? Pitää käydä tsiikaa!!

Ihanaa alkuviikkoa kaikille
Minna

ps. kävikö teillä virpojia? Me saatiin naapurin lapsilta tosi hienot vitsat!
pps. Mitähän sitä lupais tälle viikolle... vois mennä samalla mallilla... ei iltasyöntiä ja liikuntaa 4 kertaa ja herkut korvaisin hedelmillä...

Ootteko maistaneet blå bandin kevyt suklaavaahto. Siihen aineisiin lisätään vaan maito ja tulee tosi ihanaa.. söin sitä eilen mansikoiden kanssa!!! Tosi kevyt vaihtoehto... 45 kaloria pussissa
 
Aikalailla näyttää olevan juttelut tuolla kerhossa. Hienoa, Minska, että oot liikkunut noin reippaasti, itselläni se ei vaan oikein lähde, väsyttää ja laiskottaa (aina).
Ois mulla kyllä kuntopyörä tuolla, mutta toimii lähinnä pyykinkuivaustelineenä, hitsi, kun sitä onkin laiska...Sulla on nyt hyvä draivi päällä, saat varmasti synttäreille mennessä painon alle 90, pysyt vaan tiukkana. Oisinpa mäkin noissa lukemissa, mutta omapa on vikani, ei auta itku, perässä kuitenkin tullaan!
 

Yhteistyössä