****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

Avaan joka viikon maanantaina uuden viikkoketjun meille!Siihen pinoon sitten ilmoitatte kuka milloinkin viikon painonne.

TERVETULOA KAIKILLE MUKAAN!!!






Laita näin:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

VKO 4
*************************************************************

Henrietta
Pituus: 169cm
Aloituspaino:75,5kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:72,5kg
Pudotettu:3kg
Viikkopudotus:-1,1kg
Punnituspäivä:maanantai
*************************************************************

autumn84
pituus 158cm
aloituspaino 70,0kg
tavoitepaino 60,0kg
paino nyt 69,0kg
viikkopudotus -700g
kokonaispudotus -1,0kg
*************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,9kg
viikkopudotus +800gr
kokonaispudotus
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

shakkiruutu
Pituus:158cm
Aloituspaino:61.5kg
Paino nyt:61.6kg
Viikkopudotus:+100g
Kokonaispudotus:+100g
Punnituspäivä:maanantai
*************************************************************

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 59 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -1 kg
Pudotus yhteensä: -4 kg
*************************************************************

Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59,1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 57.6kg
Viikkopudotus: -600g
Pudotus yhteensä: -1,5kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,0kg
Pudotettu yhteensä -1,4kg
Viikkopudotus -500g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 74.8kg
viikkop. -600g
kokonaisp. -2.4kg
punnitus maanantaina
*************************************************************

Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 74.4kg
Pudotettu yhteensä 5,4kg
Viikkopudotus -700g
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 93,9 kg
Pudotettu 2,4 kg
Viikkopudotus +0,2 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75,2kg
Pudotettu yhteensä: -5,6kg
Viikkopudotus: -1,0kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Anouk
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 68,4kg
Pudotettu yhteensä: -2,6kg
Viikkopudotus: -400g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:78,0kg
Pudotettu yhteensä: 4kg
Viikkopudotus: hmmm... +200g :ashamed:
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,4
Pudotettu: 1,9 kg
Viikkopudotus -200g
Punnituspäivä: maanantai
************************************************************

Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 72kg
Pudotettu: 1.9 kg
Viikkopudotus: +2.2 kg :'(
Punnituspäivä: Maanantai
************************************************************

Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 91 kg
viikkopudotus 0,5 kg
kokonaispudotus 5 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko
************************************************************

Pudotettuja kiloja tällä viikolla:-3,8kg
(vkon 3.yhteispudotus:-12,3kg
 
No tippuihan se paino vihdoinkin!Vaikka eilen olin siis ulkona syömässä,join lonkeron ja siiderin plus illalla söin vähän karkkia :D

Hippoliina!!!Laitan sut tän viikon listaan kun sulla on ollut eka punnitus:)
 
häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,9kg
viikkopudotus +800gr
kokonaispudotus
Tavoitepaino: 55kg


Juurikin näin.. Eli +800gr.. En ymmärrä mistä johtuu. Muuten olen syönyt keittoja, tomaattikastikeruokia tms. melko kevyttä ruokaa, pari leipää päivässä, lautasellisen muroja ja hedelmiä ja salaattia. En keksi mitä voisin enää yrittää muuttaa ruokailujen suhteen.Tuskin tuo 800gr sen yhden munkinkaan "vika" on. Eilen selvisin synttäreistäkin kahvikupilla ja pienen pienellä kakkusiivulla. Kuitenkin aamulla paloi n. 450kcal sauvakävelyllä ja illalla toiset 450 kcal ratsastamasa. Noh, nyt ottaa päähän mutta ehkä se tästä. Menkatkin jotain ehkä vaikuttaa,että koitan unohtaa tämän "pudotuksen" ja lähden uuteen viikkoon :|

Tsemppiä muillekin uuteen viikkoon!!

 
Huomenta! Hieno pudotus henrietta :) onnea!

Häkkyrä, kyllä mulla ainaki menkat vaikuttaa painoon vähän. Nyt kun punnitsee useammin niin helpommin sen huomaa, ku normaalisti niin pientä painonvaihtelua ei edes hoksaa. Eiköhän se taas ens maanantaina näytä miinusta :)

Mulla itsellä on kans tullu lisää! Eikä edes mitää menkkoja tai muuta selitystä löydy :kieh:

Nimi:shakkiruutu
Pituus:158cm
Aloituspaino:61.5kg
Paino nyt:61.6kg
Viikkopudotus:+100g
Kokonaispudotus:+100g
Punnituspäivä:maanantai

Voi kökkö. No olen mä siihen tyytyväinen, et kuun alussa aamupaino oli 62.jotain aina. Mutta en mä kyl tajuu, ku oon ollu kokonaan herkkuja syömättä. Kai sit liikaa syönyt muuten :( meillä on nukuttu vähän (tai tosi) huonosti muutamat yöt tässä, ja heti se silleen vaikuttaa ettei jaksa olla niin tarkka vaan valitsee esim. iltapalaksi ennemmin leipiä kuin hedelmiä. Ja kiva ku ens vkl me vietetään pojan 3v synttäreitä, enkä taatusti aio olla syömättä mitää. Koko viikon kun kuitenki saa valmistella ja leipoa niin kyllä lauantaina aion sit vähän herkutella :D eli jännityksellä ensi viikkoa odottaen. Muuten kyllä meinaan ottaa kevyesti viikon JA LIIKKUA!!
 
Huomenta kaikille! Vaaka ei ollutkaan sitten tänään ihan yksiselitteinen. Elikkäs ensin kävin vaa'alla t-paidassa ja lököhousuissa ja se näytti 59.9 ja sitten kävin hetken päästä uudestaan aluvaatteillani niin se näytti 58,8 ja vielä kaksi kertaa. Että mikähän mahtaa sitten olla se oikea tulos... No, jos teen kompromissin ja laitan 59kg. Se on siltä väliltä :)

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 59 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -1 kg
Pudotus yhteensä: -4 kg

Henrietta: Hieno pudotus! Härkkyrä ja shakkiruutu: Olen kanssa sitä mieltä että kuukautiskierto vaikuttaa painoon.
 
Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59,1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 57.6kg
Viikkopudotus: -600g
Pudotus yhteensä: -1,5kg
Punnituspäivä: Maanantai

Ei nyt kovin huima pudotus, mutta alaspäin kuitenki. Oikeestaan ei voinut oottakaan kovin isoa pudotusta, kun perjantaina meni ihan mahottomaksi herkutteluksi. Oli tytön synttärit ja tuli sitten vähän äidilläkin syötyä..mutta tästä suunta alaspäin. Harmittaa kun olen nyt sellaisessa flunssassa, ettei liikkua pysty, mutta katotaan, mitä tapahtuu pelkällä kevyemmällä ruokavaliolla.
 
Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,0kg
Pudotettu yhteensä -1,4kg
Viikkopudotus -500g
Punnituspäivä: Maanantai

Hyvää viikkoa kaikille! :wave: Hienoja tuloksiakin jo monella tähän mennessä.

Mulla tuli onneksi tällä viikolla sentään vähän miinusta viime viikon plussan sijaan :saint: Melkoista vuoristorataa vaan meinaa olla mun vaa'an lukemat, sekä motivaatio! Aina hyvää päivää seuraa lipsumis-päivä :kieh: On vissiin balanssi hakusessa...

Kuinka moni aikoo tällä viikolla syödä/juoda niitä ateriankorvikkeita?!

-mä "sorruin" ostaan niitä lisää kun luontaistuotekaupassa oli nutriletin 15pussin paketit tarjouksessa 2pkt/34,90e. Oon kuitenkin tykännyt juoda niitä varsinkin aamuisin ja lounaalla. Ja tulihan niillä paino mukavasti alas! Taitaa tuo niiden lopettamisen jälkeinen painonnousukin olla omista lipsumisista kiinni...
 
äippä71
Heippa! tässä tämäm viikon tulos:
äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 74.8kg
viikkop. -600g
kokonaisp. -2.4kg
punnitus maanantaina
Nyt olenkin viitenä päivänä tehnyt noin tunnin lenkkejä ja alkaa tuo pudotus jo näkyä =) pitää vaihtaa kengät kun tuli jo rakko kantapäähän :( tsemppiä kaikille !
 
Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 74.4kg
Pudotettu yhteensä 5,4kg
Viikkopudotus -700g
Punnituspäivä maanantai

Jee! Kyllä ne menkat nyt sitten ilmeisesti oli se syypää... ja normaaliruokavalio.. Kun viimeviikolla tuli otettua pari kaljaa ja tehtyä pizzaa jne...

Tänään aloitan nutriletin sillain muunneltuna ettäsyön yhden normaalin ruoan päivässä, ja muut ateriat korvaan noilla nutriletin pusseilla..

En uskalla enää vetää niin tiukalle mitään dieettejä.

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja häkkyrä:
häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,9kg
viikkopudotus +800gr
kokonaispudotus
Tavoitepaino: 55kg


Juurikin näin.. Eli +800gr.. En ymmärrä mistä johtuu. Muuten olen syönyt keittoja, tomaattikastikeruokia tms. melko kevyttä ruokaa, pari leipää päivässä, lautasellisen muroja ja hedelmiä ja salaattia. En keksi mitä voisin enää yrittää muuttaa ruokailujen suhteen.Tuskin tuo 800gr sen yhden munkinkaan "vika" on. Eilen selvisin synttäreistäkin kahvikupilla ja pienen pienellä kakkusiivulla. Kuitenkin aamulla paloi n. 450kcal sauvakävelyllä ja illalla toiset 450 kcal ratsastamasa. Noh, nyt ottaa päähän mutta ehkä se tästä. Menkatkin jotain ehkä vaikuttaa,että koitan unohtaa tämän "pudotuksen" ja lähden uuteen viikkoon :|

Tsemppiä muillekin uuteen viikkoon!!
Mulla oli viime maanataina yhtä hämmästynyt olo kun sulla varmasti on nyt.Ja nyt sitten yli kilon pudotus.Eli mun neuvo on,että jatka sitkeesti niin luultavammin ens viikolla tippuupi taas

:hug:
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 93,9 kg
Pudotettu 2,4 kg
Viikkopudotus +0,2 kg
Punnituspäivä maanantai

Eli 200 grammaa viime viikosta plussaa! Kyllä hitusen hämmästyttää, kun eilen aamulla paino oli 1,2 kg vähemmän (eli 92,7 kg). Toivottavasti on vaan joku nestekertymä. En suostu uskomaan, että vuorokaudessa olisin lihonnut yli kilon. |O
 
Moikka!

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75,2kg
Pudotettu yhteensä: -5,6kg
Viikkopudotus: -1,0kg
Punnituspäivä: maanantai

Henrietta: Hieno pudotus viikossa =)
Tsemppiä kaikille :wave:
 
Heips kaikille, ootte saanut hyviä tuloksia aikaan, ja niille joilta paino ei ole pudonnut,niin paremmalla "tuurilla" ensiviikolla...

Mun punnitustulokset tulee vasta huomenna, tulin tänä aamuna ruotsin risteilyltä, enkä päässy vaa'alle ennen aamiaista. Ja eipä kyl huvittas huomennakaa vaa'alle hypätä, viime viikon lopussa jo oli tullu melkee kilo lisää painoa :'( Ja laivalla käytii seisovas pöyässä,ja siel tuli herkuteltua vatsa ihan kipeeks,et mul varmaa kaks kiloa tullu lisää :kieh: |O
 
Anouk
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 68,4kg
Pudotettu yhteensä: -2,6kg
Viikkopudotus: -400g
Punnituspäivä: maanantai

Eilen herkuttelin ja se näkyi painossa, sillä viikolla oli paljon alhaisempia lukemia. No jatketaan ensi viikkoon.

Hyviä pudotuksia!
 
Hienoja pudotuksia kaikilla! =) Mä skippasin tän päivän punnituksen, ku unohdin ennen aamupalaa käydä, mutta oletan et hieman on kyl plussaa tullu, mut huomenna yritän punnita ajoissa! =) Huomiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:
Moikka!

Hartamaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75,2kg
Pudotettu yhteensä: -5,6kg
Viikkopudotus: -1,0kg
Punnituspäivä: maanantai

Henrietta: Hieno pudotus viikossa =)
Tsemppiä kaikille :wave:

Kiitos!hei mikä tuo Hartamaa on kun viime viikollakin kirtjoitit tuohoin tietorimpsuun sen..?Onko sulla oma nikki tuolle pudotusketjuun
:ashamed: :D Vai kuuluisko siinä lukea Tarumaa :D :D
 
Sorry, siinä kuuluisi lukea Tarumaa . Mä olen kirjoittanut vahingossa väärän nimen siihen. Ei meinaa mun aivot enää toimia ollenkaan, kun ovat saaneet liian vähän energiaa. :/ Mä korjasin sen nimen nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:
Sorry, siinä kuuluisi lukea Tarumaa . Mä olen kirjoittanut vahingossa väärän nimen siihen. Ei meinaa mun aivot enää toimia ollenkaan, kun ovat saaneet liian vähän energiaa. :/ Mä korjasin sen nimen nyt.
Juu ei mitään ,ajattelin vaan varmistaa että näin on vai näkeekö mun silmät väärin :D :D
 
heissan kaikille, jätän tämän vkn punnituksen väliin, kun vähän lipsahti viime vkn lopussa ja vkloppuna noi syömiset, ensi ma mukana edelleen siis;=))

Muita sortuneita syömiseen, herkutteluihin?

Ihanaa vkoa jokaiselle kuitenkin! :heart: :wave:
 
Huomenia kaikille :wave:

Täällä ei mennyt eilen ihan nappiin syömiset. Lounaaksi joudun valitettavasti syömään sellaista piirakkaa (+salaattia) että sama kuin oisin parit pasteijat vetässyt. No, kävin onneksi rääkkäämässä itseäni jumpalla että toivottavasti siinä karisi jotain siitä.

Niin ja kattelin jumpalla eilen että jumppahousit on kyllä jo auttamattoman isot. Ne valuu kokoajan, niin puolet ajasta saa nostella niitä (no, siellä sanottiin että vapaat kädet :D). On se hienoa kyllä.. Mutta olinhan 8kg isompi kun ne ostin. B) Äitini kommentoi kyllä heti että mun kannattaa ne joka tapauksessa säilyttää kun on tällainen jojo-paino että ne voi olla taas vähän ajan päästä sopivat :kieh: No toivotaan etteivät ole :)
 
Huomenta!!!Mulla ei ole kauhean hyvä aamu tänään ollut,poikien kanssa tuli kinaa,oikein kunnolla ja nyt mulla on niin surkea äiti olo ettei tosikaan..Musta tuntuu että hermot on alkanut napshtelemaan ihan tosi pienistäkin jutuista.

Haluavat kuulemma sellaisen äidin joka ei koko ajan valita jostain*huokaus* :'(

18 päivä kierrossa joten ei luulis ihan vielä olevan kuukautiskiukkuakaan...tosin viimeksi mulla kyllä lyhentyi kierto kun laihduttelin.

Mun tarvii kyllä pyytää anteeksi kun menen kotiin tänään,olin aika hirveä :headwall:

Mun ottaa jotenkin hermoon ihan hirveesti kaikki ylimääräinen mölinä ja kiljunta ettei oo tosikaan!!Onneksi päästään miehen kanssa vkl helsinkiin la-su,ollaan hotellissa yötä jne.Siitäkin pojat sanoi että ihan tyhmää kun meette,eikä olo ainakaan parantunut tuostakaan.

Hohhoijjaa..eiköhän tää tästä!Veena:Mä mistan ton fiiliksen kun vaatteet alkoi olemaan isoja!!!!:)
 
Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:78,0kg
Pudotettu yhteensä: 4kg
Viikkopudotus: hmmm... +200g :ashamed:
Punnituspäivä: maanantai

Tällä viikolla lähtee kilo! =)
 
H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,4
Pudotettu: 1,9 kg
Viikkopudotus -200g
Punnituspäivä: maanantai

ajattelin et kaikki muut taitaa kans käydä maanantaisin puntaril et mä kans kävisin mut myös torstaisin. Mä oon kans herkutellu melkeen koko v-lopun mut silti oli paino tippunu vähäsen. Mut en sit tiiä vaikuttaako myöhemmin
 
Tulin huonontaa meiän tän pinon pudotettujen kilojen määrää


:'( :'( :'(

Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 72kg
Pudotettu: 1.9 kg
Viikkopudotus: +2.2 kg :'(
Punnituspäivä: Maanantai
 

Yhteistyössä