E
ei kiitoksia
Vieras
Mua harmittaa, kun poikaystäväni ei osaa käyttäytyä "kohteliaan empaattisesti". Eli jos laitan hänelle vaikka tekstiviestin jostain kuulemastani ikävästä asiasta ja sanon että mulla tosi paha olo, hän ei vastaa yleensä mitään. Kysyn myöhemmin että saitkos sinä sen mun tekstarin ja toteaa että joo sain. Kysyn että mikset vastannut mitään, niin hän sanoo "no en mä tiiä mitä ois pitäny vastata". Tällaisista tulee paha mieli, koska kirjoitan toiselle lohtua saadakseni. Enkä kirjoittele tekstareita kerran päivässä, vaan harvoin edes teen tuollaista. Mulle tulee tunne, että kannattaa kertoa asioista jollekin muulle kun hänelle, koska kaikki muut läheiseni kyllä reagoivat.
Tai jos yllätän hänet kirjeella/kortilla/lahjalla tms. niin hän ei soita kiittääkseen. Mietin, että onkohan kortti tms. edes mennyt perille. Myöhemmin kun puhutaan niin on ilahtunut ja otettu saamastaan ylläristä kuitenkin. Minusta tuollainen tosi huonoa käytöstä, ja se vähentää halua tehdä toiselle mitään kivaa pientä piristystä. Eikä hänkään tee minulle ylläreitä vaikka itse niin ilahtuu jos minä teen hänelle. Ei kuulemma osaa/keksi mitäään.
Miten näette asian?
Tai jos yllätän hänet kirjeella/kortilla/lahjalla tms. niin hän ei soita kiittääkseen. Mietin, että onkohan kortti tms. edes mennyt perille. Myöhemmin kun puhutaan niin on ilahtunut ja otettu saamastaan ylläristä kuitenkin. Minusta tuollainen tosi huonoa käytöstä, ja se vähentää halua tehdä toiselle mitään kivaa pientä piristystä. Eikä hänkään tee minulle ylläreitä vaikka itse niin ilahtuu jos minä teen hänelle. Ei kuulemma osaa/keksi mitäään.
Miten näette asian?