?
*^^*
Vieras
Mitä te aijotte ostaa teidän 3vee pojalle joululahjaksi? Jos löytyy kotoa jo junarata,legoja,eilaisia ja kokosia autoja,kirjoja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älkää ajatelko liian sukupuolittuneesti näitä pienten leikkejä. Meidänkin poika tykkää kovasti autoista ja junaradasta, mutta kyllä onnistunein 3vee lahja oli juuri tuo leikkikeittiö - jonka itse asiassa sai hänen kaksossiskonsa! Voi monet ruuat on valmistettu ja pöytään katettu, vanhemmat on saaneet herkutella niin että... suosittelen myös niitä leikkiruokia, nekin on ihan hauskoja. Ja poika on kokkaillut kyllä enemmän kuin siskonsa.
Olen miettinyt seuraavia 2v9kk vanhalle pojalle:
- leikkikeittiö ja ruokaa, astioita
- lisää perusdubloja, ehkä joku paloasema tai vastaava lisäksi
- kirjoja
Piirrettyjä ei ollut tullut mieleenkään hankkia, mutta sehän olisi hauska. Vaatteita ostetaan muutenkin, niin ei niitä.
Onko teillä lapsilla jo käytössä normaalikokoinen peitto? Tuli noista pussilakanoista mieleen.. Meillä pojalla on junioripeitto ja siihen ei juurikaan carseja yms. pussilakanoina löydy.
Meillä poika saa cars 2 dvd:n. Kummitätinsä kertoi ostaneen. Itse ei oll vielä hankittu muuta kuin 1 palapeli. Ajateltiin, et laitetaan yksi isompi juttu (mutta mikä?) ja sitten jotain pientä, yökkäreitä ja sen sellasta.
Monsteriautot on meillä muuten kova sana!
Onko teillä lapsilla jo käytössä normaalikokoinen peitto? Tuli noista pussilakanoista mieleen.. Meillä pojalla on junioripeitto ja siihen ei juurikaan carseja yms. pussilakanoina löydy.